wrote:Ghehe. Headhunterz is sowieso een baas vindt ik. Ik ben ook wel beetje mainstream denk ik, maar goed die superbass edit vind ik niet geweldig ofzo, smaken verschillen zoals ik al zeiwrote:Haha tuurlijk mag je dat zeggen. Of je nou newbie bent of elite.
Maar de remix beter vinden dan het 'origineel' vind ik wel vrij opmerkelijk ja
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Doe mij de dub mix maar!wrote:Her Voice (Superbass Mix) is voor vele hier #1 track evâh
Anyway, dit is een heerlijke track, maar lang niet het beste wat ik van HHZ heb gehoord.
Wil deze eens live ervaren. Zit in ieder geval wel weer erg strak in elkaar!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Zit inderdaad mooi in elkaar gestoken, maar het is mijn smaak zeker niet. Ook weer hoor ik een *kuch*aftreksel*kuch* synth die ik al vaker heb gehoord de laatste tijd 
Vond het eerst verschrikkelijk nummer, die mid intro nu nog.
Maar die climax na een paar keer wel erg lekker
Maar die climax na een paar keer wel erg lekker
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Not my cup Of

Deze is op youtube al vaker bekeken dat het origineel....
Heeft Willem goed gedaan dan
Lang leve de dagjesmenswrote:Deze is op youtube al vaker bekeken dat het origineel....
Hoor nu de versie uit Hard With Style.
Ik vind de sfeer en euforie in deze plaat echt heel netjes neergezet. Track vind ik een mooie bak energie meegeven aan het geheel. Het enige wat ik wel moet zeggen is dat ik de tweede break de snelheid uit de track vind halen. Eerst die eerste lange break met vocals en dan na +/-25 seconden climax nog een keer zo'n lange break vind ik eigenlijk iets te veel.
Toch overall respect wel een vette plaat!
Ik vind de sfeer en euforie in deze plaat echt heel netjes neergezet. Track vind ik een mooie bak energie meegeven aan het geheel. Het enige wat ik wel moet zeggen is dat ik de tweede break de snelheid uit de track vind halen. Eerst die eerste lange break met vocals en dan na +/-25 seconden climax nog een keer zo'n lange break vind ik eigenlijk iets te veel.
Na een aantal keer luisteren moet ik toch zeggen dat deze plaat wel echt briljant in elkaar steekt!
Break met de vocals is zeer sterk met die lage vocals eronder, melodie is goed.
Opbouw naar de 2e climax duurt me nét iets te lang, de leadsynth hier is wel heel dik
Lekkere plaat
Break met de vocals is zeer sterk met die lage vocals eronder, melodie is goed.
Opbouw naar de 2e climax duurt me nét iets te lang, de leadsynth hier is wel heel dik
Lekkere plaat
Ach dat zijn lekkere spacemomentjes. Handjes in de lucht!wrote:Het enige wat ik wel moet zeggen is dat ik de tweede break de snelheid uit de track vind halen. Eerst die eerste lange break met vocals en dan na +/-25 seconden climax nog een keer zo'n lange break vind ik eigenlijk iets te veel.
Zo random echt dit doet me helemaal niks. Maar wel gaaf dat hij weer eens wat nieuws probeert dat kan ik dan wel weer waarderen.
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Ik vind hem weer heerlijk
. Breaks storen helemaal niet en zijn net erg catchy, melodie in climax is perfect, intro vind ik wat minder.
Niet z'n beste maar wederom goed werk van Willem
. Was ook erg fijn live op Reverze! 
Niet z'n beste maar wederom goed werk van Willem
Lang geleden dat ik verliefd ben geworden op een break. Kippenvel
De rest moet denk ik nog een beetje op me groeien, want t is geen verkeerd nummertje en heeft denk ik echt de potentie om een heerlijke zomerhit te worden!
-
GHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Gewoon een lekkere remix, punt.
Hier ongeveer mee eenswrote:Wat een verschrikkelijk irritant nummer! De vocal-break is echter geweldig. De rest doet gewoon pijn aan m'n oren.
Vind hem steeds lekkerder worden
Maar vind hem eigenlijk helemaal niet als een hardstyle track aanvoelen
Maar vind hem eigenlijk helemaal niet als een hardstyle track aanvoelen
Het intro vind ik echt te chaotisch en dus helemaal niks. De break in dit nummer vind ik heerlijk (wat niet vaak voorkomt) en word goed gebruikt voor de sfeer van het gehele nummer. De 1e en 2e climax vind ik beide echt heerlijk. Echt een heerlijke remix van Headhunterz (ook al ken ik het origineel niet), alleen valt het intro niet echt bij mij in de smaak. Deze wil ik echter wel doorstaan dankzij de rest, die wel top is als je het mij vraagt! 
Wel aardig nummertje
Niet fantastisch, maar wel leuk om af en toe eens tussendoor te horen 
Ik vind m wel fijn. Luistert lekker weg. Zie mezelf er wel op los gaan op een zonovergoten festivalletje 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ah, toe nou.wrote:Ghehe. Headhunterz is sowieso een baas vindt ik. Ik ben ook wel beetje mainstream denk ik, maar goed die superbass edit vind ik niet geweldig ofzo, smaken verschillen zoals ik al zeiwrote:Haha tuurlijk mag je dat zeggen. Of je nou newbie bent of elite.
Maar de remix beter vinden dan het 'origineel' vind ik wel vrij opmerkelijk ja
-
A
hoe leuk die ook is, ik zie hem snel overdraaid worden(hopelijk niet), al veel video's(aftermovies, trailers) met dit nummer erin
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Yup vrees ik ook. Keigoed dit nummer, maar zal wel zo'n Lose My Mind-achtige reputatie krijgen ben ik bang.wrote:hoe leuk die ook is, ik zie hem snel overdraaid worden(hopelijk niet), al veel video's(aftermovies, trailers) met dit nummer erin
En al 2 keer radio 538, oei oei oeiwrote:hoe leuk die ook is, ik zie hem snel overdraaid worden(hopelijk niet), al veel video's(aftermovies, trailers) met dit nummer erin
-
G
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tijdens Rebirth wel een hart maakte van mijn vingers, net als bij de spaceman remix vind ik dat ook hier Willem goed zijn best heeft gedaan, en dat het eindresultaat er mag wezen. Ben ik een uitzondering hier als ik zeg dat ik de vocals in dit nummer gewoon heerlijk vind?