Dit is pas konten likke! Lekker hoor!

Dat jij hier in mee gaat...wrote:Amenwrote: maak maar is iets wat beter is dan de gemiddelde producer waar je iets
over te zeiken hebt !
wrote:Dat jij hier in mee gaat...wrote:Amenwrote: maak maar is iets wat beter is dan de gemiddelde producer waar je iets
over te zeiken hebt !
Is het meest waardeloze argument ooit, wat hier steeds weer uit de kast wordt getrokken

wrote:Best album ever! IMO
Of jij moet je zwarte bril eens afzettenwrote:Op Fear FM staan welgeteld 0 negatieve reviews.Die moeten ook hun roze bril eens afzetten.
Iedereen bepaalt lekker zelf wat voor bril die wil opzettenwrote:Of jij moet je zwarte bril eens afzettenwrote:Op Fear FM staan welgeteld 0 negatieve reviews.Die moeten ook hun roze bril eens afzetten.
. Maar even serieus, volgens mij mogen die mensen net zo goed een mening hebben als jij toch?
Als ik een album niet goed vind schrijf ik er ook geen review overwrote:Op Fear FM staan welgeteld 0 negatieve reviews.Die moeten ook hun roze bril eens afzetten.
Ja dat klopt gedeeltelijk. Als ze gewoon zeggen "personally I don't like this part" dan denk ik niet dat dat zo'n probleem is hoor. Dat heb ik geloof ik ook wel eens in reviews zien staan. Alleen ze zijn inderdaad wel beperkt qua negatieve kritiek geven want zoals je al zegt er lezen veel mensen mee en dat zou dus niet goed zijn voor het imago van de artiest of hun eigen imago.wrote:Uiteraard mag iedereen een mening hebben. FearFM gaat echt geen album afkraken van een grote artiest hoor. Dat zou hun imago kunnen schaden ten opzichte van de dj's en een deel van de luisteraars.
Klopt, zulke opmerkingen zijn te vinden in mijn oudere The Pitcher en Alphaverb review (de albums)wrote:Ja dat klopt gedeeltelijk. Als ze gewoon zeggen "personally I don't like this part" dan denk ik niet dat dat zo'n probleem is hoor.wrote:Uiteraard mag iedereen een mening hebben. FearFM gaat echt geen album afkraken van een grote artiest hoor. Dat zou hun imago kunnen schaden ten opzichte van de dj's en een deel van de luisteraars.
Wat is de waarde van een review nog, als hij per se negatief moet zijnwrote:Wat is de waarde van een review nog, als hij per se positief moet zijn?
Wat een non-argument. Een review is een mening, en als je die niet mag schrijven omdat die negatief is, spreken we over beperking van de vrije meningsuiting, oftewel censuur.wrote:Wat is de waarde van een review nog, als hij per se negatief moet zijnwrote:Wat is de waarde van een review nog, als hij per se positief moet zijn?
dude, hou daar eens mee op. WIJ GEVEN EEN MENING.wrote:Wat is de waarde van een review nog, als hij per se negatief moet zijnwrote:Wat is de waarde van een review nog, als hij per se positief moet zijn?
fear fm toch ookwrote:dude, hou daar eens mee op. WIJ GEVEN EEN MENING.wrote:Wat is de waarde van een review nog, als hij per se negatief moet zijnwrote:Wat is de waarde van een review nog, als hij per se positief moet zijn?
geef nou maar toe dat je hem slecht vindt15. Frontliner - Spacer (The Prophet Remuxx)
[PREVIEW ONLINE SOON]
Time for the last track of this album, a remix of what could be Frontliner’s biggest hit. It has some extra vocals in the mid-intro which are new to me. The first part sounds like a hardcore edit of the original but the second part is a bit more unique, and gives it more of a hardcore feeling. The use of this track to end the album was a great decision, as the best hard dance experiences usually close with a hardcore track.
U Mad?wrote:Reactie ook van Festuca![]()
![]()
Wil vast weer promo's hebben
![]()
Hahaha echt he, ik heb het nog het meeste met Frontliner zelf te doen. Hij werkt in feite voor the prophet bij scantraxx, dus hij moet het maar gewoon uit beleefdheid accepteren dat zijn 'beste hit' word verkracht en op zijn album komt te staan, waardoor deze deels word verneukt.wrote:geef nou maar toe dat je hem slecht vindt15. Frontliner - Spacer (The Prophet Remuxx)
[PREVIEW ONLINE SOON]
Time for the last track of this album, a remix of what could be Frontliner’s biggest hit. It has some extra vocals in the mid-intro which are new to me. The first part sounds like a hardcore edit of the original but the second part is a bit more unique, and gives it more of a hardcore feeling. The use of this track to end the album was a great decision, as the best hard dance experiences usually close with a hardcore track.
Haha, meestal heb ik t door maar deze keer nietwrote:
En, LOL Festuca
Ik denk dat Frontliner wel redelijk positief is over de track. Plus het feit dat je soms beter maar gewoon water bij de wijn kunt doen.wrote:Hahaha echt he, ik heb het nog het meeste met Frontliner zelf te doen. Hij werkt in feite voor the prophet bij scantraxx, dus hij moet het maar gewoon uit beleefdheid accepteren dat zijn 'beste hit' word verkracht en op zijn album komt te staan, waardoor deze deels word verneukt.wrote:geef nou maar toe dat je hem slecht vindt15. Frontliner - Spacer (The Prophet Remuxx)
[PREVIEW ONLINE SOON]