Heb liever dat BobFront eerst aan de beurt is. Vind zijn sound juist meer besteed aan Qlimax dan Heady momenteel.wrote:Verhaal
En laat Headhunterz alstublieft weer een Qlimax anthem gaan maken
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 10 tracks
Headhunterz - The Return Of Headhunterz (AOCD000)
- Label
- Art of Creation
- Catalogue number
- AOCD000
- 01Intro
- 02Headhunterz & Sound Rush - Rescue Me
- 03The Truth (Interlude)
- 04Takin' It Back
- 05Headhunterz, Wildstylez & Noisecontrollers - No One Can Stop Us Now
- 06Destiny (Cinematic Edit)
- 07Still Standin'
- 08Path of the Hunter
- 09Eye of the Storm (Interlude)
- 10Headhunterz & Sub Zero Project - Our Church
Dik album hoor! Vind de intro en de interludes zeker wat toevoegen in het 'verhaal'.
Voor mij springen Takin' It Back (Vocals vind ik erg vet
), Still Standin' en Path of The Hunter er bovenuit!
Vind alle platen stuk voor stuk goed, Path of the Hunter en Still Standin' steken er wel bovenuit. Beide heerlijke tracks 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Beste platen zijn voor mij Path Of The Hunter, No One Can Stop Us Now, Still Standin' en Our Church.
Episch album
Episch album
Vind het ook een saai album. Geen nummer springt er echt uit voor mij. Misschien moet die het weer ff leren na zijn house uitstapje.
De breaks zijn idd bij alle platen heel erg vet gedaan. Respect daarvoor. Uiteindelijk doen No One Can Stop Us Now, Still Standin’, Our Church en Rescue Me mij het meeste. Rest ook fijne platen natuurlijk!
Lekker stevige platen ook allemaal
Lekker stevige platen ook allemaal
Dit snap ik dus niet, omdat het jou niks doet moet ie het maar weer ff leren na zijn house uitstapje? Dat het je niks doet oke, smaken verschillen, maar dat ie het is verleerd terwijl de reacties over het algemeen vrij lyrisch zijn?wrote:Vind het ook een saai album. Geen nummer springt er echt uit voor mij. Misschien moet die het weer ff leren na zijn house uitstapje.
Bewijst wel weer dat Headhunterz nogsteeds in de top 3 hoort qua producties.
Path of the Hunter en Still Standin'

Geen een producer die een verhaal kan vertellen met zijn muziek zoals Headhunterz 't doet.
Path of the Hunter en Still Standin'
Geen een producer die een verhaal kan vertellen met zijn muziek zoals Headhunterz 't doet.
Dan ben ik benieuwd welk Hardstyle nummer er voor jou wel uit springt.wrote:Vind het ook een saai album. Geen nummer springt er echt uit voor mij. Misschien moet die het weer ff leren na zijn house uitstapje.
Last edited by SimpleEffect on , edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit. Hij moet het leren?wrote:Dit snap ik dus niet, omdat het jou niks doet moet ie het maar weer ff leren na zijn house uitstapje? Dat het je niks doet oke, smaken verschillen, maar dat ie het is verleerd terwijl de reacties over het algemeen vrij lyrisch zijn?wrote:Vind het ook een saai album. Geen nummer springt er echt uit voor mij. Misschien moet die het weer ff leren na zijn house uitstapje.
productietechnisch nog steeds in de top 3 hoort qua producties.
Ik zou zelfs zeggen top 2 na NC. Weinig dat zo clean klinkt als HHZ platen.
Het is je smaak niet, dus hij moet het weer leren. Internet uit.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Wildstylez gewoon nog steeds nummer 1 hoor.wrote: Ik zou zelfs zeggen top 2 na NC. Weinig dat zo clean klinkt als HHZ platen.
Still Standin' en Path of the Hunter
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Wat een album.

