Last edited by TheSoundOfHardstylez on 12 Apr 2013 19:19, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik vind hem heel erg lekker. Wat nou weg melodie zonder extreme moeilijke pitchkicks. 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
WOOOOOOOOOW, deze raakt mij enorm!
Prachtige track!!
Prachtige track!!
sow de knetter, wat een meesterwerkje dit zeg 
kazige vocalen.... die ik niet storend vind. Fijne melodie, k vind vind het een fijne track. ik ben benieuwd hoe die het live gaat doen.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Op Knock Out was deze prachtig, Adaro draaide hemwrote:kazige vocalen.... die ik niet storend vind. Fijne melodie, k vind vind het een fijne track. ik ben benieuwd hoe die het live gaat doen.
Niet echt de stijl die ik verwacht al je net bij A2 Records hebt getekend
Vocals wat flauw, zit niet echt drive in. Al bij al gaat het er nog mee door 
Toevallig beelden? ben heel erg benieuwd.wrote:Op Knock Out was deze prachtig, Adaro draaide hemwrote:kazige vocalen.... die ik niet storend vind. Fijne melodie, k vind vind het een fijne track. ik ben benieuwd hoe die het live gaat doen.
melodie doet me trouwens sterk denken aan een al wat oudere track, als ik me niet vergist van zany? maar kom er nu even niet op
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
-
N
Prima track dit zeg! Lekkah!
ooeeh ziet er leuk uitwrote:https://www.youtube.com/watch?v=jKE5QvHpIp0
9:45,
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Niet echt mijn smaak dit 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 7 hours ago
Ja goed dit!
Nou idd! fijne kicks ookwrote:Ik vind hem heel erg lekker. Wat nou weg melodie zonder extreme moeilijke pitchkicks.
Geweldige plaat!
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Wat een gevoel 
Zo dan! Midden in de break zo'n enorme uithaal maken, heerlijk! Climax voelt wel ietsjes leeg aan na zo'n geweldig stuk ervoor. Tweede climax maakt dat alweer goed met die hoge melodielijn door de eerste heen. Vet gedaan! Digital Punk blijft vette platen maken!
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
geweldig dit!
Wow dit luistert lekker weg, wat een geweldig fijne plaat!
Zijn laatste producties mogen er zeker zijn!
Zijn laatste producties mogen er zeker zijn!
Jaa, dit klinkt heerlijk!! Mooi voorbeeld van een mooi melodieus nummer waar ook nog eens de kicks in orde zijn.
wrote:Jaa, dit klinkt heerlijk!! Mooi voorbeeld van een mooi melodieus nummer waar ook nog eens de kicks in orde zijn.
Vind de break te lang, al spreekt me dit wel wat meer aan dan de gemiddelde plaat met zo'n break. Veder een fraai nummertje: Melodie is mooi, (pitch)kicks zijn mooi en dr zit flink wat drive in deze plaat. Had ik niet verwacht toen ik de titel zag staan.