Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Atmozfears - Just Let Go

Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
mrazura wrote:
TP-Project wrote:Tim heeft een Mac Pro van 2500 euro gekocht om logic op te zetten voor kicks, en dan gaatie sampelen,
Denk het ook he:P

:lol:
Seems legit. :P
Ik vind de melodie wel aardig klinken maar de kicks pitchen weer torenhoog en de vocals vind ik niks. :P
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Nieuwe video geplaatst door Atmozfears zelf :)

View on YouTube
Last edited by jambekkie on 18 Jun 2012 19:08, edited 1 time in total.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Ik kan dat atmozfears stijltje echt goed waarderen
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Dikke plaat! Ik kan die inner heat & atmozfears wel waarderen!
T
Artiest
52 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Correcte titel is 'Atmozfears & Inner heat - Just Let Go'
die YouTube vid is een live-edit van de track uit zijn live-act.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Hier kan ik nog steeds weinig uit op maken.
Hopelijk zijn de kicks goed want de rest klinkt zover ik kan horen best lekker :$
Zolang de kicks maar niet teveel pitchen
T
Artiest
52 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Wout1997 wrote:Hier kan ik nog steeds weinig uit op maken.
Hopelijk zijn de kicks goed want de rest klinkt zover ik kan horen best lekker :$
nee want kom, laten we het lekker a-tonaal houden
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
wordt zo moe van jou posts af en toe. :sleep:
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Tvds wrote:
:worship:
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Tvds wrote:
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Wout1997 wrote:
Tvds wrote:
Zolang de kicks maar veel pitchen
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Jezus wat een melodie! En die vocals passen er heerlijk bij, wat een ge-wel-dige plaat vind ik dit! :clap:
S
Hardtraxxer
113 posts member since 2011
last seen Aug 2014
DAT kick :drool: DAT melodie :drool: DAT tweede climax :drool:
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Alle youtube videos van deze track zijn verwijderd? Inclusief de video die inner heat zelf op youtube had geplaatst :/
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
kauwgombal wrote:
emmerick wrote:Alle youtube videos van deze track zijn verwijderd? Inclusief de video die inner heat zelf op youtube had geplaatst :/
Ja, denk hetzelfde gevalletje met die in-phase collabs.
Volgens mij komt deze track nu alleen onder Atmozfears te staan ;)
Wel grappig, een nieuwe artiest aannemen bij DWX die niet zelf kan produceren. Dan 2 maanden iemand voor hem laten produceren en dan ineens tegen hem zeggen ja ga maar voortaan zelf produceren :corn:
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
emmerick wrote: Wel grappig, een nieuwe artiest aannemen bij DWX die niet zelf kan produceren. Dan 2 maanden iemand voor hem laten produceren en dan ineens tegen hem zeggen ja ga maar voortaan zelf produceren :corn:
Verklaar je nader? Wat is het verhaal achter die Inner Heat dan?
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Taxi wrote:
emmerick wrote: Wel grappig, een nieuwe artiest aannemen bij DWX die niet zelf kan produceren. Dan 2 maanden iemand voor hem laten produceren en dan ineens tegen hem zeggen ja ga maar voortaan zelf produceren :corn:
Tim van de stadt (producer van atmozfears en lady faith) produceerde tot nu toe alles voor inner heat. Het is een vriend van Tim. Maar die gaat nu niet meer produceren voor inner heat. Heeft Tim hier zelf op het forum gezegd. Alle atmozfears & inner heat collabs worden (denk ik) atmozfears solo tracks en de inner heat & in-phase collabs worden in-phase solo . Zo had je eerst In-Phase & inner heat ft. Yuna-X - Time Stands Still, die is nu in-phase solo geworden. Je had atmozfears & inner heat - just let go, al de videos van die track zijn van youtube verwijderd inclusief de officiele video van inner heat. Dat wordt dus waarschijnlijk ook een atmozfears solo track.

Ik weet niet of inner heat nu de samples van Tim krijgt en daarmee zelf mag gaan produceren, want anders zou die wel een probleem hebben :corn: . Hij zal dus wel de samples krijgen.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
emmerick wrote:
Taxi wrote:
Tim van de stadt (producer van atmozfears en lady faith) produceerde tot nu toe alles voor inner heat. Het is een vriend van Tim. Maar die gaat nu niet meer produceren voor inner heat. Heeft Tim hier zelf op het forum gezegd. Alle atmozfears & inner heat collabs worden (denk ik) atmozfears solo tracks en de inner heat & in-phase collabs worden in-phase solo . Zo had je eerst In-Phase & inner heat ft. Yuna-X - Time Stands Still, die is nu in-phase solo geworden. Je had atmozfears & inner heat - just let go, al de videos van die track zijn van youtube verwijderd inclusief de officiele video van inner heat. Dat wordt dus waarschijnlijk ook een atmozfears solo track.

Ik weet niet of inner heat nu de samples van Tim krijgt en daarmee zelf mag gaan produceren, want anders zou die wel een probleem hebben :corn: . Hij zal dus wel de samples krijgen.
Hmm, maar de reden erachter is onduidelijk? Die Inner Heat zal zich behoorlijk kut voelen want hij heeft nog vrijwel geen naam gemaakt tot nu toe.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Volgensmij was dat gewoon de bedoeling vanaf het begin af aan, het is geen plotselinge beslissing. Tim zou inner heat alleen maar op weg helpen, maar aangezien tot nu toe alle inner heat tracks 100% als atmozfears klinken vraag ik me af hoe hij het gaat aanpakken.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
emmerick wrote:Volgensmij was dat gewoon de bedoeling vanaf het begin af aan, het is geen plotselinge beslissing. Tim zou inner heat alleen maar op weg helpen, maar aangezien tot nu toe alle inner heat tracks 100% als atmozfears klinken vraag ik me af hoe hij het gaat aanpakken.
Atmozfears is nogal serious business voor jou hè.
J
Inner Heat :')
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
kauwgombal wrote:
Dakpan wrote:
emmerick wrote:Volgensmij was dat gewoon de bedoeling vanaf het begin af aan, het is geen plotselinge beslissing. Tim zou inner heat alleen maar op weg helpen, maar aangezien tot nu toe alle inner heat tracks 100% als atmozfears klinken vraag ik me af hoe hij het gaat aanpakken.

Zucht...
Kauwgombal :aww:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
kauwgombal wrote:
Dakpan wrote: Kauwgombal :aww:
Wesz91 wrote:+1, krijg je met iemand die zich voedt met kut opmerkingen :')
Enough said ;)
Oh Kauwgombal toch. :lol:
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Dakpan wrote:
nee hij vroeg het gewoon dus wou het wel even uitleggen voor een keertje. Daarnaast is het komkommer tijd dus je moet wat he.