Even mn super interessante mening online pleuren. Heb veel tracks wel een beetje vaag gehoord op instagram enzo maar verder expres niet naar rips geluisterd.
Tijdens het luisteren:
Intro: Nice, net de break van Tonight en de lyrics vertellen ook een beetje zo'n verhaal. Maakt je hyped voor de rest dus prima.
Rescue Me: Lekkere mid, dit zijn dingen die ik op een feestje graag hoor. Vocals hebben echt een hele vette sfeer en de break is daardoor echt heerlijk. Melodie is gewoon top, blijft meteen hangen en is typisch Headhunterz. Kicks en leads prima. 8 krijgt deze.
The Truth: Find the light, way home blablabla, beetje voorspelbaar. Wel leuk
Takin It Back: Vrolijke melodie, gewoon lekker, maar niet bijzonder. Kicks op één of andere manier niet heel fijn maar de track is wel catchy. 6.5
No One Can Stop Us Now: Vette sound in de mid en natuurlijk leuk vanwege Tonight. Deze kick is meteen 100 keer zo fijn vind ik. De melodie is ook catchy maar deze doet me ook echt wat in tegenstelling tot Takin It Back. Verder is de break gewoon ziek en het helpt een hele boel dat het zo op Tonight lijkt. 9
Destiny (Cinematic Edit): Vind de edit niet echt een toevoeging en vond het origineel leuk maar meer niet. Misschien ook gewoon een te blije melodie en synth ook niet echt nice. Wel leuk altijd live. En hype 7
Still Standin': Godverdomme wat een mid. Break gewoon sicke vocals en dan die melodie van Gangsta's Paradise + Deze kick.... Geweldig 9.3
Path Of The Hunter: Dikke mid maar klinkt wel een beetje stug zo zonder screech of iets. Live hoor je natuurlijk iedereen ooh roepen dus dan maakt het niet uit. Break beetje rare zang, wel nice tekst weer. Melodie typisch Headhunterz weer en de kicks zijn prima. 8
Eye Of The Storm: Prima tekst weer.
This Is Our Church: Zieke mid, wel pingpongkicks maarja. Tekst is weer heel ziek, geeft echt een gevoel aan de track. Meeschreeuwmelodietje, dikke punch in de kick, hele fijne track 8.5
Echt een heel dik album, ondanks dat had ik er geen moeite mee dat het zo lang duurde eigenlijk. Still Standin' en No One Can Stop Us vind ik echt ongelofelijk dikke platen en wat mij betreft was de hype zeker terecht. Ook nice dat het best wel een ouderwets hardstyle album is geworden, mid-intros, alles in een shuffle ritme en geen pop vocals. Echt wel de stijl die iedereen het liefste wilde horen denk ik.