Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Cover: Headhunterz feat. Krewella - United Kids Of The World
HS Single

Headhunterz feat. Krewella - United Kids Of The World (UL3583)

Label
Ultra Music
Catalogue number
UL3583

Source: youtube.com

Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2013
last seen Jul 2014
There is no HARD in this one..
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Boodschap of niet, dit is een verschrikkelijke track.
En dan die clip... :lol:

De meeste hardstyle festivals zijn toch zeker 18+ dacht ik zo.. Zie je die al 'United kids of the wooorld' meeblèren als HHZ staat te draaien? (Helaas waarschijnlijk wel ja) Wat een grap zeg.

Nee dit is kids top 20 muziek. Volgend jaar de eerste 12+ XQlusive: Headhunterz ?
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Pidewi wrote:Ik keek nog zo uit naar deze plaat na die 1 min preview in HWS, wist me compleet te pakken met die hws vocal erin verwerkt. Krewella heeft een prima stem, maar nu 3/4 van dit nummer uit dit soort vocals bestaat kan ik het niet echt meer serieus nemen.
Hoop ontzettend dat Headhunterz weer eens iets zal maken als Reignite/Power of Music/Spectrum. :)
S
Heerlijke plaat, krijg er zowaar tranen van in mijn ogen.
Snap niet dat je Theracords leuk kunt vinden als er zo'n meesterwerken bestaan?
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Spablauw wrote:Snap niet dat je Theracords leuk kunt vinden als er zulke meesterwerken bestaan?
Zal wel iets met smaak zijn? Ieder z'n ding enzo.
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
Normaal vind ik Headhunterz helemaal niks... Maar die melo is best lekker ... :$
Zij kan best goed zingen :$
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
BuzzLightyear wrote:
Spablauw wrote:Snap niet dat je Theracords leuk kunt vinden als er zulke meesterwerken bestaan?
Zal wel iets met smaak zijn? Ieder z'n ding enzo.
Hij probeert alleen reacties uit te lokken, niet happen ;)
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Die versie in HardwithStyle lijkt heel anders, die melodie gaat dieper ofzo, iemand anders die dit opvalt? vooral in de 2e climax.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Jongens dit heeft toch helemaal niks met ons te maken... Prima als Heady dit wilt doen om in America het pesten tegen te gaan. Kga de track niet eens beoordelen en dat zou niemand moeten doen.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
mr_vertigo wrote:Jongens dit heeft toch helemaal niks met ons te maken... Prima als Heady dit wilt doen om in America het pesten tegen te gaan. Kga de track niet eens beoordelen en dat zou niemand moeten doen.
Amen. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
mr_vertigo wrote:Jongens dit heeft toch helemaal niks met ons te maken... Prima als Heady dit wilt doen om in America het pesten tegen te gaan. Kga de track niet eens beoordelen en dat zou niemand moeten doen.
Maar hij draait hem wel op feesten waar wij (ok, jullie :P ) ook komen. Is hij dan wel of niet voor ons bedoeld? Want hij schijnt het zelf ook niet helemaal te weten
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
En andere DJ's draaien 'm ook (eentje in ieder geval). Bovendien beinvloedt deze track de scene en trekt hij een bepaald soort publiek aan. Bullshit dus
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Delt-A wrote:En andere DJ's draaien 'm ook (eentje in ieder geval). Bovendien beinvloedt deze track de scene en trekt hij een bepaald soort publiek aan. Bullshit dus
Dit ^
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Delt-A wrote:En andere DJ's draaien 'm ook (eentje in ieder geval). Bovendien beinvloedt deze track de scene en trekt hij een bepaald soort publiek aan. Bullshit dus
Bass Modulators in ieder geval wel. :cry:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Hij maakt een statement, andere DJ's gaan daar in mee... so what? Ik zie het een beetje als Tiësto met Dance 4 Life, je kunt bijna niet haten. Het grote publiek pikt het natuurlijk even op en vindt het nummer dan ook te gek (!!), maar wat heeft het voor zin om het nummer en de clip hier te gaan afkraken. Dat duidt voor mij n btje op zoeken naar 'ik ben niet mainstream' momentjes... Laat het gewoon links liggen, dat wordt het ook snel vergeten! Hup... next!
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Hij kwam vandaag tijdens het middageten voorbij op xitenl (tv) , was een lekker house nummer, de kicks hoorde je niet, dus hij viel goed op zen plek :thumbsup:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Meh, laat het gewoon zakken.. Het heeft echt geen nut om er op blijven door te gaan, het verandert niks.