De 2de climax sluit totaal niet aan op de eerste climax. Eerst ruige screeches en dan een pingeltje. Ze hadden het zelfs beter andersom kunnen maken, lijkt mij nog veel beter over te komenwrote:Ik vind het juist wel beter dat 2e "vrolijke" climaxje. Zo komt toch nog meer terug van het meesterlijke orgineelwrote:De bioweapon remix vind ik nog geen eens hard. Standaart introotje, break en in een keer uit het niets een anti-climax. Kom goed over, totaal onverwachts. Maar daarna gaan ze met een vrolijkere 2de climax mee verder. En dat vind ik zo minder aan die track. Als ze naar de anti-climax meteen een outro ala climax hadden geplakt, was het een zeer redelijke plaat geweest imo. Blijf het orgineel toch beter vinden als de remix
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Ik snap wat je bedoeldwrote:De 2de climax sluit totaal niet aan op de eerste climax. Eerst ruige screeches en dan een pingeltje. Ze hadden het zelfs beter andersom kunnen maken, lijkt mij nog veel beter over te komenwrote:Ik vind het juist wel beter dat 2e "vrolijke" climaxje. Zo komt toch nog meer terug van het meesterlijke orgineelwrote:De bioweapon remix vind ik nog geen eens hard. Standaart introotje, break en in een keer uit het niets een anti-climax. Kom goed over, totaal onverwachts. Maar daarna gaan ze met een vrolijkere 2de climax mee verder. En dat vind ik zo minder aan die track. Als ze naar de anti-climax meteen een outro ala climax hadden geplakt, was het een zeer redelijke plaat geweest imo. Blijf het orgineel toch beter vinden als de remix
Hoorde Bioweapon Remix afgelopen zaterdag in Zak, ging lekker.
Maar vindt origineel wel de betere.
-
A
-
EHardtraxxer
- 104 posts member since 2010
- last seen Jan 2012
-
BHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2010
- last seen Mar 2011
O
M
G
Zo lekker
M
G
Zo lekker
eindelijk uit, meteen maar ff full time luisteren
edit: heb de track expres niet voor geluisterd , maar die intro
zo hoort het eigenlijk
edit: heb de track expres niet voor geluisterd , maar die intro
ben bang dat ik ga nijgen naar de b kant![]()
Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan 
Ik vind hem ook helemaal niet zo geweldig..wrote:Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan
Misschien komt dat ook doordat ik hem nooit live heb gehoord, maar zo met mn headset vind ik hem niet speciaal. Gewoon een aardig plaatje, meer niet.
Live was ie ook saai, original mix zit niet eens een kick in.wrote:Ik vind hem ook helemaal niet zo geweldig..wrote:Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan
Misschien komt dat ook doordat ik hem nooit live heb gehoord, maar zo met mn headset vind ik hem niet speciaal. Gewoon een aardig plaatje, meer niet.
Hm.. okee dan..wrote:Live was ie ook saai, original mix zit niet eens een kick in.wrote:Ik vind hem ook helemaal niet zo geweldig..wrote:Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan
Ik moet zeggen dat ik de anti-climax in de Bioweapon Remix best lekker vind. Maar om nou te zeggen dat de hele release geweldig is, nou nee. Lekkere plaatjes, maar niet meer dan dat (voor mij).
+1 en een stukje anti om u tegen te zeggenwrote:Bioweapon Remix![]()
Zit veel meer energie in.
Het origineel is beter vind ik. De break is lang maar heerlijk sfeervol en bouwt super op. De melodie is erg goed, alleen de kicks klinken erg zwak (en ik vond ze op Dominator ook erg zwak klinken op een goed geluidssysteem).
Bioweapon-remix is lekker, 2e climax had niet gehoeven. Daar hebben we het origineel wel voor. Verder fijne plaat met een goede anti-climax.
Bioweapon-remix is lekker, 2e climax had niet gehoeven. Daar hebben we het origineel wel voor. Verder fijne plaat met een goede anti-climax.
Doe mij de Bioweapon remix maar, die lange break van het origineel haalt alle energie eruit, zo jammer. Eerste Bioweapon track die ik goed vind. 
-
DHardtraxxer
- 426 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
great release
Innovatief nummer, niet te vergelijken met andere nummers, melodie steekt goed in elkaar, break bouwt geweldig op, de vocal voegt echt wat toe, de sounds steken perfect in elkaar.wrote:Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Het zijn er tweewrote:Echt een super track!
nee alleen de b kant is super dus 1wrote:Het zijn er tweewrote:Echt een super track!
Daar kan ik je niet meer als gelijk in geven, maar de track doet me he-le-maal niks.wrote:Innovatief nummer, niet te vergelijken met andere nummers, melodie steekt goed in elkaar, break bouwt geweldig op, de vocal voegt echt wat toe, de sounds steken perfect in elkaar.wrote:Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan