Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Gunz for Hire - Bolivia

Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Vind hem zo een beetje tegenvallen eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heeft me vorige week op WiSH eigenlijk wel kunnen overtuigen na twee keer horen. Prima plaatje!
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Zaterdag op Last World Festival gehoord, en ja hij klonk dik! :)
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
View on YouTube

HWS14 Rip
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
:drool:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vind hem ook tof. Heeele chille synth van de melodie.
Beide climaxen komen er ook heerlijk in.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Beter dan het gemiddelde G4H nummer iig :)
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
JVDM wrote:Beter dan het gemiddelde G4H nummer iig :)
Eens, hoewel ik de kicks nog steeds bedroevend slap vind..
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Vind het nog steeds een standaard G4H plaat en, net als de laatste G4H platen, niks aan..
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 13 days ago
patrickjeb wrote:standaard G4H plaat
Inderdaad!
En net als alle anderen vind ik deze ook weer heerlijk!! :thumbsup:
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Vitality wrote:
patrickjeb wrote:standaard G4H plaat
Inderdaad!
En net als alle anderen vind ik deze ook weer heerlijk!! :thumbsup:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
patrickjeb wrote:Vind het nog steeds een standaard G4H plaat en, net als de laatste G4H platen, niks aan..
Beginnen zo langzamerhand Brennan Heart taferelen te worden.
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Klinkt vet, fijne melo ook :)
Mag alleen inderdaad wel eens wat vernieuwing komen.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Lyst wrote:
patrickjeb wrote:Vind het nog steeds een standaard G4H plaat en, net als de laatste G4H platen, niks aan..
Daarom nemen ze nu ook even een break denk ik. om wat nieuwe sounds te ontwikkelen. Ran-d en Adaro hebben naast G4H natuurlijk ook nog solo boekingen/ tracks dus die hebben het behoorlijk druk. Ik vind deze Bolivia ook te standaard, alle sounds kennen we nu wel. Dan kan je met een nieuwe melodie komen maar als je dezelfde lead synths gebruikt gaat het allemaal op elkaar lijken . Muse - Uprising (Gunz for Hire Bootleg) vind ik dan wel weer heeel vet, daar zit zoveel energie in. Jammer dat G4H tracks nooit worden gereleased.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hmm, ik ben misschien niet helemaal up to date met G4H, maar "stopten" ze niet alleen als DJ-act? En gingen ze gewoon door met produceren. Sterker nog, ik meen gister gelezen te hebben dat ze ook niet stoppen als DJ act, maar dat ze gewoon even niet in Nederland te zien zijn, omdat zij ook de drang hebben om de wereld te veroveren. Na de zoveelste keer meer van hetzelfde zou ik andere prioriteiten hebben, maar goed.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Lyst wrote:Hmm, ik ben misschien niet helemaal up to date met G4H, maar "stopten" ze niet alleen als DJ-act? En gingen ze gewoon door met produceren. Sterker nog, ik meen gister gelezen te hebben dat ze ook niet stoppen als DJ act, maar dat ze gewoon even niet in Nederland te zien zijn, omdat zij ook de drang hebben om de wereld te veroveren. Na de zoveelste keer meer van hetzelfde zou ik andere prioriteiten hebben, maar goed.
Ze stoppen voor een bepaalde periode met boekingen geloof ik. In hun schedule is defqon al laatste boeking te zien. Ze zullen wel terugkomen hebben ze in hard with style laten weten. Ze zullen ongetwijfeld door blijven produceren voor gunz for hire, maar pas weer tracks laten horen als ze opnieuw gaan optreden lijkt me. Hopelijk tegen die tijd met wat nieuwe sounds. Ik kan me haast geen andere reden bedenken voor hun om (tijdelijk) te stoppen want ze waren behoorlijk succesvol.
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
Lyst wrote:Hmm, ik ben misschien niet helemaal up to date met G4H, maar "stopten" ze niet alleen als DJ-act? En gingen ze gewoon door met produceren. Sterker nog, ik meen gister gelezen te hebben dat ze ook niet stoppen als DJ act, maar dat ze gewoon even niet in Nederland te zien zijn, omdat zij ook de drang hebben om de wereld te veroveren. Na de zoveelste keer meer van hetzelfde zou ik andere prioriteiten hebben, maar goed.
Klopt, weet alleen niet zeker of ze in de rest van de wereld wel doorgaan met hun optredens, is nogal onduidelijk.
Ook al is het geen slecht idee om ook een break te nemen qua tracks produceren, eerst maar eens wat vernieuwing brengen in hun soundbank :P
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Ze hebben het overigens ook continue over ''operation sorrow'' misschien een album of een worldtour o.i.d.?
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
emmerick wrote: Ik kan me haast geen andere reden bedenken voor hun om (tijdelijk) te stoppen want ze waren behoorlijk succesvol.
Om het speciaal te houden?
Na zoveel acts is het speciale er nu toch wel vanaf. Als ze nu een tijdelijke break nemen hebben ze waarschijnlijk weer een aantal nieuwe tracks wanneer ze weer verder gaan, waardoor hun setjes weer wat vernieuwd worden :)

Kan me goed voorstellen dat mensen die G4H nu te saai vinden, toch weer geinteresseerd raken zodra ze hun optredens weer oppaken :D

Edit: lijkt me een goed idee om dit ergens anders te discussieren, dan kunnen we hier weer on-topic gaan :D
Last edited by Stereorockerz on 28 Jul 2012 12:59, edited 1 time in total.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
CosmicDestination wrote:
emmerick wrote: Ik kan me haast geen andere reden bedenken voor hun om (tijdelijk) te stoppen want ze waren behoorlijk succesvol.
Na zoveel acts is het speciale er nu toch wel vanaf. Als ze nu een tijdelijke break nemen hebben ze waarschijnlijk weer een aantal nieuwe tracks wanneer ze weer verder gaan, waardoor hun setjes weer wat vernieuwd worden :)

Kan me goed voorstellen dat mensen die G4H nu te saai vinden, toch weer geinteresseerd raken zodra ze hun optredens weer oppaken :D
Lees mijn hele tekst eens. :)
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
emmerick wrote:
CosmicDestination wrote:

Lees mijn hele tekst eens. :)
Aah mijn fout, had "andere" over het hoofd gezien, vond het al zo vaag :D
M
Hardtraxxer
71 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Volgens mij was het zo dat gunz nu geen boekingen meer aanneemt en geen nieuwe optredens voor een bepaalde tijd, en als je naar hun video kijkt waar ze dat aankondigen hebben ze het over "operation sorrow" daar zie je dat ze nog een paar optredens hebben staan in het buitenland.

Met andere woorden ze spelen nu die boekingen die ze al hadden af en dat is dan operation sorrow en daarna blijven ze voor onbepaalde tijd uit beeld.

Teminste dat begrijp ik eruit.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Het blijven standaard geluiden, en vind de vocals vervelend. Nee, dit doet me helaas niet meer zoveel.
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Lyst wrote:
:lol: :lol: :lol: Weer een mooie Lyst! :thumbup:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Clean versie...
View on YouTube