Jup, want A. Je hebt iets voor je grijpgrage vingertjes om vast te houden en B. het klinkt zóóóóóóó veel lekkerderwrote: is ook veel beter
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
D
Eindelijk
waneer komt de download link ??
waneer komt de download link ??
Komt wel spul uit op hardstyle.com tog (op zondag)?
Er komen redelijk vaak releases uit op zondag ja.
-
S
eentje staat al op itunes
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
WEB RELEASE?
Met goede hoop keek ik vanochtend op Dance-Tunes, maar helaas..
Ik wil dikke bleek
Ik wil dikke bleek
Die komt wel aangezien ze zeiden dat de ABC edit misschien bij de digitale release komt. Lijkt me dan niet dat de digitale release niet komt..wrote:web zal wel niet meer komen
het was ook cynisch, vind het gewoon te lang durenwrote:Die komt wel aangezien ze zeiden dat de ABC edit misschien bij de digitale release komt. Lijkt me dan niet dat de digitale release niet komt..wrote:web zal wel niet meer komen
-
D
jezuusss...
wat duurt dit lang....
Drum & Bleek remix is de enige die me nog aanspreekt.
nadruk op 'nog'
als het zolang duurt hadde ze deze plaat er ook wel begin juni op kunnen zette...
wat duurt dit lang....
Drum & Bleek remix is de enige die me nog aanspreekt.
nadruk op 'nog'
als het zolang duurt hadde ze deze plaat er ook wel begin juni op kunnen zette...
-
S
De originele spreekt mij nog het meest aan.
Mij ook, en de Alphaverb remix het minste. Jack of Sound is leuk gedaan met die doortrek geluiden en dat Fat Bleach for your Rectum
Duurt inderdaad wel lang, ze zeiden dat deze eind mei zou komen maar het is bijna eind juni.
Duurt inderdaad wel lang, ze zeiden dat deze eind mei zou komen maar het is bijna eind juni.
AVIORECORDS
AVIO008 Dikke Bleek EP Digital Release will be availble within a day @hardstylecom and @junodownload 6 minutes ago via web
Dus hij zou voor morgen 15:11 op hardstyle.com en Junodownload moeten staan.
AVIO008 Dikke Bleek EP Digital Release will be availble within a day @hardstylecom and @junodownload 6 minutes ago via web
Beterwrote:AVIORECORDS
Edit: Staat nu op hardstyle.com
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik zie zel al @ hardstyle.com 
EDIT: En al op een niet betaal site....
Ik heb net van hardstyle.com gehengeld, volgende x wacht ik mooi op dance-tunes... 50 per track meer plus nog 1 euro voor betalen jezus
EDIT: En al op een niet betaal site....
Ik heb net van hardstyle.com gehengeld, volgende x wacht ik mooi op dance-tunes... 50 per track meer plus nog 1 euro voor betalen jezus
Last edited by sanderovic on 23 Jun 2010 15:49, edited 1 time in total.
Ik heb ze binnen behalve de Alphaverb mix.
Wou eerst ook op dance-tunes wachten, maar dat kan soms wel 3 weken duren voordat die er mee aan komen zetten..wrote: Ik heb net van hardstyle.com gehengeld, volgende x wacht ik mooi op dance-tunes... 50 per track meer plus nog 1 euro voor betalen jezus
Die zal wel gratis weg worden gegeven, over een aantal maanden.wrote:Hoe zit het nou met de ABC edit?
die krijg je als je een smsje stuurd naar 0008wrote:Hoe zit het nou met de ABC edit?
met de tekst: a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z aan
Toch nog maar ff die Alphaverb remix mee ook al vind ik die een heel stuk minder dan het origineel en de Jack of Sound remix.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Jack Of Sound WC mix: Lekkere kick in de intro / mid intro. Climax is ook vet gedaan. Best een leuk nummer
In de midoutro / outro vind ik het ook vet gedaan met die vocals.
Alpha's Dikke Remix: Dit is best ook een leuk nummer. Niet meer , niet minder.
Original Drum & Bleek mix: Het origineel, aangevuld met een drum n bass stukje. Ik vind het drum n bass gedeelte ook weer vet gedaan.
In de midoutro / outro vind ik het ook vet gedaan met die vocals.
Alpha's Dikke Remix: Dit is best ook een leuk nummer. Niet meer , niet minder.
Original Drum & Bleek mix: Het origineel, aangevuld met een drum n bass stukje. Ik vind het drum n bass gedeelte ook weer vet gedaan.