Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 27 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Album 15 tracks

Frontliner - Producers Mind (Album)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCAN068
L
1 posts member since 2011
last seen Sep 2012
vind het merendeel van de tracks saai voor zijn doen..
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Weet bijna zeker dat voor mij geldt: :sick:
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Rik wrote:Weet bijna zeker dat voor mij geldt: :sick:
²
D
Hardtraxxer
247 posts member since 2011
last seen Jun 2016
Kijk hier toch wel naar uit, vooral die 3 nieuwe tracks. :yay:

Vind het een beetje jammer dat Dov er weer bij moet zijn, kan dit album maken of breken. Hoop het eerste denk het tweede.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Knap dat mensen weten dat het matig gaat woirden zonder ook maar 1 noot gehoord te hebben! Ik wil ook zo'n helderziende skill! Ik verwacht er niet zo heel erg veel van, maar wie weet.

Overall een mooi album. Staan genoeg echte klappers op. Ik draai zelden een album thuis, dus ik weet niet of ik de juiste doelgroep ben voor zo'n cd. Echter, als de releases er bij worden gegeven (zoals bijvoorbeeld met die Headhunterz Studio Sessions CD) ga ik hier zeker over nadenken.

Tracks afzonderlijk ben ik (voor zover ik ze ken) wel tevreden, dat zit dus wel goed.
R
Hardtraxxer
99 posts member since 2009
last seen Apr 2014
Had meer onbekende tracks op dit album verwacht, als ik eerlijk ben. Helemaal ook doordat de tracklist zo lang 'geheim' is gebleven. Maar hij gaat zowiezo aangeschaft worden!
Benieuwd naar de nieuwe tracks en verder toch wel fan van zijn sound :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Khadber wrote:Knap dat mensen weten dat het matig gaat woirden zonder ook maar 1 noot gehoord te hebben! Ik wil ook zo'n helderziende skill! Ik verwacht er niet zo heel erg veel van, maar wie weet.

Overall een mooi album. Staan genoeg echte klappers op. Ik draai zelden een album thuis, dus ik weet niet of ik de juiste doelgroep ben voor zo'n cd. Echter, als de releases er bij worden gegeven (zoals bijvoorbeeld met die Headhunterz Studio Sessions CD) ga ik hier zeker over nadenken.

Tracks afzonderlijk ben ik (voor zover ik ze ken) wel tevreden, dat zit dus wel goed.
Hoe weet jij het of mensen het geluisterd hebben? (3/4 is zo ongeveer al overplayed maarja)

En daarna kom je zelf met je mening over mooi album en dit en dat, je bent dus wel helderziend? :huh:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Spacer - The Prophet Remuxx :worship: :worship:

:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Khadber wrote:Knap dat mensen weten dat het matig gaat woirden zonder ook maar 1 noot gehoord te hebben! Ik wil ook zo'n helderziende skill!
Khadber. :')

Heb al meer dan genoeg noten van een meerendeel van deze nummers gehoord om een oordeel te vellen hoor. ;)
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Khadber wrote:Knap dat mensen weten dat het matig gaat woirden zonder ook maar 1 noot gehoord te hebben! Ik wil ook zo'n helderziende skill! Ik verwacht er niet zo heel erg veel van, maar wie weet.

Haha wat is dit nou weer voor post :lol: Eerst zeggen of wij het wel gehoort hebben, en dan zeggen ik verwacht er niet veel van maar overall een mooi album? :x
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Die prophet is (alweer) om te janken xd ben de laatste tijd niet meer zo frontliner fan. Laatste track wat ik echt leuk vond was Discorecord. (en die is ook al weer bijna 2 jaar oud)
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Volgens mij heeft khadber het over die Re-meuk van dov en niet over de cd in z'n geheel.
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Paar leuke tracks, paar hele slechte (Skills o.a. :sick: ) en een paar onbekende.
Ga deze niet aanschaffen omdat ik weet dat ik na 2x luisteren de hele cd niet meer aanraak. Ik wacht wel op de Samplers :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nevermind, ging over de track en het album apart.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Frontliner heeft een flink aantal nummers die ik echt supervet vind, maar dit album kan me echt geen reet schelen eigenlijk :P Vind tot nu toe alleen Dreamdust en Extreme Loudnezz vet :(
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Rawbin wrote:Frontliner heeft een flink aantal nummers die ik echt supervet vind, maar dit album kan me echt geen reet schelen eigenlijk :P Vind tot nu toe alleen Dreamdust en Extreme Loudnezz vet :(
External Of Life dan? die is juist het veste van et album imo :P
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
nu zul je zeker ook nog zien dat het een slow edit is van extreme loudness :x
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Hmm, aan de uiteindelijke treklijst te zien valt het me toch wel tegen :/ Ik dacht ooit eens gehoord te hebben dat die leuke editjes van Defqon 2010 er ook op zouden komen? En verder heeft Frontliner inderdaad nog wel meer werk klaarliggen wat erop had kunnen komen :( Maar goed, laat ik maar stoppen met whinen, kan er toch niks aan doen :P

Edit:
roberttt wrote:Pff die screech of hoe je het maar noemt XD

Net een jankende kat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
DAT! xd
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Officiële tracklist toegevoegd.

Bron: View on YouTube en http://www.hardstyle.com/merchandise/fr ... s-mind/268
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 3 days ago
hurricane wrote:
Maximum wrote:15. Frontliner – Spacer (The Prophet Remuxx)

Dat 'Remuxx' wekt echt al super veel irritatie op. Dof je bent een 60 plusser, oprotten met je 'hippe' woordjes. :sick:
View on YouTube
wss deze
View on YouTube

Iets betere kwaliteit, als je dit nummer al kwaliteit kan noemen...
Last edited by Zenda on 07 Dec 2011 15:57, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
:')
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
waarom gaat hij een oude helde plaat remuxxen? ik snap het echt niet
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Wildstylerz wrote:waarom gaat hij een oude helde plaat remuxxen? ik snap het echt niet
Gebrek aan inspiratie? Easy scoring? Noemt u maar...
Artiest
264 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik had liever Symphonic Noise op het album gezien...
A
Arboza wrote:Ik had liever Symphonic Noise op het album gezien...
Helemaal vergeten die track...