wrote:wrote:Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten
kom jij weer met je domme opmerkingen. kleine kinderen zouden ook zo een reactie geven.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Hard J - Hanging On (Festuca Remix) (DTRAXX013)
- Label
- Dancetraxx Records
- Catalogue number
- DTRAXX013
- 01Hanging On (Festuca Remix)
- 02Genre: Hardstyle
wrote:wrote:Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten
kom jij weer met je domme opmerkingen. kleine kinderen zouden ook zo een reactie geven.
Whaha Lyst krijgt die opmerking altijd naar zich toe gegooid, als hij iets aan te merken heeft op een track
Geweldig
Sarcasme is ook moeilijk te herkennen.
HAHA wat een poppenkast, nu begint het hele circus weer opnieuw maar dan omgedraaid.
Niks voor mij dit trouwens, vind verder dat als je een release op een label krijgt je je spul hier gewoon moet plaatsen. Tevens vind ik dat je zelf 100% achter je producties moet staan en het dus het liefste over het hele internet zou willen verspreiden. Is dat niet het geval dan moet je toch even bedenken of je nu wel echt zo blij bent met je track.
Niks voor mij dit trouwens, vind verder dat als je een release op een label krijgt je je spul hier gewoon moet plaatsen. Tevens vind ik dat je zelf 100% achter je producties moet staan en het dus het liefste over het hele internet zou willen verspreiden. Is dat niet het geval dan moet je toch even bedenken of je nu wel echt zo blij bent met je track.
Dit is idd pure ironiewrote:Whaha Lyst krijgt die opmerking altijd naar zich toe gegooid, als hij iets aan te merken heeft op een trackwrote:kom jij weer met je domme opmerkingen. kleine kinderen zouden ook zo een reactie geven.wrote:Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te hatenNu doet hij het en is het een klein kind
![]()
Geweldig![]()
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
Dit.wrote: Over de release, tja hij kan 't beter dan dat ik 't kan. Maar dit zou ik nog niet releasewaardig vinden. Als ik jouw was Festuca zou ik gewoon zo door gaan, je eigen ding blijven doen en wat langer wachten op releasen. Ik vind't persoonlijk nog niet releasewaardig, maar daar kan jij ook weer anders over denken natuurlijk
Reacties van sommige hier is echt weer treurig...
wat de rest al zegt leuke intro wat daarna komt. om te huilen.
True, maar dit soort reacties had hij van te voren ook al wel kunnen verwachten als je een track zoals dit gaat releasen.wrote:Dit.wrote: Over de release, tja hij kan 't beter dan dat ik 't kan. Maar dit zou ik nog niet releasewaardig vinden. Als ik jouw was Festuca zou ik gewoon zo door gaan, je eigen ding blijven doen en wat langer wachten op releasen. Ik vind't persoonlijk nog niet releasewaardig, maar daar kan jij ook weer anders over denken natuurlijk
Reacties van sommige hier is echt weer treurig...
Ik snap sowieso niet waarom alle beginnende producers zo snel mogelijk iets willen releasen, want het is nou niet echt goed voor je artiestennaam toch?
wrote:Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten
OT: wat al gezegd is.. niet releasewaardig. Maar er zit wel potentie in!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik hoor teveel elementen van andere producers erin zitten zoals Wasted Penguinz en Noisecontrollers (0:13).
Verder is dit niks voor mij, te happy en die vocals natuurlijk..
Verder is dit niks voor mij, te happy en die vocals natuurlijk..
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
I lol'dwrote:Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten