Wat een geniaal album
Elke plaat pakte me direct na de 1e keer luisteren. Favorietjes zijn Still standin' en No One Can Stop Us Now 
Rescue Me: Mid-intro doet me denken aan de HHZ platen van rond 2011/2012, en dat is positief. Fijn sfeertje in de break en een heerlijke melodie in de climax. Top nummer dit
Takin' It Back: Heb deze al een redelijk aantal keren geluisterd en heb enorm moeten wennen aan de vocals, inmiddels kan ik ze wel waarderen. Verder heeft dit nummer echt een enorm aanstekelijke melodie, die erg goed blijft hangen.
No One Can Stop Us Now: Hoe ze die throwback naar Tonight gemaakt hebben in de mid en break is echt heel vet gedaan. Melodie pakt me nog niet helemaal. Denk dat dit nummer over het algemeen nog enorm kan groeien bij mij als ik het vaker ga luisteren. Toen ik hem voor de 2e keer luisterde net kon ik de melodie al wat meer waarderen.
Destiny: Deze kende ik natuurlijk al. In dit nummer zit niet echt iets wat er boven of onderuit springt, maar al met al gewoon een erg fijn plaatje. Wel pluspuntje voor de filmische break.
Still Standin': Vervelende vocals en beetje een gare mid-intro. Prima melodie wel, maar ook niet meer dan dat. Matig nummer.
Path Of The Hunter: In tegenstelling tot Still Standin', kan ik de mid-intro hier al een stuk beter waarderen op de een of andere manier. De climaxen zijn echt gruwelijk lekker
Our Church: Ik kan de stijl van Sub Zero Project erg waarderen, alleen op Unity na weten hun laatste paar nummers mij niet meer te pakken. Fijne sfeer in dit nummer weer. Alleen past de mid-intro er echt totaal niet bij, klinkt veel te geforceerd naar mijn mening helaas. Break en melodie zijn wel erg lekker.
Voor mij springen Rescue Me en Path Of The Hunter er het meest uit. Vooral Path Of The Hunter doet het erg goed bij mij. Verder kan ik Takin' It Back ook erg waarderen maar die kende ik al