Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS EP 2 tracks

Max Enforcer - Gold (TILLTG001)

Label
TiLLT Gold
Catalogue number
TILLTG001

Source: youtube.com

P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Bioweapon remix is toch wel wat vetter! Vooral de 2e climax :D
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Lyst wrote:De intro is vet van de remix, anticlimax is ok, maar die melodie is me toch echt te blij, denk dat ik een edit ga maken zodra deze uit is.
Doe dat! Haal de 2de climax er maar uit :thumbdown:
Man, het haalt echt het hele tempo eruit :surrender:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Vind het Origineel stukken beter :yes: Maar ben wel aangenaam verrast door Bioweapon, geen slecht nummertje.
T
Hardtraxxer
94 posts member since 2010
last seen Oct 2011
Biowapon is minder
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
gewoon 2 chille tracks, luisteren goed weg -.-
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Lyst wrote:De intro is vet van de remix, anticlimax is ok, maar die melodie is me toch echt te blij, denk dat ik een edit ga maken zodra deze uit is.
Ik neem aan dat je het origineel dan al helemaal niks moet vinden... of heb ik dat verkeerd?

OT:
Ik vind ze beide echt goed :D
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
origineel is idd niks :sick:
Hardtraxxer
278 posts member since 2009
last seen Jan 2013
WEB release: 07-2010 (2e week)

Hier zijn we natuurlijk al voorbij xd
Maar is er nog geen nieuwe datum bekend??? Love this vinyl :loving:
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
orgineel is gewoon lekker
en de remix van biowapen ja ga dan door met je anti climax want die melody die erna komt is gewoon het zelfde als de orgineel
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Ik vind het echt een heerlijke plaat! :P
maar, toch zit het hardstyle gevoel er niet in :/
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2009
last seen Jul 2011
het duurt wel lang voordat deze uitkomt :oh:
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
tranceboy1989 wrote:het duurt wel lang voordat deze uitkomt :oh:
je meent het :')
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Remix: intro is wel oké, meestal hou ik van dit soort intro's, maar ben het niet helemaal eens met deze sounds. Break had iets korter gehouden kunnen worden, sluit ook niet echt mooi aan op de anticlimax, vooral de kicks passen niet bij de break voor m'n gevoel.

Maar de climax zelf is echt vet! Screeches beginnen de laatste tijd wat te standaard te worden voor mijn smaak, maar deze heeft een lekker aparte, springerige melodie.

Zoals al eerder boven mij opgemerkt: de tweede climax is zinloos en verpest voor mij het nummer.
Hardtraxxer
66 posts member since 2009
last seen Feb 2012
pff die remix is echt ziekelijk hard!!! :bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
CollinDj wrote:pff die remix is echt ziekelijk hard!!! :bomb: :bomb:
Dat valt reuze mee hoor, maar dat leer je wel als je wat meer hardstyle gaat luisteren :aww:
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Gangsterdwerg wrote:
Dat valt reuze mee hoor, maar dat leer je wel als je wat meer hardstyle gaat luisteren :aww:
Faal @ Gangsterdwerg. Maak je niet zo druk man over anderen die een mening hebben.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Faalhaas wrote:
Gangsterdwerg wrote:
Faal @ Gangsterdwerg. Maak je niet zo druk man over anderen die een mening hebben.
faal @ ik ben net ontgroend van youtube mensen die overgaan op sites zoals Hardtraxx.nl en Bioweapon hard vinden
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Die bioweapon remix vind ik ook anders best hard hoor, iig in vergelijking met het origineel. Heb ze beide live gehoord op hetzelfde feest, en vond de remix vele malen beter. Dat bioweapon over het algemeen waardeloos is (imo), wil niks zeggen over deze track.
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
De bioweapon remix vind ik nog geen eens hard. Standaart introotje, break en in een keer uit het niets een anti-climax. Kom goed over, totaal onverwachts. Maar daarna gaan ze met een vrolijkere 2de climax mee verder. En dat vind ik zo minder aan die track. Als ze naar de anti-climax meteen een outro ala climax hadden geplakt, was het een zeer redelijke plaat geweest imo
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Tel wrote:De bioweapon remix vind ik nog geen eens hard. Standaart introotje, break en in een keer uit het niets een anti-climax. Kom goed over, totaal onverwachts. Maar daarna gaan ze met een vrolijkere 2de climax mee verder. En dat vind ik zo minder aan die track. Als ze naar de anti-climax meteen een outro ala climax hadden geplakt, was het een zeer redelijke plaat geweest imo
Ik vind het juist wel beter dat 2e "vrolijke" climaxje. Zo komt toch nog meer terug van het meesterlijke orgineel ^^ . Blijf het orgineel toch beter vinden als de remix
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
The Beholder had gewoon een remix moeten maken :cry:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Faalhaas wrote:
Gangsterdwerg wrote:
Hoezo is mijn vorige reactie nou weer een faal? Ik maak mij nergens druk over dus dat klopt al niet, daarnaast is dit forum bedoeld voor het bediscussiëren van meningen. En dat is precies wat ik doe, ik wijs collindj erop dat hij meer hardstyle zou moeten luisteren. Want dan kan hij beter beoordelen of een track hard is of niet. Dus wat dat betreft heb je echt de perfecte nickname want je bent inderdaad echt een ontzettende faalhaas, FaalHaas!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
PNXRMX wrote:Die bioweapon remix vind ik ook anders best hard hoor, iig in vergelijking met het origineel. Heb ze beide live gehoord op hetzelfde feest, en vond de remix vele malen beter. Dat bioweapon over het algemeen waardeloos is (imo), wil niks zeggen over deze track.
Bioweapon is over het algemeen niet de hardste act nee, maar deze track weten ze toch iets moois neer te zetten. Flinke kick en op zich een prima algeheel gevoel in de track. Stuk harder dan hun normale tracks.
C
Hardtraxxer
86 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Khadber wrote:Stuk harder dan hun normale tracks.
Inderdaad.
"faal @ ik ben net ontgroend van youtube mensen die overgaan op sites zoals Hardtraxx.nl en Bioweapon hard vinden": Frankhardenberg laat nog maar eens zien dat hij een puberende kneus is met een elitaire houding...
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ruziezoeken doe je maar persoonlijk over de PM, val ons er niet mee lastig aub.

Klaar nu. :aww: