Track heet bolivia! (bron: adaro op FB)
Was live prima te doen, heel de set trouwens! Wat een sfeer
Was live prima te doen, heel de set trouwens! Wat een sfeer
Ze gaan wel door met produceren.wrote:Godzijdank dat dit duo even gaat stoppen.
boulimia nervosa bedoel je denk ikwrote:Bolivia is toch een ziekte?je gaat je track toch ook geen aids noemen
Idd moest daar heel erg aan denkenwrote:boulimia nervosa bedoel je denk ikwrote:Bolivia is toch een ziekte?je gaat je track toch ook geen aids noemen
Is eetstoornis
Oké serieus, ik wist in Groep 6 al dat Bolivia een land waswrote:Haha laat maar is iets anders nu ik de titel weer zie is het gewoon een land of niet ?
wrote:Oké serieus, ik wist in Groep 6 al dat Bolivia een land waswrote:Haha laat maar is iets anders nu ik de titel weer zie is het gewoon een land of niet ?
Ja groep 6 is nogal laat inderdaad, het zal wel veel eerder zijn geweestwrote:wrote:Oké serieus, ik wist in Groep 6 al dat Bolivia een land waswrote:Haha laat maar is iets anders nu ik de titel weer zie is het gewoon een land of niet ?
Dat wist ik van cuba op men 5de
_______
![]()
Vond het niet zo heel erg verschillend van wat ze normaal draaien. Toch veel dezelfde nummers. De sfeer was alleen anders naar mijn mening. Iedereen die er was wou volgens mij voor de laatste keer even helemaal los gaan op G4H. Dat maakt zo'n setje al meteen een stuk leuker.wrote: Sowieso de hele set van deze heren was ziekelijk vet! beter dan andere setjes van hun! Helden
wrote:Stanley3oX heeft zn werk weer gedaan!
View on YouTube