Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 44 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Album 15 tracks

Frontliner - Producers Mind (Album)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCAN068
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Waaaarrrom moest het album dan toch nog verneukt worden opt het laatst :P thx dov
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Dakpan wrote:Die Remuxx van Spacer kan toch niet serieus zijn?
Nee , da moet wel een grapje zijn :D

Ot : Balen dat I Saw It er nie opstaat keek ik zo hard naar uit :(
Voor de rest best lekker album :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
delange wrote:welkom bij scantraxx barry, we hopen op een mooie toekomst, maar mocht je ooit zo ver komen dat je een eigen album gaat maken, zou ik graag een tyfuxversie van een van je platen willen maken. >.<
:lol:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 44 minutes ago
View on YouTube
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
PNXRMX wrote:
delange wrote:welkom bij scantraxx barry, we hopen op een mooie toekomst, maar mocht je ooit zo ver komen dat je een eigen album gaat maken, zou ik graag een tyfuxversie van een van je platen willen maken. >.<
:lol:
:worship:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Is ekte hardcore jonguh
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
roberttt wrote:
Is ekte hardcore jonguh
Pfff dagjesmens :/ :/ :/
Hardtraxxer
729 posts member since 2009
Iemand al aan gedacht dat er misschien nog een 'hidden' extra track op 't einde zit? Zie je af en toe toch wel eens op albums.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Merlijn wrote:Iemand al aan gedacht dat er misschien nog een 'hidden' extra track op 't einde zit? Zie je af en toe toch wel eens op albums.
Zoals op de CD van team yellow :). Was wel lekker, een hard bass anthem uit 2007 ofzo? Met de melodie van Das Boot.

Hopen dat die remuxx beter gaat klinken dan wat er op youtube staat, maar ik vrees het ergste!
Bierkoning
last seen 26 days ago
Merlijn wrote:Iemand al aan gedacht dat er misschien nog een 'hidden' extra track op 't einde zit? Zie je af en toe toch wel eens op albums.
Eentje die NOG harder gaat dan de spacer remuxxxx? :O
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Pommer wrote:
Eentje die NOG harder gaat dan de spacer remuxxxx? :O
Kan niet joh! Dies kneiterhard!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Muzyk full als hidden track :innocent:
A
Self Deprication (The Prophet Hardcore Remuxx? :drool: )
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
Ligt het aan mij of mis ik hier de rage remix op het album. Die had Frontie toch geremixt?
Bierkoning
last seen 26 days ago
JefQ wrote:Ligt het aan mij of mis ik hier de rage remix op het album. Die had Frontie toch geremixt?
Ja en ik mis de Muzic or Noize remix ook?
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
Pommer wrote:
JefQ wrote:Ligt het aan mij of mis ik hier de rage remix op het album. Die had Frontie toch geremixt?
Twee platen waar ik meer benieuwd naar zo zijn dan een groot deel van de tracks die er nu op staan.
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Misschien wel de inner creativity hardcore remix!! :bomb:
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Stephan_NL wrote:Misschien wel de inner creativity hardcore remix!! :bomb:
alsjeblieft zeg >.<
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Skedoedelefloeps wrote:Sommige reacties zijn echt te sneu voor woorden hier. Zeiken over het woord Remuxx, og nee nu sterven we allemaal een pijnlijke dood. Het is ook nog eens een LQ preview en mensen die meteen conclusies trekken.
Skedoedelefloeps wrote:Ja dat noem ik LQ
Gast ga nou niet zo wijs en heilig doen een 720p youtube filmpje is indd geen echte HQ, maar ieder mens met gezond verstand die het origineel kent en dat filmpje kijkt kan der uit op maken dat we hier te maken hebben met een verkrachting. En wat betreft het woord remuxxx, dat vind ik persoonlijk irritant en vele andere hier ook. Het gaat natuurlijk niet om het woord zelf, maar om wat voor gevoel het met zich mee brengt. Dat nongalante 'ik wil simpel geld verdienen' etc. etc. gevoel en daar kan ik me nog al aan irriteren en ik denk dat ik nu ook namens de rest kan spreken.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Kinderachtig...
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Maximum wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Sommige reacties zijn echt te sneu voor woorden hier. Zeiken over het woord Remuxx, og nee nu sterven we allemaal een pijnlijke dood. Het is ook nog eens een LQ preview en mensen die meteen conclusies trekken.
Gast ga nou niet zo wijs en heilig doen een 720p youtube filmpje is indd geen echte HQ, maar ieder mens met gezond verstand die het origineel kent en dat filmpje kijkt kan der uit op maken dat we hier te maken hebben met een verkrachting. En wat betreft het woord remuxxx, dat vind ik persoonlijk irritant en vele andere hier ook. Het gaat natuurlijk niet om het woord zelf, maar om wat voor gevoel het met zich mee brengt. Dat nongalante 'ik wil simpel geld verdienen' etc. etc. gevoel en daar kan ik me nog al aan irriteren en ik denk dat ik nu ook namens de rest kan spreken.
Hoezo wijs en heilig xd En hoezo verkrachting, puur mening dit. Ik oordeel wel als ik album heb gehoord.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Skedoedelefloeps wrote:
Maximum wrote:
, puur mening dit.
in principe staat t hele forum vol met meningen , toch? ;)
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Pommer wrote:
Rage komt gewoon op 1 van die saifam labels :thumbup:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
hurricane wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
, puur mening dit.
in principe staat t hele forum vol met meningen , toch? ;)
View on YouTube
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
2 previews geluisterd op zijn youtube kanaal.. Dream Dust en Creative Community.. Beide tracks bevatten kut kicks, zoals vaker gezegt ik houd niet van de kicks die frontliner gebruikt.. Qua melodie doet hij t wel goed.