1.Wildstylez, krijgt veel te weinig credit vind ik. (Als je buitenland niet mee telt)wrote:Wildstylez gewoon nog steeds nummer 1 hoor.wrote: Ik zou zelfs zeggen top 2 na NC. Weinig dat zo clean klinkt als HHZ platen.![]()
2.Headhunterz
3.Noisecontrollers
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
Wat een kwaliteit levert deze man toch altijd. Heerlijk album still standin toch wel favoriet.
Dit, wat een meesterlijk albumwrote:Beste platen zijn voor mij Path Of The Hunter, No One Can Stop Us Now, Still Standin' en Our Church.
Episch album
Ben het eens met je top drie maar ik vraag me wel af wat dan nog het verschil is tussen die drie? Hoor je dan ook echt nog verschil in de kwaliteit van een plaat of is het gewoon smaak? Ik zou er zelf onmogelijk een volgorde aan kunnen geven namelijk.wrote:1.Wildstylez, krijgt veel te weinig credit vind ik. (Als je buitenland niet mee telt)wrote:Wildstylez gewoon nog steeds nummer 1 hoor.wrote: Ik zou zelfs zeggen top 2 na NC. Weinig dat zo clean klinkt als HHZ platen.![]()
2.Headhunterz
3.Noisecontrollers
![]()
Smaak/stijl.wrote: Ben het eens met je top drie maar ik vraag me wel af wat dan nog het verschil is tussen die drie? Hoor je dan ook echt nog verschil in de kwaliteit van een plaat of is het gewoon smaak? Ik zou er zelf onmogelijk een volgorde aan kunnen geven namelijk.
Wildstylez' zijn nummers hebben gewoon mega veel gevoel erbij(vind ik tenminste)
Headhunterz zoals eerder vermeld kan gewoon zoveel vertellen met zijn muziek/thematische muziek maken.
En gewoon t feit dat ze met Project One ver voorop liepen qua producties (vind ik)
Wat ik tot nu toe nog steeds het beste Hardstyle album vindt.
Verder vind ik Noisecontrollers kwalitatief mega goeie muziek maken. Alleen vind ik zijn oudere nummers beter/pakkender dan wat hij de laatste tijd uitbrengt.
Kan me hier verrassend goed in vinden haha, thanks voor je uitleg!wrote:Smaak/stijl.wrote: Ben het eens met je top drie maar ik vraag me wel af wat dan nog het verschil is tussen die drie? Hoor je dan ook echt nog verschil in de kwaliteit van een plaat of is het gewoon smaak? Ik zou er zelf onmogelijk een volgorde aan kunnen geven namelijk.
Wildstylez' zijn nummers hebben gewoon mega veel gevoel erbij(vind ik tenminste)
Headhunterz zoals eerder vermeld kan gewoon zoveel vertellen met zijn muziek/thematische muziek maken.
En gewoon t feit dat ze met Project One ver voorop liepen qua producties (vind ik)
Wat ik tot nu toe nog steeds het beste Hardstyle album vindt.![]()
Verder vind ik Noisecontrollers kwalitatief mega goeie muziek maken. Alleen vind ik zijn oudere nummers beter/pakkender dan wat hij de laatste tijd uitbrengt.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Heel vet allemaal, in elke track ook echt een geweldige sfeer
.
Our Church en Path Of The Hunter steken er voor mij bovenuit
Our Church en Path Of The Hunter steken er voor mij bovenuit
Wat een album
Om deze tracks eindelijk in HQ te luisteren
krijg bij elke track echt meters kippenvel.
Het lijkt er op dat 2018 een gigantisch goed jaar voor albums gaat worden!
Om deze tracks eindelijk in HQ te luisteren
Het lijkt er op dat 2018 een gigantisch goed jaar voor albums gaat worden!
Still Standin en Path of the Hunter zijn echt heerlijk
No One can stop us now , My Church, Rescue me ook, maar die bovenste twee ga ik t meest luisteren denk ik
Hoop mn hardcopy snel te hebben
Was t wachten wel waard!
No One can stop us now , My Church, Rescue me ook, maar die bovenste twee ga ik t meest luisteren denk ik
Hoop mn hardcopy snel te hebben
Was t wachten wel waard!
En weg is ie