Naja hou er maar over op.
Schiet niet op zo, maar heb mn punt gemaakt.
Terug on topic...
Terug on topic...
Nee, je hebt je punt juist niet gemaakt. Omdat je er geen hebt.wrote:Naja hou er maar over op.
Terug on topic...
'wrote:Nee, je hebt je punt juist niet gemaakt. Omdat je er geen hebt.wrote:Naja hou er maar over op.
Terug on topic...
Kijk je al weer zo uit naar Qlimax?wrote:Hopppa nog een billemaatje van Lyst.
oftewel ga zelf terug in Lyst zn holletje !
Even serieus, kan deze man niet verwijderd worden van deze site? Hij heeft nog geen enkele nuttige bijdrage geleverd aan dit forum, loopt alleen maar triest iedereen af te zeiken.wrote:Hopppa nog een billemaatje van Lyst.
Hahahahaha!wrote:Kijk je al weer zo uit naar Qlimax?wrote:Hopppa nog een billemaatje van Lyst.
Weet niet of hij nog wel ruimte heeft, er zitten al zo veel mensen in zijn holletjewrote:Hopppa nog een billemaatje van Lyst.
Als je dat doet, laat dan wel zen posts staan. Dan kan hij over 6 jaar als hij 19 geworden is dit terug lezen en kijken of hij ondertussen wel iets van gezond verstand ontwikkeld heeft.wrote:Even serieus, kan deze man niet verwijderd worden van deze site? Hij heeft nog geen enkele nuttige bijdrage geleverd aan dit forum, loopt alleen maar triest iedereen af te zeiken.wrote:Hopppa nog een billemaatje van Lyst.
Amenwrote: maak maar is iets wat beter is dan de gemiddelde producer waar je iets
over te zeiken hebt !
wrote:Ik stel voor dat we on-topic gaan.
Jawel, hij heeft mijn onderschrift behaaldwrote:Even serieus, kan deze man niet verwijderd worden van deze site? Hij heeft nog geen enkele nuttige bijdrage geleverd aan dit forum, loopt alleen maar triest iedereen af te zeiken.wrote:Hopppa nog een billemaatje van Lyst.
wrote:wrote:Ik stel voor dat we on-topic gaan.
Ik ook! Mensen moeten niet zo zeuren, zelf kunnen ze het echt niet beter!wrote:Ik ben het eens met Johnmayby ! Pff altijd achter LYST AAN... Triest hoor :')
Hou zelf ook es ff je mond dan, want iedereen kraakt The Prophet al af voordat er maar iets bekend is en voordat iemand ook maar iets gehoord heeftwrote:beetje gare boel, ik vind het niet heel eerlijk dat iemand continue kritiek heeft op tracks die eigenlijk best goed inelkaar zitten maar puur omdat het niet je smaak is, je ze een laag cijfer geeft.
Hiermee houdt je producers ook tegen omdat ze misschien onzeker worden over hun eindresultaat? Je wilt toch dat producers gewoon zoveel mogenlijk kunnen produceren en hun eigen ding blijven doen.
In het geval van the prophet is het kritiek natuurlijk terecht maar houdt het een beetje volwassen en ga niet al van te voren zijn werk afkraken daarmee werk je zo iemand wel tegen.
En pitchkicks zitten nu al sinds 2004 ofzo in tracks? Die zullen blijven en horen nou eenmaal bij de stijl, komop om daar iedere keer over heen te gaan vallen? Ik persoonlijk vind pitchkicks geweldig en echt een goede variatie in een track.
Wat een zaad review