Hahahahawrote: #demoeder
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Headhunterz feat. Krewella - United Kids Of The World (UL3583)
- Label
- Ultra Music
- Catalogue number
- UL3583
- United Kids Of The WorldYouTube
Source: youtube.com
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Andro dat was een quote van Facebookwrote:Meen je deez mi mang? Deze remix is kaulo hard. Gewoon hard pompe en chicks laaie op deze nummertje. Wordt ook lekker boos en agressiev van deze nummerjte. Gewoon zo kaulo hard G! Ik wil echt meteen popo poppen of djoeke als ik deze hoor. #headhunterz #popo #demoederwrote:???wrote:Je mag op Hhz haten wat je wilt, maar dit is gewoon al de 2de remix van dit nummer! Origineel is from within en hij had ook al een remix met winne, zie hier:
View on YouTube
Tja, het is inderdaad allemaal erg kazig en dergelijke. Ik vind het zelf ook ietwat te blijig. Plaat zit verder prima in elkaar etcetera, maar het wordt nergens spannend.
Reacties op Facebook en Youtube zijn ook gewoon niet serieus te nemen. Als je niet van Headhunterz platen houdt lijkt het me ook niet de moeite om te volgen en te reageren.
Reacties op Facebook en Youtube zijn ook gewoon niet serieus te nemen. Als je niet van Headhunterz platen houdt lijkt het me ook niet de moeite om te volgen en te reageren.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Poos niet geluisterd om me er niet aan te ergeren,
maar man man man man man.......
Vond het juist in lq meer hebben dan nu.
maar man man man man man.......
Vond het juist in lq meer hebben dan nu.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Best een leuk nummer 
-
HHardtraxxer
- 89 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Kids top 20 
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Zeker, en nu snel naar Now Is The Time.wrote:Kids top 20
Wat ik me dan wel afvraag: zoveel negatieve reacties en niet even een verklaring van Heady himself? Oke, het is wel voorspelbaar wat ie dan zou zeggen, maar toch...
Hierbij was Year of Summer echt een parel. Man die lyrics en nanana, echt zo ruk. Had dit niet zien aankomen. het zijn vooral de lyrics die werkelijk kant nog wal raken. Snel vergeten en hopen dat dit niet op de radio een hit wordt. Brrr 
-
THardtraxxer
- 93 posts member since 2011
- last seen Jun 2019
Die vocals verneuken alles, kom op man welke leeftijdsgroep wil die bereiken met zulke kaasvocals, mensen die net uit de pamper komen 
Haha vet hoorwrote: Verveelde me gister, heb hiervoor een supermooie clip gemaakt
Dit kan toch niet, en ik heb al zo'n pauperhekel aan Krewella. Die melodie is zo leeg als het maar kan en die kick heeft ook 0 kracht.
Past er (helaas) echt perfect bijwrote:Haha vet hoorwrote: Verveelde me gister, heb hiervoor een supermooie clip gemaakt
Ik las telkens dat het nummer erg slecht is, daarom had ik het nog niet geluisterd.
Ik heb het net geluisterd en ik had serieus niet verwacht dat het zo erg zo zijn
Ik heb het net geluisterd en ik had serieus niet verwacht dat het zo erg zo zijn
wrote:Past er (helaas) echt perfect bijwrote:Haha vet hoorwrote: Verveelde me gister, heb hiervoor een supermooie clip gemaakt
Hahaha Headhunterz zelf moet die clip misschien ook even bekijken 
Het feit dat ik dit nummer voor het eerst op de radio hoorde zegt eigenlijk al genoeg..
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ook niet voor niets gemaakt bij 538.
Dit! Held hahaha!wrote:godverdomme zegwrote:Verveelde me gister, heb hiervoor een supermooie clip gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Oh, dan heb ik niets gezegd.wrote:Het was 3FM trouwens.
Ach ik respecteer de keuze wel van Heady dat hij deze kant op gaat, zo is dat op het begin ook met House gebeurd, money money money.
Ik heb hem alleen nog niet gehoord op de radio, misschien morgen op het werk
Ik heb hem alleen nog niet gehoord op de radio, misschien morgen op het werk