weet ik maar er word nooit op 1 dag een theracords & een therabyte release gedaanwrote:deze komt op Therabyte en die van Wavo op Theracordswrote:Elke keer weer kippevel hoop op een snelle release maar eerst de wavo
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
U
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
4,743 postssince 2012
Damn, wat is deze plaat geweldig. Acid, lekkere zweverige melodie in de climax.. Alles aan deze plaat klopt gewoon 
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
sorry dan begreep ik je zin verkeerdwrote:weet ik maar er word nooit op 1 dag een theracords & een therabyte release gedaanwrote:deze komt op Therabyte en die van Wavo op Theracordswrote:Elke keer weer kippevel hoop op een snelle release maar eerst de wavo
Klonk heerlijk op Multigroove!
Well done rik!
Well done rik!
Ja inderdaadwrote:Klonk heerlijk op Multigroove!![]()
Well done rik!
Heb hem ook nog gefilmd.
Deze is van Gek-O trouwes, meee hardtrance als hardstyle maar wel ziek lekker. Toekomstige klassieker denk ik? 
B
Hardtraxx Addict
last seen May 2022
1,372 postssince 2011
wrote:Deze is van Gek-O
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
13,722 postssince 2008
Geck-o. En nee, deze is van Geck-e, met de e van experimental.wrote:Deze is van Gek-O trouwes, meee hardtrance als hardstyle maar wel ziek lekker.
Toekomstige klassieker, dat valt nog af te wachten
Ben ik nou de enige die hier geen fluit aan vind. 
Nee ik vind er ook niet veel aan.wrote:Ben ik nou de enige die hier geen fluit aan vind.
Vond ik eerst ook. Maar heb er denk ik ff aan moeten wennen, en afgelopen zaterdag was die live echt fenomenaal!wrote:Nee ik vind er ook niet veel aan.wrote:Ben ik nou de enige die hier geen fluit aan vind.
erg lekker nummertje idd, laat maar snel uitkomen, hopelijk kan die nog mee in de theracords dj contest!
B
Hardtraxx Addict
last seen May 2022
1,372 postssince 2011
I
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
13,722 postssince 2008
hier gaan we verder 
Released