Mailtje:
Dikke Bleek komt waarschijnlijk eind mei, dus nog even geduld
Vriendelijke groeten,
Coen
Dikke Bleek komt waarschijnlijk eind mei, dus nog even geduld
Vriendelijke groeten,
Coen
Opzich wel een vette remix maar het origineel vind ik nog stukken beter. Vaag trouwens dat daar nog geen preview van is.
Ja daar zat ik laatst zelf ook al over na te denken, maar ook ik heb de preview van de original nog niet gezienwrote:Ja alle previews behalve van de eckte track zelf? Of mis ik nou wat.
Hoop en denk het wel, waarom zou je 3 mixen van een nummer uitbrengen en de originele er niet bij doen?wrote:word die original wel gereleased dan?
Gebeurt wel ooit, DR - Motherfuck is (volgens mij ?) ook nooit uitgegeven, alleen de zany en nitrouz remix daarvanwrote:Hoop en denk het wel, waarom zou je 3 mixen van een nummer uitbrengen en de originele er niet bij doen?wrote:word die original wel gereleased dan?
Nexus zal je bedoelenwrote:Gebeurt wel ooit, DR - Motherfuck is (volgens mij ?) ook nooit uitgegeven, alleen de zany en nitrouz remix daarvan
Ja sorry, die bedoel ikwrote:Nexus zal je bedoelenwrote:Gebeurt wel ooit, DR - Motherfuck is (volgens mij ?) ook nooit uitgegeven, alleen de zany en nitrouz remix daarvan
Dat mag dan wel snel gebeuren want inmiddels zijn we 8 jaar verderwrote:Gebeurt wel ooit, DR - Motherfuck is (volgens mij ?) ook nooit uitgegeven, alleen de zany en nitrouz remix daarvanwrote:Hoop en denk het wel, waarom zou je 3 mixen van een nummer uitbrengen en de originele er niet bij doen?wrote:word die original wel gereleased dan?