Klopt ook wel wat je zegt. Nice track overigenswrote:Ik blijf het onder de aandacht brengen in de hoop dat mensen het zich op een gegeven moment gaan realiseren.wrote:Oh heb je Sunboom weer met z'n standaard opmerking.wrote:Leuke track, maar als deze van Headhunterz was zou die de grond in gebasht worden.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
QHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2011
komt ook omdat willem niet meer underground is hetgeen wat ook showtek is overkomen.wrote:Ik blijf het onder de aandacht brengen in de hoop dat mensen het zich op een gegeven moment gaan realiseren.wrote:Oh heb je Sunboom weer met z'n standaard opmerking.wrote:Leuke track, maar als deze van Headhunterz was zou die de grond in gebasht worden.
zn sets zijn te standaard, teveel eigen tracks (je weet wel 13 in een dozijn)
max enforcer is in dat opzicht heel anders, maar ook dat kan binnen een jaar veranderen
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ja klopt wel Heady heb af en toe wel eens nog een goede track. Maar hij heeft naar mijn mening ook te weinig afwisseling in zijn sets. Idd teveel van hetzelfde
Jezus, ben je gewoon uit op aandacht of snap jij dr echt geen kloten van?wrote:Ik blijf het onder de aandacht brengen in de hoop dat mensen het zich op een gegeven moment gaan realiseren.
Had heel wat geweest als dit van headhunterz was, zo'n omslag in stijl...
Wat was ik dan blij geweest.wrote:Jezus, ben je gewoon uit op aandacht of snap jij dr echt geen kloten van?wrote:Ik blijf het onder de aandacht brengen in de hoop dat mensen het zich op een gegeven moment gaan realiseren.
Had heel wat geweest als dit van headhunterz was, zo'n omslag in stijl...
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Lekker lekker 
Ik bedoel meer dat er een remix van de A kant komt in plaats van een nieuwe track van Max Enforcer en dat die ook nog eens wordt gemixt door Bioweapon (Waar ik sowieso al geen fan van ben.wrote:wrote:Ja nou en of Khadber! Echt een heerlijke track. Super. Maar ik vind het nog steeds jammer van die Bioweapon Remix.wrote:Zomerhit alarm! Geniaal lekkere track!
volgens mij heeft nog niemand die bioweapon rmx gehoord, dus kan ook niemand weten of die goed of slecht is.
ik wacht nog wel even af met een oordeel over de remix.
Vind ik niet.. Ik heb ook een hekel aan hhz, maar Sutra vond ik toch wel lekker hurr in de zomer!wrote:Ik blijf het onder de aandacht brengen in de hoop dat mensen het zich op een gegeven moment gaan realiseren.wrote:Oh heb je Sunboom weer met z'n standaard opmerking.wrote:Leuke track, maar als deze van Headhunterz was zou die de grond in gebasht worden.
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
deze track, wordt DE zomer track voor mij, dat heb ik nu al bepaald ! 
Dikke bom. Hopelijk de volledige versie ook.
Ik was toen ik Sunblast hoorde op de trailer van 2009 ook verliefd op die track 
Maar toen hij eenmaal uitkwam vond ik hem een stuk minder.
Ben bang dat dat met Gold ook het geval is.
B-Front remix zou wel leuk geweest zijn ivm raw stage. Dan heb je een plaat voor de mainstage en rawstage. Nu heb je twee platen voor de mainstage..
wat lul jij nou weerwrote:B-Front remix zou wel leuk geweest zijn ivm raw stage. Dan heb je een plaat voor de mainstage en rawstage. Nu heb je twee platen voor de mainstage..
Dat is toch zo? Of zit ik helemaal fout?wrote:wat lul jij nou weerwrote:B-Front remix zou wel leuk geweest zijn ivm raw stage. Dan heb je een plaat voor de mainstage en rawstage. Nu heb je twee platen voor de mainstage..je doet net alsof dit het anthem van decibel is xD
ja :')
gold is gewoon een track, geen anthem
Ik heb nog geen remix gehoord. Dus ik wacht nog even met oordelen.wrote:Ja nou en of Khadber! Echt een heerlijke track. Super. Maar ik vind het nog steeds jammer van die Bioweapon Remix.wrote:Zomerhit alarm! Geniaal lekkere track!
Ook als ik me zo die sounds van Bioweapon er achter probeer te denken dat je best wel iets leuks kunt krijgen. Dat stijltje trekt me wel.
Ah jammer, je kan net niet zien hoe het publiek op Black reageert.
Oke.wrote:ja :')
vind het heel goed dat Max enforcer niet alleen raw hardstyle wil maken want aan respect en gold te zien is ie echt meesterlijk in dat soort plaatjes 
ff offtopic, ik luister nu dat filmpje van fusion of dance maar wat een super slecht accent heeft die introducerende vent
echt 3x niks als je het vergelijkt met een Qlimax of een ander echt hoogwaardig event
ff offtopic, ik luister nu dat filmpje van fusion of dance maar wat een super slecht accent heeft die introducerende vent
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Nog wel een lekker nummertje 
Grapjas, eerst stond er WEB release: ??/07/10wrote:De 6e maand is bij mij Juni hoor?wrote:word in juni gereleased en niet in juli zoas in de beginpost staat. Zie B2S Television Episode 24 op 3:18 minuut
Vond ik ook.. Komt denk ik door de beelden die je erbij ziet.. zonnetje, heel veel vrouwen, biertjes. Maar goed laten we hopen dat het niet zo iswrote:Ik was toen ik Sunblast hoorde op de trailer van 2009 ook verliefd op die track