Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS EP 2 tracks

Hard J - Hanging On (Festuca Remix) (DTRAXX013)

Label
Dancetraxx Records
Catalogue number
DTRAXX013
  1. 01Hanging On (Festuca Remix)
  2. 02Genre: Hardstyle
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Title: Hanging on (Remix)
Artist : Hard J
Track: Hanging On (Festuca Remix)
Genre: Hardstyle
Release Date: 20 April, 2012

Buy here:
http://www.hardstyle.com/hard-j/hanging ... tuca-remix
http://www.junodownload.com/products/ha ... 953776-02/

Kwalitatief hoogstaand release materiaal van onze eigen Festuca. Helaas te bescheiden om zelf een topic aan te maken, maar ik steun deze baas door dik en dun zoals jullie ht boys weten. Deze hardstyle god heeft zich licht mogen laten inspireren door de bekende dronken pinguïns. Stevige vocals waar menig dame haar shirtje voor uitrekt!

View on YouTube

Enuuh wel kopen he en niet stiekem downloaden.
Last edited by mrazura on 01 May 2012 19:46, edited 3 times in total.
A
Laten we het maar erop houden dat dit niks voor mij is.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Klinkt goed! En de inleiding klopt inderdaad dat hij het licht heeft gezien door WP, hoor veel gelijkenissen!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Almighty wrote:Laten we het maar erop houden dat dit niks voor mij is.
Maar eigenlijk hoort zoiets geen release te krijgen.
Last edited by wootum on 01 May 2012 19:54, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
:lol:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Hahah :P
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Wow... Dit is naar mijn mening echt ongekend complete bagger...
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Wat is dít dan.. :P Don't answer!
Elexz wrote:complete bagger...
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
nee dit is niks
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten :thumbdown:
K
Als ik heel eerlijk moet zijn:

Ik vond het intro niet slecht

maar alles daarna mag van mij op een vuilnisbelt
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Lyst wrote:Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten :thumbdown:
Ow dan kunnen we beter meteen alle topics sluiten als je geen commentaar mag geven op de tracks..

Ik vind het idd ook maar niks, in de beschrijving staat "Kwalitatief hoogstaand release materiaal" maar kan het nergens terug vinden.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Joeyvg wrote:
Lyst wrote:Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten :thumbdown:
Ow dan kunnen we beter meteen alle topics sluiten als je geen commentaar mag geven op de tracks..

Ik vind het idd ook maar niks, in de beschrijving staat "Kwalitatief hoogstaand release materiaal" maar kan het nergens terug vinden.
:lol:
K
Joeyvg wrote:

mijn gezicht wanneer je de beschrijving serieus neemt

-.-
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Bovenstaande reactie verwijderd, gaat echt te ver iMark..

Over de release, tja hij kan 't beter dan dat ik 't kan. Maar dit zou ik nog niet releasewaardig vinden. Als ik jouw was Festuca zou ik gewoon zo door gaan, je eigen ding blijven doen en wat langer wachten op releasen. Ik vind't persoonlijk nog niet releasewaardig, maar daar kan jij ook weer anders over denken natuurlijk :)
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Ja ik snap dat de meeste mensen het niks vinden, tis behoorlijk happy :)
Heb het daarom bewust hier niet gepost :P
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Festuca wrote:Ja ik snap dat de meeste mensen het niks vinden, tis behoorlijk happy :)
Heb het daarom bewust hier niet gepost :P
Het gaat er niet om dat het happy is, het gaat erom dat dit kwalitatief gezien niet goed genoeg is voor een release.
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
't is tegenwoordig zo makkelijk om spul te releasen, ik ben nog steeds van mening dat ze hier de regels aan moeten passen want dit hoort hier echt niet thuis imo..
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Jij bent echt grappig !
A
Moving Madness wrote:'t is tegenwoordig zo makkelijk om spul te releasen, ik ben nog steeds van mening dat ze hier de regels aan moeten passen want dit hoort hier echt niet thuis imo..
Hardstyle verpaupert gewoon op deze manier, ben ik van mening ;)
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
de intro is best aardig alleen een beetje saai. Wat er daarna gebeurt is gewoon niet te verwoorden...
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Joeyvg wrote:

Hap hap.
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Hard J :lol:
Nee, ik ben geen Festuca hater maar de vocals klinken wel een beetje vals enzo. En de melodie is carnaval
En i lol'd @ de beschrijving :P
R
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Dames rekken hun shirt hiervoor uit. :lol:

OT: Geen idee hoe lang Festuca al produceert, en of dit daarmee zijn eerste release is of niet. Als dit door een beginner is geproduceerd zit er ergens wel potentie in. Ik wil net als iedereen niet zeggen dat ik het zelf beter kan, maar dit is (nog) geen release waardig. @ Festuca; Blijf doen wat je doet, want zoals ik al zei; ik hoor ergens wel potentie.
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014

kom jij weer met je domme opmerkingen. kleine kinderen zouden ook zo een reactie geven.

dit klinkt voor geen meter. of je doet producen of niet zulke rommel hoort niet uit te komen. want niemand zal het kopen ^^