Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Wat een gestoord lekkere climax! Hard trance op hardstyle-tempo met een hardstyle-kick. 
-
J
Maar hoort hier niet thuis?
Lastig. Je zou het zowel onder hardstyle als hardtrance kunnen scharen.wrote:Maar hoort hier niet thuis?
Het heeft er wat van weg, maar vind dit eigenlijk niet kwalificeren als pure hard trance. Stomme hokjes ook.wrote:Maar hoort hier niet thuis?
Lekker man die vocals zo erg vet gedaan 
Wat een meeslepende melodie, pakt me helemaal in!
RRRRAAAARRR!!
Maar oh zo geniaal. Ja. Deze wil ik!
Maar oh zo geniaal. Ja. Deze wil ik!
Maar na 3 keer mij luisteren wel, al luister ik de track alleen voor de dromige climax.wrote:Nee, doet me nu nog niks helaas.
Wat een geniaal stukje muziek is dit zeg. Die climax 
Man wat een fijne tracks komen er toch uit onder Geck-e. Die "ooo-oooh" vocal deed me trouwens wel meteen aan Keep it Commin denken.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hele vette plaat hoor! Zweverig!
Climax is zoals ik zei awesome, maar ik mis de reverse in de in- en outro. Daar ontbreekt de drive een beetje voor me, eerlijk gezegd. Maar de climax maakt heel, heel veel goed.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Precies ja, mis die drive in de intro en outro.wrote:Climax is zoals ik zei awesome, maar ik mis de reverse in de in- en outro. Daar ontbreekt de drive een beetje voor me, eerlijk gezegd. Maar de climax maakt heel, heel veel goed.
De hele plaat is gewoon geniaal, een dikke
waard
Wat een heerlijk stukje muziek zeg! Echt genieten dit 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Heel anders dan Ehh Yeah maar net als die track ook een lekkerding! Lekker bezig onder Geck-E!
Ik vind de midintro om een of andere rede wel wat drive hebben. Die Acid sounds doen het wel goed wat mij betreft. Maar wat een gevoel in de climax. Niet normaal gaaf zeg! Ik wil dit live horen of wat dan ook.
Ik kan niet alitjd al je Geck-e dingen waarderen, maar dit is echt briljant!
Ik kan niet alitjd al je Geck-e dingen waarderen, maar dit is echt briljant!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Die sound die begint op 0:39, hoe word die sound genoemd? Ik vind dat z'n geweldig geluid!
Heb er helemaal geen verstand van, dus het klinkt zo sullig hehe
Heb er helemaal geen verstand van, dus het klinkt zo sullig hehe