Ja die eerste bedoel ik
die rmx van Bioweapon vind ik niet zo tof
die rmx van Bioweapon vind ik niet zo tof
Ik heb een nieuwe kamer, en hij klinkt nu nóg veel beterwrote:Daar kan ik je niet meer als gelijk in geven, maar de track doet me he-le-maal niks.wrote:Innovatief nummer, niet te vergelijken met andere nummers, melodie steekt goed in elkaar, break bouwt geweldig op, de vocal voegt echt wat toe, de sounds steken perfect in elkaar.wrote:Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan
Dankje, dat vat ik op als complimentwrote:Als de original mix je niks doet heb je echt een aparte smaak...
Haha, wat jij wilwrote:Dankje, dat vat ik op als complimentwrote:Als de original mix je niks doet heb je echt een aparte smaak...
Ben blij dat ik apart ben, tenminste niet zo standaard als een hoop lui hahawrote:Haha, wat jij wilwrote:Dankje, dat vat ik op als complimentwrote:Als de original mix je niks doet heb je echt een aparte smaak...
x2 ik ben het helemaal met je eens!wrote:Toch blijft het voor mij een feit dat Gold een van de weinige melodieuze hardstyle-nummers is op dit moment waar gevoel in zit. De opbouw van break naar climax is overheerlijk en de melodie opzwepend en zomers.
Ik vind zowiezo dat iedereen elkaar mening moet respecteren of je het nu eens bent of niet... Iemand afkraken om een mening is bs.wrote:Beetje raar dat mensen je hier af gaan zeiken als je de bioweapon remix goed vind, puur een kwestie van smaak! En heeft 0,0 te maken met of je net pas hardstyle luisterd etc etc. Keiharde track btw!
De 2de Climax is er achter weg : http://www2.zippyshare.com/v/62643418/file.htmlwrote:De intro is vet van de remix, anticlimax is ok, maar die melodie is me toch echt te blij, denk dat ik een edit ga maken zodra deze uit is.
Nu is ie opeens wel erg kort.wrote:De 2de Climax is er achter weg : http://www2.zippyshare.com/v/62643418/file.htmlwrote:De intro is vet van de remix, anticlimax is ok, maar die melodie is me toch echt te blij, denk dat ik een edit ga maken zodra deze uit is.
Klopt, komt omdat TiLLT ook 2 weken later pas naar DT komt.wrote:Staan ze nog niet op Dance tunes?
Zie ze niet als ik naar "gold" zoek of naar "max enforcer"
Loudnesswrote:Wat een bagger release zeg :')! Beter gaat Max E gewoon weer shit zoals Loudness, Fade To Black enzo maken!
Bedankt voor de opheldering Khadberwrote:Klopt, komt omdat TiLLT ook 2 weken later pas naar DT komt.wrote:Staan ze nog niet op Dance tunes?
Zie ze niet als ik naar "gold" zoek of naar "max enforcer"
Fade to Blackwrote:Loudnesswrote:Wat een bagger release zeg :')! Beter gaat Max E gewoon weer shit zoals Loudness, Fade To Black enzo maken!
*zucht*wrote:Q-base Anthem word gemaakt door Max Enforcer lees ik net.