wrote:Geloof t of niet, t was echt zowrote:Dat 'Fuck ik heb gewoon een foutje gemaakt' is zo verschrikkelijk SLECHT geacteerd...![]()
er zat een foutje in de automation waardoor de lead in de intro 30% naar links stond gepanned. In de versie onder t filmpje is dat er natuurlijk al uit.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
2.27, daar moest hij erin klappen. Break duurt nu te lang 
-
J
Vond je Headshot (Hard Bass 2012 Anthem) beter?wrote:Mindere van Heady. Mist een hele bak drive en energie. Hopelijk doet hij dat nog wat aan.
-
I
lekkere mainstream plaat 
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Altijd die arrogantie bij die gast 
Best wel vet nummer dit zeg. Headhunterz is verdomde goed bezig de laatste tijd, begint echt z'n oude niveau weer op te pakken
Lol. Denk dat ALS Headhunterz uberhaupt ooit 'arrogant' geweest is, (wat waarschijnlijk gewoon een misinterpretatie (/onzinhaat) was van mensen die hem en/of z'n muziek niet meer konden waarderen) is dat sowieso weg sinds z'n break.wrote:Altijd die arrogantie bij die gast
Last edited by Inno on 29 Mar 2012 20:07, edited 1 time in total.
Hihiwrote:Vond je Headshot (Hard Bass 2012 Anthem) beter?wrote:Mindere van Heady. Mist een hele bak drive en energie. Hopelijk doet hij dat nog wat aan.
-
S
wrote:Vond je Headshot (Hard Bass 2012 Anthem) beter?wrote:Mindere van Heady. Mist een hele bak drive en energie. Hopelijk doet hij dat nog wat aan.
Zo te zien moet je de site wat vaker bezoekenwrote:wrote:Vond je Headshot (Hard Bass 2012 Anthem) beter?wrote:Mindere van Heady. Mist een hele bak drive en energie. Hopelijk doet hij dat nog wat aan.![]()
![]()
Are you joking?
-
S
Krijg ik stilaan minder zin in door mannen als jij.wrote:Zo te zien moet je de site wat vaker bezoekenwrote:![]()
![]()
Are you joking?
Oh vertel?wrote:Krijg ik stilaan minder zin in door mannen als jij.
Uitgemolken grap ja
Alleen kindjes die met Dakpan en Henk Jan willen meelopen die doen er nu nog aan. ;_)
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Ja maar wees eerlijk, wie wil er nou niet bij hun horen?!wrote:Uitgemolken grap jaAlleen kindjes die met Dakpan en Henk Jan willen meelopen die doen er nu nog aan. ;_)
Same here, I'm not quite feeling the energy that the original has.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
wrote:BWAHAHAHAHA sorry maar hier liet ik toch ff een traantje omwrote:Hmm jij vond de originele 'Her Voice' beter? Niet mee eens, maar smaken verschillen dan zeker...wrote:als die gelijkwaardig is aan de remix van her voice, is het dus een verkrachting van het origineel?![]()
ON: niks voor mij dit![]()
Ik weet dat het smaak is, maar dat is echt vloeken in de kerk wat je daar doet
-
A
Her Voice (Superbass Mix) is voor vele hier #1 track evâh 
Om ontopic te gaan (
): ik vind het een erg fijne plaat! 
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
echt een topplaat!
Wat een verschrikkelijk irritant nummer! De vocal-break is echter geweldig. De rest doet gewoon pijn aan m'n oren.
-
DHardtraxxer
- last seen Apr 2015
Aiai sorry mensjeswrote:Her Voice (Superbass Mix) is voor vele hier #1 track evâh
Haha tuurlijk mag je dat zeggen. Of je nou newbie bent of elite.
Maar de remix beter vinden dan het 'origineel' vind ik wel vrij opmerkelijk ja
-
DHardtraxxer
- last seen Apr 2015
Ghehe. Headhunterz is sowieso een baas vindt ik. Ik ben ook wel beetje mainstream denk ik, maar goed die superbass edit vind ik niet geweldig ofzo, smaken verschillen zoals ik al zeiwrote:Haha tuurlijk mag je dat zeggen. Of je nou newbie bent of elite.