Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Headhunterz feat. Krewella - United Kids Of The World (UL3583)
- Label
- Ultra Music
- Catalogue number
- UL3583
- United Kids Of The WorldYouTube
Source: youtube.com
Jep, beschrijft het gevoel wat ik bij de track krijg precies. Zou Headhunterz 'm al gezien hebben?
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Haha, rond de tijd dat je dat postte was hij op slam fmwrote:Ach ik respecteer de keuze wel van Heady dat hij deze kant op gaat, zo is dat op het begin ook met House gebeurd, money money money.
Ik heb hem alleen nog niet gehoord op de radio, misschien morgen op het werk
Die vocals zijn af-grij-se-lijk. Melodie is opzich wel lekker, een dubmix en ik zou die nog wel een keer opzetten. Maarja dan heb je een track van 1:24 ofzo daar heb je ook weinig aan.
Hahaha heldig!
Jij hebt er verstand van, dat kun je zo zienwrote:een dubmix en ik zou die nog wel een keer opzetten. Maarja dan heb je een track van 1:24 ofzo daar heb je ook weinig aan.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Haha. Wat een meuk. Dat riedeltje in de intro en outro is ont-zettend irritant, het 'united kids of the woooooorld' stukje lachwekkend kut en de climax is totaal niet spannend of hoogstaand genoeg om deze track nog eens op te zetten.
Kan er niks meer van maken. Zeurmodus uit.
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Oomygod, headbangen hoort tegenwoordig ook bij hardstyle?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Jij bent duidelijk niet met de tijd meegegaan.wrote:Oomygod, headbangen hoort tegenwoordig ook bij hardstyle?

-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Ik zie toch liever mensen die los gaan zoals Thera ipv headbangen. Tering wat verschrikkelijk slecht zeg. Ik zou me kapot schamen als ik HHZ was. Ik zie het al voor me dat er allemaal 16 jarige pubertjes op Intents aan het headbangen zijn.wrote:Jij bent duidelijk niet met de tijd meegegaan.wrote:Oomygod, headbangen hoort tegenwoordig ook bij hardstyle?
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Dat was toch al langer bekend?wrote:Oomygod, headbangen hoort tegenwoordig ook bij hardstyle?
View on YouTube
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Hahaha, eindbaas!
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
what the fuuuuuuuuuck dit liedje 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
HAHAHAHAHAHA 

-
I
Oef wat lelijk 
-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
hhahaahh te mooi!wrote:
Als je de muziek weg laat en je zet er een nummer van een willekeurige boyband onder zou het een toepasselijkere clip zijn. Nu is het echt een misbaksel... Prima boodschap, kans gemist. Sorrow had dezelfde boodschap en laat zien hoe het wél kan!
Jumpen in die clip :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Last edited by iMark on , edited 1 time in total.