Scot Project Remix? 
staat vast zeker bij de hardtrance.. tjha kijk ik nooitwrote:Scot Project Remix?
staat vast zeker bij de hardtrance.. tjha kijk ik nooitwrote:Scot Project Remix?
dat zou heel dik zijnwrote:Scot Project Remix?
Ik heb geen idee, maar het is wel een ideale track voor hem om te remixen.wrote:staat vast zeker bij de hardtrance.. tjha kijk ik nooitwrote:Scot Project Remix?
true thatwrote:Ik heb geen idee, maar het is wel een ideale track voor hem om te remixen.wrote:staat vast zeker bij de hardtrance.. tjha kijk ik nooitwrote:Scot Project Remix?
Als men dit zo vet vind, dan zou ik juist wel eens wat vaker tussen de hardtrance kijken en je niet door een paar releases laten wegjagen, want Hardtrance is heel divers.
Dat zou lullig voor Rik zijn, want alle SP remixen zijn vetter dan het origineel..wrote:Scot Project Remix?
Idd, dat lijkt me wel erg vet. Een "duistere" versie / een euforische versie.wrote:Hmm een remix. Hiervan? Ik betwijfel als dat ten goede van de track komt dan want deze is echt ontzettend vet..
Een DiabLik remix zou ik nog wel interessant kunnen vinden. De duistere kant hiervan![]()
ik laat me niet bij de hardtrance wegjagen maar het enige wat ik mooi vind qua hardtrance is geck-e omdat daar toch vaker hardstyle elementen in gebruikt worden.. en Acid company E.P. van Thera vond ik vet.. rest like Tiffa, Gatty & Scot Project en er zullen er veel meer zijn waar ik de naam niet van weet is gewoon niks voor mijwrote:Ik heb geen idee, maar het is wel een ideale track voor hem om te remixen.wrote:staat vast zeker bij de hardtrance.. tjha kijk ik nooitwrote:Scot Project Remix?
Als men dit zo vet vind, dan zou ik juist wel eens wat vaker tussen de hardtrance kijken en je niet door een paar releases laten wegjagen, want Hardtrance is heel divers.
Hoe monsterlijk vet moet dat nummer wel niet worden danwrote:Dat zou lullig voor Rik zijn, want alle SP remixen zijn vetter dan het origineel..wrote:Scot Project Remix?
doet dat dan ookwrote:hardtrance is niet altijd wat voor mij.. heb er erg weinig mee maar sommige platen van Geck-E zijn echt heerlijk.. verder heb ik er totaal niks mee! maar ik kan best een aantal platen luisteren dat kan natuurlijk nooit kwaad![]()
nu weer ontopic
Sluit ik me bij aan..wrote:Hoe monsterlijk vet moet dat nummer wel niet worden danwrote:Dat zou lullig voor Rik zijn, want alle SP remixen zijn vetter dan het origineel..wrote:Scot Project Remix?![]()
Deze plaat is denk ik het beste wat ik de afgelopen maanden heb gehoord op het gebied van alle hard-dance. Kippenvel all over
deze komt op Therabyte en die van Wavo op Theracordswrote:Elke keer weer kippevel hoop op een snelle release maar eerst de wavo