Last edited by jambekkie on 23 Aug 2012 21:14, edited 5 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Atmozfears ripping kicks

Ff voor de duidelijkheid, het is de tweede track. Vind 'm erg dik klinken. Vocals zijn wel nu al irritant.
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
ja om de mensen oa. hier duidelijk te maken dat het nergens op slaat wat ze zeggen.wrote:Atmozfears ripping kicks![]()
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Meen je dat?wrote:ja om de mensen oa. hier duidelijk te maken dat het nergens op slaat wat ze zeggen.wrote:Atmozfears ripping kicks![]()
Producen die gasten nou als zowel Atmozfears als Adventum? Ik dacht dat ze over gingen op de andere naam
Adventum is Arrivalz.wrote:Producen die gasten nou als zowel Atmozfears als Adventum? Ik dacht dat ze over gingen op de andere naam
volgens mij haal je wat door mekaar the arrivalz zijn adventum en niet atmozfearswrote:Producen die gasten nou als zowel Atmozfears als Adventum? Ik dacht dat ze over gingen op de andere naam
dat stukje zegt vrij weinig sample met clip distortion kan net zo goedwrote:ja om de mensen oa. hier duidelijk te maken dat het nergens op slaat wat ze zeggen.wrote:Atmozfears ripping kicks![]()
Tim heeft een Mac Pro van 2500 euro gekocht om logic op te zetten voor kicks, en dan gaatie sampelen,wrote:dat stukje zegt vrij weinig sample met clip distortion kan net zo goedwrote:ja om de mensen oa. hier duidelijk te maken dat het nergens op slaat wat ze zeggen.wrote:Atmozfears ripping kicks![]()
, maargoed lekkere track!
Denk het ook he:P
Klinkt vet! Alleen, bij die kick zie je nog wel achter de plugin (die clip distortion) dat er alsnog een sample mee loopt xD Zegt verder niets natuurlijk, kan gewoon een losse sample zijn die ze zelf gemaakt hebben.
Dat was em ja, nvmwrote:Adventum is Arrivalz.wrote:Producen die gasten nou als zowel Atmozfears als Adventum? Ik dacht dat ze over gingen op de andere naam
Klinkt allemaal hartstikke leuk, maar waarom moeten die pitchkicks in de climax nou zó hoog?!
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Lol tijdens de kick,
Hij jat niet alleen de kick van wildstylez, hij praat hem nog na ook
@ 55 sec
http://www.youtube.com/watch?v=9_foG9j29Es
Hij jat niet alleen de kick van wildstylez, hij praat hem nog na ook
@ 55 sec
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Er is ook geen hard bewijs dat hij ze ript ..wrote: Dus ik vind dit geen hard bewijs dat hij ze zelf maakt![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Daar had ik dan niet meer aan gedachtwrote: en een iemand van Atmozfears had het toegegeven aan Code Black(volgens Code Black)
Maar goed, over dat rippen kunnen we hier verder gaan Code Black - Dead of The night vs Atmozfears - Rip The Jacker.
Over de track zelf kan ik nog niet veel over zeggen, zit aan mijn laptop
haha ja wou het nog zeggenwrote:Lol tijdens de kick,
Hij jat niet alleen de kick van wildstylez, hij praat hem nog na ook![]()
@ 55 sec
Over Wildstylez' kicks, Tim heeft met Wildstylez geskyped toen hij in Amerika was.
Daar heeft Joram misschien "wat trucjes" vertelt
Kicks worden gewoon gemaakt in Logic.
Geloof er niks van dat er word gesampled.
Atmozfears heeft ook "redelijk" contact (Twitter) met Audiofreq.
Geloof er he-le-maal niks van dat Atmozfears sampled.
Daar heeft Joram misschien "wat trucjes" vertelt
Kicks worden gewoon gemaakt in Logic.
Geloof er niks van dat er word gesampled.
Atmozfears heeft ook "redelijk" contact (Twitter) met Audiofreq.
Deed ie niet ook niet extra hoorwrote:haha ja wou het nog zeggenwrote:Lol tijdens de kick,
Hij jat niet alleen de kick van wildstylez, hij praat hem nog na ook![]()
@ 55 sec
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Wat heeft contact met Audiofreq en het maken van goede kicks met elkaar te maken dan ?wrote: Atmozfears heeft ook "redelijk" contact (Twitter) met Audiofreq.
Niks, maar wel een beetje gek dat Audiofreq niet boos is om die kick uit RTJ.wrote:Wat heeft contact met Audiofreq en het maken van goede kicks met elkaar te maken dan ?wrote: Atmozfears heeft ook "redelijk" contact (Twitter) met Audiofreq.
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
wrote:Niks, maar wel een beetje gek dat Audiofreq niet boos is om die kick uit RTJ.wrote:Wat heeft contact met Audiofreq en het maken van goede kicks met elkaar te maken dan ?wrote: Atmozfears heeft ook "redelijk" contact (Twitter) met Audiofreq.
diegene heeft al lang contact opgenomen ivm. kicks. en is duidelijk gemaakt dat niks gepikt was.
als hier een iemand zegt dat het op een wildstylez kick lijkt praten 50 man na een week dat alles gepikt is terwijl bijna niemand weet waar het over gaat