er zijn vast meer
waaronder ik 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Vocals idd kippenvel ! Lekkerrrr
met die dubbele stem, lekker ge-edit !
Wat een heldenplaat is dit!!
Go Go Heady!!
Go Go Heady!!
Jij doerak!wrote:Ik moet eerlijk bekennen dat ik tijdens Rebirth wel een hart maakte van mijn vingers
-
G
Ik was zo zat als een kanonwrote:Jij doerak!wrote:Ik moet eerlijk bekennen dat ik tijdens Rebirth wel een hart maakte van mijn vingers
tuurlijk! nooit geweten? en ik zou misschien ook wel heel even dagjesmens gedrag vertonen als ik deze live gehoord hadwrote:Kunnen kanonnen zat zijn dan?
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
Deze plaat raakt me gewoon!
Top plaat
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
ik vond hem echt heerlijk maar nu ik hem een paarkeer geluisterd heb vind ik hem al minder worden...
-
DHardtraxxer
- 112 posts member since 2012
- last seen Feb 2024
Ik dacht precies hetzelfde... Vindt het wel een goed nummer, blijft lekker hangenwrote:Yup vrees ik ook. Keigoed dit nummer, maar zal wel zo'n Lose My Mind-achtige reputatie krijgen ben ik bang.wrote:hoe leuk die ook is, ik zie hem snel overdraaid worden(hopelijk niet), al veel video's(aftermovies, trailers) met dit nummer erin
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
krijg zin in een festival als ik dit hoor 
-
MHardtraxxer
- 52 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Dit.wrote:krijg zin in een festival als ik dit hoor
Hij weet me (nog steeds) niet te pakken. Vind de melodie niet lekker eruit komen. Niet passend in de track ook.
-
AHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen May 2012
wrote:Deze plaat raakt me gewoon!Top plaat
Dit gaat heel de zomer zwaar uitgemolken worden 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
samen met spaceman beste remix van 2012 tot nu toe 
-
K
Wildstylerz is om 1 uur al van de kaart 
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
als je vroeg begintwrote:Wildstylerz is om 1 uur al van de kaart
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die dit wel goed vinden en Adele - Someone Like You (The Prophet Bootleg) of Calvin Harris - Feel So Close (Coone Bootleg) pauper vinden .. Het zijn allemaal meeblér tracks (kaas om het in de woorden van de meeste te zeggen) en toch scoort deze wel? Wat geeft dit dan wel een winnend recept als ik vragen mag?
Persoonlijk vind ik de intro niks, de mid-intro is dan stukken beter. Ik kan prima leven met die break maar dan de opbouw naar de climax! Ik verwacht een drop op 02.27 .. dan wordt hij weer uitgesteld om het een wat softere draai te geven ..
Persoonlijk vind ik de intro niks, de mid-intro is dan stukken beter. Ik kan prima leven met die break maar dan de opbouw naar de climax! Ik verwacht een drop op 02.27 .. dan wordt hij weer uitgesteld om het een wat softere draai te geven ..
Helemaal niet! Ik haal even de tonight remix aan. Die verslaat beide met vlag en wimpel ..wrote:samen met spaceman beste remix van 2012 tot nu toe
-
J
Nou omdat heel veel mensen denken dat de Hardstyle scene kapot gaat, en weg zal gaan omdat er top40 hitjes worden geremixed of gebootlegged ?
Hardstyle never dieeeeee
Hardstyle never dieeeeee
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
meer vorig jaarwrote:Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die dit wel goed vinden en Adele - Someone Like You (The Prophet Bootleg) of Calvin Harris - Feel So Close (Coone Bootleg) pauper vinden .. Het zijn allemaal meeblér tracks (kaas om het in de woorden van de meeste te zeggen) en toch scoort deze wel? Wat geeft dit dan wel een winnend recept als ik vragen mag?
Helemaal niet! Ik haal even de tonight remix aan. Die verslaat beide met vlag en wimpel ..wrote:samen met spaceman beste remix van 2012 tot nu toe
My Gf said she didnt Headhunterz NOW SHE IS SINGEL
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Wanneer komt deze plaat nou eens een keertje, weet iemand hier wat meer over??
Hij is allang uit. Alleen omdat het een remix is, is hij op het label van Kaskade uitgegeven.wrote:Wanneer komt deze plaat nou eens een keertje, weet iemand hier wat meer over??