Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Frequencerz - Our Freedom (Official Beat the Bridge Anthem 2013)

Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Melodie en synth zijn opzich nog wel leuk, maar die kicks zijn echt bedroevend slecht zeg...
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
leuke melo, intro is ook niet al te slecht. Ben beter gewend van de heren maar wel leuk als anthem. Beetje raar dat ze de john frost brug zo'n betekenis geven. Heeft weinig met elkaar te maken. The Red devils werden juist afgemaakt door de duitsers op die brug dus veel freedom en uprising is het ook weer niet
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
wootum wrote:Melodie en synth zijn opzich nog wel leuk, maar die kicks zijn echt bedroevend slecht zeg...
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Sounds van Frequencerz worden nu wel flink uitgemolken, alweer die kicks.
Ook jammer dat zo'n pauper track eerder gereleased wordt dan de B-Freqz tracks en B-Front & High Voltage - TBA.
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Wat is dit? >.< Nee, zeer zwakke track! Al moet ik eerlijk zeggen, ben zowieso nooit een al te grote Frequencerz fan geweest...
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Die ''poing'' moet uit de kicks van hun. Kon deze kick af en toe nog wel waarderen, maar toen was het geheel d'r omheen gewoon erg goed.

Vind deze track helaas niet zoveel aan :)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Nee deze kicks zijn erg jammer, het klinkt daardoor opeens erg amateuristisch.
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Oxygene wrote:Het klinkt een beetje als "hebben jullie nog ff tijd voor een kleine anthem?" Freqz trekt soundbankje uit de lade, simpele mid, simpele (hergebruikte) synth, kicks is totaal niks aan veranderd. Melodie had ook best meer uitgehaald kunnen worden..

Nee, luister liever naar de collabs met B-Front, of Revolution/Bitch/Alcatrazz anthem, zeker als ik deze soundback wil horen..
Jooooo DIT.
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2013
last seen May 2014
Parvuz wrote:
Jro_ wrote:
Parvuz wrote:Heeft wel iets zomers. Maar als de Frequencerz een anthem maken verwacht ik toch iets anders dan dit.
Hokjes zijn passé
Wie heeft het over hokjes?
Ik zeg gewoon dat ik iets anders verwacht had, aangezien de stijl van Frequencerz wat anders is dan dit.
helemaal mee eens. je vraagt een artiest een anthem te maken vanwege o.a. hun stijl lijkt me, en ergens moet het ook bij het feest passen maar ik vind dat ze de plank nogal misslaan met dit nummer in een aantal opzichten. je kan toch niet iedereen tevreden maken met 1 anthem, maar dan ga ik toch liever voor wat meer raw (hun stijl) ipv dit :thumbdown:
J
Ze zijn bij melodietjes begonnen dus zou niet weten waarom je hun als raw markeert, of waarom je ze überhaupt markeert. De zon schijnt buiten en het is feest, dan ga je toch niet een anthem maken die zo donker als de pest klinkt?

>.<
F
1 posts member since 2013
last seen Apr 2013
Ik zie hier altijd alleen maar kneusjes klagen over tracks, zie zelden een comment waarin vermeld wordt dat het een redelijke/goede track is.

Iedereen klaagt over kicks en molodiën alsof jullie er alles van weten. Als je t zo goed weet waarom maken jullie dan zelf geen tracks?

Ik erger me hier al een tijdje aan, doe gewoon normaal en respecteer de producers die uren aan tracks als deze werken voor jullie plezier.

Arrogantjes. :sick:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Volgens mij kan dit topic gesloten worden, aangezien de release al aangekondigd is. Komt ook goed uit met de reactie hierboven. Anders vrees ik dat dit topic weer vol gespamt wordt.
J
FrankWL wrote:Ik zie hier altijd alleen maar kneusjes klagen over tracks, zie zelden een comment waarin vermeld wordt dat het een redelijke/goede track is.

Iedereen klaagt over kicks en molodiën alsof jullie er alles van weten. Als je t zo goed weet waarom maken jullie dan zelf geen tracks?

Ik erger me hier al een tijdje aan, doe gewoon normaal en respecteer de producers die uren aan tracks als deze werken voor jullie plezier.

:beer:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
FrankWL wrote:Ik zie hier altijd alleen maar kneusjes klagen over tracks, zie zelden een comment waarin vermeld wordt dat het een redelijke/goede track is.

:')
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Je moet je oogkleppen even afzetten.
J
Grozny wrote:
Je moet je oogkleppen even afzetten.
Over het algemeen zitten hier ook enkel kneusjes. Hij heeft een goed punt.
P
3 posts member since 2013
last seen Jul 2014
Wat een saaie hap, niks voor mij:)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dus als we een track kut vinden, mogen we niet zeggen dat we het kut vinden? En je bent gelijk een 'kneus' als je het kut vind?
FrankWL wrote:Iedereen klaagt over kicks en molodiën alsof jullie er alles van weten. Als je t zo goed weet waarom maken jullie dan zelf geen tracks?
Als je een fiets koopt en die fiets rijdt niet lekker, mag je dan ook geen commentaar hebben? Als je dat wel hebt, moet je maar zelf een fiets gaan maken
Jro_ wrote:Over het algemeen zitten hier ook enkel kneusjes. Hij heeft een goed punt.
:')
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Jro_ wrote:Over het algemeen zitten hier ook enkel kneusjes. Hij heeft een goed punt.
Jou kan ik bij deze ook afstrepen. :D Weer iemand die onmogelijk serieus te nemen is. :')
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
BuzzLightyear wrote:Jou kan ik bij deze ook afstrepen. :D Weer iemand die onmogelijk serieus te nemen is. :')
Mag ik dat lijstje van jou eens een keer zien? Ben toch wel benieuwd hoe groot die lijst inmiddels is
J
BuzzLightyear wrote:
Jou kan ik bij deze ook afstrepen. :D Weer iemand die onmogelijk serieus te nemen is. :')
Waarop baseer je dat dan hè? :mad:
Omdat ik hier de enige ben die degelijke meningen plaatst over tracks waarvan grotendeels positief? Ik weet dat het tegen de verhoudingen in is hier, maar een beetje positiviteit over tracks waar producers inderdaad werk in steken, mag wel eens gewaardeerd worden. Moeilijke kinderen zitten hier ook af en toe.

Ik blijf er bij dat ik dit een vette track vind. Hoor al 8 jaar diverse kicks aan en lig van deze scheetjes of die van chain reaction echt niet wakker meer. Grow over it ofzeau.

Cheers.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Jro je bent niet serieus te nemen, niet omdat je positiever oordeelt over tracks maar omdat je mensen die negatief oordelen direct kneusjes noemt. En dan zeg je (indirect) dat we de producers moeten respecteren, daar ben ik het ook mee eens. Maar jij kan blijkbaar niet eens andermans mening respecteren.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Dit topic kan toch gewoon dicht?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
D
Hardtraxxer
377 posts member since 2012
last seen Feb 2016
Dit geeft dus maar weer eens aan dat ze solo nog vrij matig zijn en dat alleen de collabs heel dik zijn (One Of A Kind, Fatality, Delusion, Quakers, STFU) :P