Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS EP 2 tracks

Max Enforcer - Gold (TILLTG001)

Label
TiLLT Gold
Catalogue number
TILLTG001

Source: youtube.com

Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Jorea88 wrote:
Tel wrote:De bioweapon remix vind ik nog geen eens hard. Standaart introotje, break en in een keer uit het niets een anti-climax. Kom goed over, totaal onverwachts. Maar daarna gaan ze met een vrolijkere 2de climax mee verder. En dat vind ik zo minder aan die track. Als ze naar de anti-climax meteen een outro ala climax hadden geplakt, was het een zeer redelijke plaat geweest imo
Ik vind het juist wel beter dat 2e "vrolijke" climaxje. Zo komt toch nog meer terug van het meesterlijke orgineel ^^ . Blijf het orgineel toch beter vinden als de remix
De 2de climax sluit totaal niet aan op de eerste climax. Eerst ruige screeches en dan een pingeltje. Ze hadden het zelfs beter andersom kunnen maken, lijkt mij nog veel beter over te komen ;)
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Tel wrote:
Jorea88 wrote:
Tel wrote:De bioweapon remix vind ik nog geen eens hard. Standaart introotje, break en in een keer uit het niets een anti-climax. Kom goed over, totaal onverwachts. Maar daarna gaan ze met een vrolijkere 2de climax mee verder. En dat vind ik zo minder aan die track. Als ze naar de anti-climax meteen een outro ala climax hadden geplakt, was het een zeer redelijke plaat geweest imo
Ik vind het juist wel beter dat 2e "vrolijke" climaxje. Zo komt toch nog meer terug van het meesterlijke orgineel ^^ . Blijf het orgineel toch beter vinden als de remix
De 2de climax sluit totaal niet aan op de eerste climax. Eerst ruige screeches en dan een pingeltje. Ze hadden het zelfs beter andersom kunnen maken, lijkt mij nog veel beter over te komen ;)
Ik snap wat je bedoeld ;) maar ik vind het nummer wel als een geheel klinken. Maar wss zullen we dat nooit te weten komen.. tenzij jij goed bent in knip en plak werk :P . En als je je mix dan af hebt moet je hem maar ff sturen haha!
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Hoorde Bioweapon Remix afgelopen zaterdag in Zak, ging lekker. :D Maar vindt origineel wel de betere.
A
E
Hardtraxxer
104 posts member since 2010
last seen Jan 2012
:beer:
Hardtraxxer
400 posts member since 2009
last seen Jun 2016
Eindelijk uit geak!!!! :bomb:
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
:yay:
Hardtraxxer
56 posts member since 2010
last seen Dec 2011
Hehe! Ohh wat een heerlijke plaat!!! :bomb:
B
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2010
last seen Mar 2011
O
M
G
:love:
(L)
:drool:

Zo lekker :bomb:
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
eindelijk uit, meteen maar ff full time luisteren

edit: heb de track expres niet voor geluisterd , maar die intro :woot: zo hoort het eigenlijk
ben bang dat ik ga nijgen naar de b kant :love:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan :/
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Teknizion wrote:Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan :/
Ik vind hem ook helemaal niet zo geweldig..
Misschien komt dat ook doordat ik hem nooit live heb gehoord, maar zo met mn headset vind ik hem niet speciaal. Gewoon een aardig plaatje, meer niet.
Donateur
last seen Sep 2023
QonFuzion wrote:
Teknizion wrote:Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan :/
Misschien komt dat ook doordat ik hem nooit live heb gehoord, maar zo met mn headset vind ik hem niet speciaal. Gewoon een aardig plaatje, meer niet.
Live was ie ook saai, original mix zit niet eens een kick in.
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Teknizion wrote:
QonFuzion wrote:
Live was ie ook saai, original mix zit niet eens een kick in.
Hm.. okee dan..
Ik moet zeggen dat ik de anti-climax in de Bioweapon Remix best lekker vind. Maar om nou te zeggen dat de hele release geweldig is, nou nee. Lekkere plaatjes, maar niet meer dan dat (voor mij).
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Bioweapon Remix :bomb:
Zit veel meer energie in.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
RiStyle wrote:Bioweapon Remix :bomb:
Zit veel meer energie in.
+1 en een stukje anti om u tegen te zeggen
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Het origineel is beter vind ik. De break is lang maar heerlijk sfeervol en bouwt super op. De melodie is erg goed, alleen de kicks klinken erg zwak (en ik vond ze op Dominator ook erg zwak klinken op een goed geluidssysteem).
Bioweapon-remix is lekker, 2e climax had niet gehoeven. Daar hebben we het origineel wel voor. Verder fijne plaat met een goede anti-climax.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Doe mij de Bioweapon remix maar, die lange break van het origineel haalt alle energie eruit, zo jammer. Eerste Bioweapon track die ik goed vind. :)
D
Hardtraxxer
426 posts member since 2008
last seen Jan 2026
great release
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Innovatief nummer, niet te vergelijken met andere nummers, melodie steekt goed in elkaar, break bouwt geweldig op, de vocal voegt echt wat toe, de sounds steken perfect in elkaar.

:)
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Eindelijk :D
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Echt een super track!
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Q'Lover Stimpy wrote:Echt een super track!
Het zijn er twee :list:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
WIJNUH wrote:
Q'Lover Stimpy wrote:Echt een super track!
Het zijn er twee :list:
nee alleen de b kant is super dus 1
Donateur
last seen Sep 2023
Arthurhoihoi wrote:
Innovatief nummer, niet te vergelijken met andere nummers, melodie steekt goed in elkaar, break bouwt geweldig op, de vocal voegt echt wat toe, de sounds steken perfect in elkaar.

:)
Daar kan ik je niet meer als gelijk in geven, maar de track doet me he-le-maal niks.