Een compleet andere stijl voor Headhunterz bedoel ik dan heawrote:Beetje objectief blijven he..wrote:Heerlijk!! Heady creëert hier de stijl van de Frontliner remix*
Over de rest laat ik me maar niet uit, lijkt me het beste.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
P
Klinkt weer heerlijk moet ik zeggen.
Het heeft niet een drive zals bijvoorbeeld Dragonborn dat heeft imo, maar zeker weer een hele fijne plaat. 
zucht..wrote:Kicks van Wildstylez?
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Na vaker te luisteren vind ik hem HEERLIJK 
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
Niet heel bijzonder, maar hoe meer ik hem luister hoe lekkerder hij word
Aardig nummertje, doet me verder niet zoveel
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Leuke track, al geven de vocals me niet echt een feeling, maar op 538 gedraad? gewoon overdag of tijdens een dancesession laat ofzo? Gaat hardstyle toch op de radio komen?
hoop het niet
Best leuke track! Komt vooral door die vocalen van Kaskade denk ik! 
Vanaf 2:15 godsgruwelijk lekker
Oooh man, heerlijk! Ken het origineel niet btw, dus weet niet wat daar van overgebleven is.
Voor 2:15 is het trouwens tergend irritant
Voor 2:15 is het trouwens tergend irritant
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Acteren kan deze man totaal niet hahah, maar opzich wel leuk nummertje.
Maar zoals andere al zeiden, komt voornamelijk door de vocals 'denk ik'.
Zon, pil(s) , en ik kan me hier goed op vermaken
Maar zoals andere al zeiden, komt voornamelijk door de vocals 'denk ik'.
Zon, pil(s) , en ik kan me hier goed op vermaken
Heerlijk nummer!
Wel weer die smerige zoete blik met handjes voor de mond hahaha!
Vette clip voor de rest. 
Wel weer die smerige zoete blik met handjes voor de mond hahaha!
lekker nummer, ook lekkere kick, ga zo door heady 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Zo jammerwrote:Dat 'Fuck ik heb gewoon een foutje gemaakt' is zo verschrikkelijk SLECHT geacteerd...
Handjeklap hardstyle btw
Last edited by JVDM on 29 Mar 2012 17:05, edited 1 time in total.
Ik hoorde het gister rond een uur of 11 's avonds.wrote:Leuke track, al geven de vocals me niet echt een feeling, maar op 538 gedraad? gewoon overdag of tijdens een dancesession laat ofzo? Gaat hardstyle toch op de radio komen?hoop het niet
Psyko Punkz zijn trouwens ook al op de radio. Op 3fm, met hardstyle friday http://www.youtube.com/watch?v=78eGw7AcVn0. Maar dat is pas rond 3 uur 's nachts :p. En verder draait Menthal Theo op Slam FM op de vrijdagnacht volgens mij ook nog hardstyle en hardcore...
Of je het nou leuk vind of niet, geleidelijk aan wordt de wat softere hardstyle meer mainstream en beschikbaar voor een breder publiek. Om Wildstylez nog maar eens te quoten: "We moeten hardstyle breder trekken en toegankelijker maken. Ik wil tracks maken die mijn ouders ook leuk vinden."
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Ditwrote:wrote:Wat een remix, bijna gelijkwaardig aan die remix van Builder - Her Voice. Headhunterz is voor mij toch wel weer de onbetwiste nummer 1!
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
als die gelijkwaardig is aan de remix van her voice, is het dus een verkrachting van het origineel?
ON: niks voor mij dit
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Hmm jij vond de originele 'Her Voice' beter? Niet mee eens, maar smaken verschillen dan zeker...wrote:als die gelijkwaardig is aan de remix van her voice, is het dus een verkrachting van het origineel?![]()
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
zoals ik al zei in die andere topic, de break duurt veel te lang! en daardoor verliest het imo veel tempo! maar voor de handjeklappers is dit een prima plaat! en die intro doet me weinig..
haha iddwrote:Zo jammerwrote:Dat 'Fuck ik heb gewoon een foutje gemaakt' is zo verschrikkelijk SLECHT geacteerd...Wat van toegevoegde waarde heeft zoiets nou hé.
BWAHAHAHAHA sorry maar hier liet ik toch ff een traantje omwrote:Hmm jij vond de originele 'Her Voice' beter? Niet mee eens, maar smaken verschillen dan zeker...wrote:als die gelijkwaardig is aan de remix van her voice, is het dus een verkrachting van het origineel?![]()
Ik weet dat het smaak is, maar dat is echt vloeken in de kerk wat je daar doet
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Ga eens huilenwrote:haha iddwrote:Zo jammerwrote:Dat 'Fuck ik heb gewoon een foutje gemaakt' is zo verschrikkelijk SLECHT geacteerd...Wat van toegevoegde waarde heeft zoiets nou hé.
Mindere van Heady. Mist een hele bak drive en energie. Hopelijk doet hij dat nog wat aan.