nee dikke bleekwrote:Dikke shit!!!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
AVIO008 // Intractable One - Dikke Bleek EP // Test pressing has been approved // Releasedate set to the 31st of May!
Wat een vette tracks zijn dit toch en dan vooral de originele en Jack of Sound. 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Tja alleen dit duurt wel eerrrugg lang!wrote:Wat een vette tracks zijn dit toch en dan vooral de originele en Jack of Sound.
-
S
Hij komt uit op mijn verjaardag
.
want ik wil dikke bleek godver!
live gewoon een echte sensatie dit nr
Echt zo'n vette release, kwil em eigenlijk gwn al bestellen om em tege me muur op te hange
Want heb helemaal nix om vinyls mee af te spelen!
Want heb helemaal nix om vinyls mee af te spelen!
Dan zal de web ook wel gauw komen. Hoop ik.
meestal is avio daar redelijk snel meewrote:Dan zal de web ook wel gauw komen. Hoop ik.
mag ook wel een keer, ik hoorde hier in apeldoorn de track 3 jaar geleden al (nu inmiddels wel restyled)
waarschijnlijk liep je toevallig een keer door Edison College, en daar had ik hem erop staanwrote: ik hoorde hier in apeldoorn de track 3 jaar geleden al (nu inmiddels wel restyled)
wrote:waarschijnlijk liep je toevallig een keer door Edison College, en daar had ik hem erop staanwrote: ik hoorde hier in apeldoorn de track 3 jaar geleden al (nu inmiddels wel restyled)
edison college is voor mij al 8 jaar geleden
nee queensday met alphaverb intractable one en nasty d tuners (de 2 headhunterz)
-
THardtraxxer
- 51 posts member since 2009
- last seen Sep 2013
de Intractable One's Drum & Bleek Edit is f**** nice

+1wrote:de Intractable One's Drum & Bleek Edit is f**** nice![]()
![]()
![]()
in dat ene filmpje (weet fv niet welk topic) staat iedereen er leip op te bewegen, goud waard!:P
goed nieuws, na emporium kan ik wel weer een bleking gebruikenwrote:Maandag.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Jaa t werd ook een keer tijd dus verwacht ook dat hij dik in elkaar zit!
Vinyl is te koop twittert Intractable One dus de WEB zal wel snel komen. Weet iemand hoe het precies zit met WEBs bij Avio?
2 a 3 weken later.wrote:Vinyl is te koop twittert Intractable One dus de WEB zal wel snel komen. Weet iemand hoe het precies zit met WEBs bij Avio?
Er mogen van mij wel meer nummers van een DNB randje uitkomen
. Wat een dikke release 
@Ground Zero Interview met AVIO wordt er gezegd dat hij in de winkel ligt?
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
de vinylwrote:@Ground Zero Interview met AVIO wordt er gezegd dat hij in de winkel ligt?