Snap niet dat mensen deze kick slap vinden? Ik vind hem gruwelijk rammen maar goed
Voor de rest superlekkere track, zoveel energie echt geweldige plaat!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Geen idee waarom, maar vind de intro echt gruwelijk energiek, die vocals met die ietwat stillere screeches erachter, knallen 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
cocain straight from bolivia 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 14 days ago
Vond hem live vet maar zo met een koptelefoontje op doet hij me helemaal niks. Jammer.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Goedgekeurd
Een van de betere GFH tracks. Nu maar hopen dat ze eens een paar plaatjes gaan releasen bij A2. Dat duurt me toch een partij lang
.
Mid-intro heeft een beste drive, climax vind ik niet veel aan..
-
BHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2012
- last seen Jun 2014
wat een knaller
Wat een vette track zeg, de sounds van die gasten worden beter en beter en hun formule qua tracks mag ik wel. Wat mij betreft de beste vorm van raw hardstyle tot nu toe. Ben benieuwd naar het album!
Heb ik iets gemist?wrote:Ben benieuwd naar het album!
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Raw? Album?wrote:Wat een vette track zeg, de sounds van die gasten worden beter en beter en hun formule qua tracks mag ik wel. Wat mij betreft de beste vorm van raw hardstyle tot nu toe. Ben benieuwd naar het album!
Nouja, ik moet zeggen dat het speculatie is, maar die 'audio message' in HWS en dan dat filmpje dat laatst online kwam... Operation Sorrow lijkt mij de naam van een album!
Ik vind die Gunz4Hire sound ook niet echt raw hoor. Als ik zie hoe mensen tracks beoordelen, dan heeft het veel meer connecties met mainstream dan met raw:

Dit. De slappe kickjes alleen al.. Dit is gewoon mainstream met een scherp randje.wrote:Raw?wrote:Wat een vette track zeg, de sounds van die gasten worden beter en beter en hun formule qua tracks mag ik wel. Wat mij betreft de beste vorm van raw hardstyle tot nu toe.
Hahahahaha meen je dit?wrote:Nouja, ik moet zeggen dat het speculatie is, maar die 'audio message' in HWS en dan dat filmpje dat laatst online kwam... Operation Sorrow lijkt mij de naam van een album!
Die interpretatie kan toch per persoon verschillen.wrote:Ik vind die Gunz4Hire sound ook niet echt raw hoor. Als ik zie hoe mensen tracks beoordelen, dan heeft het veel meer connecties met mainstream dan met raw:
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Wat is dat dan voor vaag schema? 
Haha idd, beetje interessant gaan doen met zo'n schema ofzo?wrote:Wat is dat dan voor vaag schema?
Geef de tracks een cijfer (dit keer met een doel!)wrote:Haha idd, beetje interessant gaan doen met zo'n schema ofzo?wrote:Wat is dat dan voor vaag schema?
Ik ga niet meer zo heel vaak naar hardstyle feesten maar ik heb dit nummer nu al te vaak gehoord. 
Oké wat heb ik gemistwrote:Hahahahaha meen je dit?wrote:Nouja, ik moet zeggen dat het speculatie is, maar die 'audio message' in HWS en dan dat filmpje dat laatst online kwam... Operation Sorrow lijkt mij de naam van een album!