Als hij dat wil luisteren, dan doet hij dat toch? Hij heeft ook gewoon het recht op het geven van zijn mening. Als je er niet tegen kan dat iemand een andere mening als jou heeft, moet je niet op een forum gaan zitten.wrote:Hoezo newbies? Ben ik nieuw voor hardstyle omdat ik pas sinds kort lid ben van dit forum?
Bovendien keek ik voordat ik een account had ook wel geregeld op het forum voor het laatste nieuws maar toen had ik alleen nog geen account.
Verder snap ik niet precies waarom je jezelf het aandoet om dingen te luisteren die je tochniks vindt?![]()
mja boeie
Overigens, Lyst onderbouwt zijn mening wel heel erg goed. Ik zelf vind wat ouder werk van Frontliner erg goed, en kan goede mainstream echt wel waarderen. Toch kan ik me heel goed vinden in de argumenten van Lyst, hij is nergens onredelijk lijkt me en ik kom zelf bij de waardering niet veel hoger uit als hem.
Je hoeft zeker in dit topic overigens niet alleen naar Lyst te kijken hoor, het album wordt bij de meesten zoiezo niet goed beoordeeld (waaronder bij mij).