Maximum wrote:
Nu loop je dus ook weer zo 'wijs' te doen, want je snapt heus wel wat ik bedoel. Nagenoeg iedereen vind het een kut 'Remuxxx' en jij moet weer dwars lopen doen dat het niet HQ is en dat we daarom 'sneu' zijn, omdat we volgens jou geen concrete conclusie kunnen trekken uit een filmpje van 720p (LQ).
Ik vraag me nou echt af waarom jij weer perse der tegen in moet gaan? Jij gaat mij echt niet vertellen dat als jij die LQ previeuw luistert, je denkt denkt dat hij geheel anders klinkt in HQ en dan (wellicht) wel goed is.
Oh dus als iedereen het hier kut vind moet ik maar met de massa mee gaan en zeggen dat ik het ook kut vind? Zodat we zulke discussies voortaan vermeiden? Ik heb trouwens niet gezegd dat er mensen sneu zijn, ik heb bepaalde reacties sneu genoemd. Heb nooit gezegd dat het sneu is conclusies te trekken uit LQ previews, dus snap niet waar je dat vandaan haalt eigenlijk
Ik zeg alleen dat ik ga oordelen als ik HQ heb gehoord, zo vaak klinkt het LQ minder en HQ veel beter en vice versa ook overigens, dus snap het probleem niet zo.