Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Kaskade - Lessons In Love (Headhunterz Remix)

Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
DaBerry wrote:
Daveytl wrote:Haha tuurlijk mag je dat zeggen. Of je nou newbie bent of elite.

Maar de remix beter vinden dan het 'origineel' vind ik wel vrij opmerkelijk ja :P
Ghehe. Headhunterz is sowieso een baas vindt ik. Ik ben ook wel beetje mainstream denk ik, maar goed die superbass edit vind ik niet geweldig ofzo, smaken verschillen zoals ik al zei ;)
>.< >.< >.< >.< >.< >.<
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
Almighty wrote:Her Voice (Superbass Mix) is voor vele hier #1 track evâh ;)
Doe mij de dub mix maar! :)

Anyway, dit is een heerlijke track, maar lang niet het beste wat ik van HHZ heb gehoord.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wil deze eens live ervaren. Zit in ieder geval wel weer erg strak in elkaar!
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Zit inderdaad mooi in elkaar gestoken, maar het is mijn smaak zeker niet. Ook weer hoor ik een *kuch*aftreksel*kuch* synth die ik al vaker heb gehoord de laatste tijd :/
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Vond het eerst verschrikkelijk nummer, die mid intro nu nog.

Maar die climax na een paar keer wel erg lekker :)
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Not my cup Of

Image
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Deze is op youtube al vaker bekeken dat het origineel....
Heeft Willem goed gedaan dan :corn:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
knotsjebilly wrote:Deze is op youtube al vaker bekeken dat het origineel....
Heeft Willem goed gedaan dan :corn:
Lang leve de dagjesmens :corn:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Hoor nu de versie uit Hard With Style.

Ik vind de sfeer en euforie in deze plaat echt heel netjes neergezet. Track vind ik een mooie bak energie meegeven aan het geheel. Het enige wat ik wel moet zeggen is dat ik de tweede break de snelheid uit de track vind halen. Eerst die eerste lange break met vocals en dan na +/-25 seconden climax nog een keer zo'n lange break vind ik eigenlijk iets te veel.

Toch overall respect wel een vette plaat!
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Na een aantal keer luisteren moet ik toch zeggen dat deze plaat wel echt briljant in elkaar steekt!
Break met de vocals is zeer sterk met die lage vocals eronder, melodie is goed.
Opbouw naar de 2e climax duurt me nét iets te lang, de leadsynth hier is wel heel dik :)
Lekkere plaat ^^
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
Khadber wrote:Het enige wat ik wel moet zeggen is dat ik de tweede break de snelheid uit de track vind halen. Eerst die eerste lange break met vocals en dan na +/-25 seconden climax nog een keer zo'n lange break vind ik eigenlijk iets te veel.

Toch overall respect wel een vette plaat!
Ach dat zijn lekkere spacemomentjes. Handjes in de lucht! :D
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Zo random echt dit doet me helemaal niks. Maar wel gaaf dat hij weer eens wat nieuws probeert dat kan ik dan wel weer waarderen.
H
Hardtraxxer
191 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Ik vind hem weer heerlijk :). Breaks storen helemaal niet en zijn net erg catchy, melodie in climax is perfect, intro vind ik wat minder.

Niet z'n beste maar wederom goed werk van Willem :). Was ook erg fijn live op Reverze! ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lang geleden dat ik verliefd ben geworden op een break. Kippenvel :love: De rest moet denk ik nog een beetje op me groeien, want t is geen verkeerd nummertje en heeft denk ik echt de potentie om een heerlijke zomerhit te worden!
G
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Gewoon een lekkere remix, punt.
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Chukkels wrote:Wat een verschrikkelijk irritant nummer! De vocal-break is echter geweldig. De rest doet gewoon pijn aan m'n oren.
Hier ongeveer mee eens ;)
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Vind hem steeds lekkerder worden :$
Maar vind hem eigenlijk helemaal niet als een hardstyle track aanvoelen :P
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Het intro vind ik echt te chaotisch en dus helemaal niks. De break in dit nummer vind ik heerlijk (wat niet vaak voorkomt) en word goed gebruikt voor de sfeer van het gehele nummer. De 1e en 2e climax vind ik beide echt heerlijk. Echt een heerlijke remix van Headhunterz (ook al ken ik het origineel niet), alleen valt het intro niet echt bij mij in de smaak. Deze wil ik echter wel doorstaan dankzij de rest, die wel top is als je het mij vraagt! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Wel aardig nummertje :) Niet fantastisch, maar wel leuk om af en toe eens tussendoor te horen ^^
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Ik vind m wel fijn. Luistert lekker weg. Zie mezelf er wel op los gaan op een zonovergoten festivalletje (L)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
DaBerry wrote:
Daveytl wrote:Haha tuurlijk mag je dat zeggen. Of je nou newbie bent of elite.

Maar de remix beter vinden dan het 'origineel' vind ik wel vrij opmerkelijk ja :P
Ghehe. Headhunterz is sowieso een baas vindt ik. Ik ben ook wel beetje mainstream denk ik, maar goed die superbass edit vind ik niet geweldig ofzo, smaken verschillen zoals ik al zei ;)
Ah, toe nou.
A
hoe leuk die ook is, ik zie hem snel overdraaid worden(hopelijk niet), al veel video's(aftermovies, trailers) met dit nummer erin
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Anonymous wrote:hoe leuk die ook is, ik zie hem snel overdraaid worden(hopelijk niet), al veel video's(aftermovies, trailers) met dit nummer erin
Yup vrees ik ook. Keigoed dit nummer, maar zal wel zo'n Lose My Mind-achtige reputatie krijgen ben ik bang.
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Anonymous wrote:hoe leuk die ook is, ik zie hem snel overdraaid worden(hopelijk niet), al veel video's(aftermovies, trailers) met dit nummer erin
En al 2 keer radio 538, oei oei oei :P
G
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tijdens Rebirth wel een hart maakte van mijn vingers, net als bij de spaceman remix vind ik dat ook hier Willem goed zijn best heeft gedaan, en dat het eindresultaat er mag wezen. Ben ik een uitzondering hier als ik zeg dat ik de vocals in dit nummer gewoon heerlijk vind? :innocent: