spacer remuxxx is nie echt hardstyle..
Ook geen hardcore.wrote:spacer remuxxx is nie echt hardstyle..
Ook geen hardcore.wrote:spacer remuxxx is nie echt hardstyle..
Dit bedoel ik dus. Door die oudere vergeten tracks diie niet op het album staan, is het album gewoon geen succes. Het is wel een leuk album, maar ik denk dat iedereen andere verwachtingen had.wrote:Helemaal vergeten die track...wrote:Ik had liever Symphonic Noise op het album gezien...
Dat zal het hem doen jawrote:Jaaaa maar als je Remuxx omdraait, is t geen woord he, dat doet t m natuurlijk bahahah![]()
Eigenlijk moet je imo alles sowieso eerst es live of op HQ horen en is die preview niet heel oud, wie weet is de affe versie heel anders
ik weet niet of jij dit LQ vindt maar ik kan er aardig wat uit opmakenwrote:Sommige reacties zijn echt te sneu voor woorden hier. Zeiken over het woord Remuxx, og nee nu sterven we allemaal een pijnlijke dood. Het is ook nog eens een LQ preview en mensen die meteen conclusies trekken.
Als Theracords aankomt met "Heuj kijk dit dan... Raw not War... das omgekeerd, hehe."
Is het hier "OMG CUM ON MA TITS!!!!" maar als we iets een remuxx noemen gaan we erover janken.
Dat is niets tegen Theracords overigens, maar puur een voorbeeld, heb het alsjeblieft over de track zelf en het album en niet over de naam ofzo.
Ontopic:
Ben benieuwd naar 't album.
hoe noem je de kwaliteit van een filmpje opgenomen met een mobiel/camera dan?wrote:Ja dat noem ik LQ
Je was heeeeeel nieuwsgierigwrote:Waarom luister ik er uberhaupt naar
je vergeet de aanranding van Shizzle My Dizzle (nog net niet erg genoeg voor verkrachtingwrote:Ik had de remuxx nog niet gehoord, maar wat slecht! Dov verdient haast een aanklacht; verkrachting en dat tot 2 maal toe!(wake up)
helemaal mee eens, gaat nergens meer overwrote:Hahahahahaha ik ga helemaal stuk hier om die remuxxLijkt wel met VDJ omhooggepitched en een vekrachte 2e climax erbij geplakt
wrote:Sommige reacties zijn echt te sneu voor woorden hier. Zeiken over het woord Remuxx, og nee nu sterven we allemaal een pijnlijke dood. Het is ook nog eens een LQ preview en mensen die meteen conclusies trekken.
Als Theracords aankomt met "Heuj kijk dit dan... Raw not War... das omgekeerd, hehe."
Is het hier "OMG CUM ON MA TITS!!!!" maar als we iets een remuxx noemen gaan we erover janken.
Dat is niets tegen Theracords overigens, maar puur een voorbeeld, heb het alsjeblieft over de track zelf en het album en niet over de naam ofzo.
Ontopic:
Ben benieuwd naar 't album.
wrote:KQwrote:Kut kwaliteit![]()