Spacer remuxxx 
wrote:Spacer remuxxx
Gewoon aan 1 stuk door luisteren voordat je oordeeld.wrote:Ik heb niet eens de moeite genomen om het album uberhaubt te downloaden.. Paar reviews ff snel gehoord en dat vind ik al niet veel. Als ik hier reviews van mensen lees dan is t ook niet de moeite
kom op keel, ieder zn eigen smaak.wrote:Gewoon aan 1 stuk door luisteren voordat je oordeeld.wrote:Ik heb niet eens de moeite genomen om het album uberhaubt te downloaden.. Paar reviews ff snel gehoord en dat vind ik al niet veel. Als ik hier reviews van mensen lees dan is t ook niet de moeite
Dan vat het reuze mee hoor
Precies!wrote:Ik heb niet eens de moeite genomen om het album uberhaubt te downloaden.. Paar reviews ff snel gehoord en dat vind ik al niet veel. Als ik hier reviews van mensen lees dan is t ook niet de moeite
Welkom newbiewrote:Ik heb me nog nooit zo aan iemand geiriteerd als LYST van dit forum.
Wat een trieste feedback altijd zeg als jij een track niet leuk vind.
Hoop echt dat je nooit op feesten staat voor jou want de helft is volgens jou
toch kut of niet goed geproduceerd. Neem aan dat je zelf wel een enorm
goede producer bent en het wel allemaal goed kan.
Zielig ventje... Gefrustreerd ? Vroeger vast altijd gepest...
Get a life !
Welkom op Hardtraxxwrote:Ik heb me nog nooit zo aan iemand geiriteerd als LYST van dit forum.
Wat een trieste feedback altijd zeg als jij een track niet leuk vind.
Hoop echt dat je nooit op feesten staat voor jou want de helft is volgens jou
toch kut of niet goed geproduceerd. Neem aan dat je zelf wel een enorm
Zielig ventje... Gefrustreerd ? Vroeger vast altijd gepest...
Get a life !
Dit spant de kroonwrote:Neem aan dat je zelf wel een enorm
Woehoeeeeeewrote:Neem aan dat je zelf wel een enorm
Welkom in de wereld van mensen met een mening overigenswrote:oke als je niet van mijn reacties houdt ga dan lekker niet
reagereren op mijn reacties.
Lekker reageren op dingen die je wel leuk vind.
wrote:als hij van de early is waarom luistert hij dan alle melodieuse tracks? Puur om ze vervolgens af te kraken?
"Afkraken". Wat een verschrikkelijk woord. Hij geeft gewoon op een kritische manier zijn mening. De quote die ik hierboven liet zien geeft aan dat hij niet alle melodieuse tracks "afkraakt". Vaak is het gewoon de manier waarop de track in elkaar zit die het hem doetwrote: 2. Frontliner – Dream Dust 6.5
Hoewel het niet mijn stijl is moet ik zeggen dat dit een best vette track is. Mooi hoe die melodie opbouwt en dan plots overgaat in de midintro. Die moet niet te lang duren, wat hij helaas wel doet. Die synth is heel even vet en dan wordt ie irritantDan komt de melodie weer, in opbouw vergelijkbaar met HHZ - A New Day. De melodie blijft natuurlijk vet, alleen de kicks springen weer alle kanten op.
Als producer weet je gewoon dat je album niet bij iedereen in de smaak valt. Als iemand op deze manier zijn mening geeft heeft de producer daar in mijn ogen wat meer aan als reacties zoals:Maar omdat ik iemand ben die vindt dat iemand altijd zijn mening mag geven heb ik er niet zoveel moeite mee, behalve dat het af en toe best respectloos is voor de producer
Uit de kastwrote:Waar komen die gekke newbies vandaan![]()
wrote:Uit de kastwrote:Waar komen die gekke newbies vandaan![]()