Wanneer heb jij voor et laatst mp3's in de winkel zien liggen....wrote:@Ground Zero Interview met AVIO wordt er gezegd dat hij in de winkel ligt?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
@ mediamarkt!wrote:Wanneer heb jij voor et laatst mp3's in de winkel zien liggen....wrote:@Ground Zero Interview met AVIO wordt er gezegd dat hij in de winkel ligt?
-
A
Word vrijgegeven, is pas 80 keer gezegt ofzo..
bij deze dus 81wrote:Word vrijgegeven, is pas 80 keer gezegt ofzo..
-
BHardtraxx Newbie
- 43 posts member since 2010
Heb de vinyl net binnen en daar staan wel de vocals van de ABC Mix op, maar niet de volledige remix 
Dus ik denk niet dat die word vrij gegeven, maar misschien kan iemand ze in elkaar plakken
Dus ik denk niet dat die word vrij gegeven, maar misschien kan iemand ze in elkaar plakken
zoals hiervoor al 82 keer word vermeld er komt een free release aanwrote:Heb de vinyl net binnen en daar staan wel de vocals van de ABC Mix op, maar niet de volledige remix
wordt de abc edit een gratis release?
Ik vermoed dat die ooit nog wel als Free weg wordt gedaan, maar voorlopig niet denk ik. Ik kan me zo indenken dat een Free Release van een Edit van een nieuwe track niet echt bevordelijk is voor de verkoop.wrote:wordt de abc edit een gratis release?
dat zal minimaal een maand langer duren iddwrote:Ik vermoed dat die ooit nog wel als Free weg wordt gedaan, maar voorlopig niet denk ik. Ik kan me zo indenken dat een Free Release van een Edit van een nieuwe track niet echt bevordelijk is voor de verkoop.wrote:wordt de abc edit een gratis release?
HOW MUCH DIKKE BLEEK CAN YOU TAKE?
Topplaatje
Topplaatje
-
BHardtraxx Newbie
- 43 posts member since 2010
We kunnen niet allemaal uit Apeldoorn komen en de producers persoonlijk kennenwrote:zoals hiervoor al 82 keer word vermeld er komt een free release aanwrote:Heb de vinyl net binnen en daar staan wel de vocals van de ABC Mix op, maar niet de volledige remix
Behalve dat de ABC vocals op mijn vinyl staan kan ik namelijk nergens die informatie van hun uit vinden.
Dus bedankt voor de info! Voorlopig knal ik lekker de originele versies erop hier
wrote:We kunnen niet allemaal uit Apeldoorn komen en de producers persoonlijk kennenwrote:zoals hiervoor al 82 keer word vermeld er komt een free release aanwrote:Heb de vinyl net binnen en daar staan wel de vocals van de ABC Mix op, maar niet de volledige remix
Dus ik denk niet dat die word vrij gegeven, maar misschien kan iemand ze in elkaar plakken![]()
Behalve dat de ABC vocals op mijn vinyl staan kan ik namelijk nergens die informatie van hun uit vinden.
Dus bedankt voor de info! Voorlopig knal ik lekker de originele versies erop hier
haha ik ken alphaverb en intractable one niet zo goed, maar uit horen en zeggen en hun kennende gaat die er zeker komen
Alle drie de mixjes zijn lekker 
Als je ze achter elkaar luistert, klinkt het op een gegeven moment wel beetje meer van hetzelfde....
maar ok...wie doet dat nou?
ow wacht....
Knallen lekker weg die mixjes ... toffe release
Als je ze achter elkaar luistert, klinkt het op een gegeven moment wel beetje meer van hetzelfde....
maar ok...wie doet dat nou?
Knallen lekker weg die mixjes ... toffe release
Vind ik juist niet, dit is juist een supergoed voorbeeld van hoe je meerdere mixes van 1 nummer op een plaay doet. Het zijn gewoon drie nummers met dezeflde samples.wrote:Alle drie de mixjes zijn lekker
Wow, de Alphaverb remix is echt heel gaaf. De Jack of Sound remix mag er ook zeker zijn. Laatste is niet echt mijn ding.
Intractable One - Dikke Bleek (Alphaverb Remix)
Deze remix is zo heeeerlijk

Deze remix is zo heeeerlijk
+1wrote:Intractable One - Dikke Bleek (Alphaverb Remix)
Deze remix is zo heeeerlijk![]()
![]()
Lekker voor in de auto
Vinyl is al een week uit. Digitaal duurt nog 1-2 weken.wrote:is die al uit ?
moet ik nog ff wachten dus
maar het is het wel waard
Je kunt ook gewoon de plaat halen?wrote:moet ik nog ff wachten dus![]()
kanwrote:Je kunt ook gewoon de plaat halen?wrote:moet ik nog ff wachten dus![]()