Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
nee bedankt
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Ik. Sta. Op. De. TRA HAM PO LI HINE, DE TRA HAM PO LI HINE!! 
Wtf is dit nu weer. Moet wel veruit de saaiste melodie zijn die ik ooit heb gehoord + een synth die in alle platte mainstream wordt gebruikt. Als je dit vergelijkt met Motion...
Motion is misschien niet de slimste plaat om erbij te pakken (en ook tevens een van de hardste van het hele Dutch Master alias, toeval) omdat deze nog door Henry Sneijders is gemaakt, nu bekend als Slim Shore.
-
J
STOP MET PRODUCEREN EN HEF JE GRAFLABEL OP!
Ik dacht wel dat er een reactie ging komen dat het waarschijnlijk door iemand anders zou gemaakt zijnwrote:Motion is misschien niet de slimste plaat om erbij te pakken (en ook tevens een van de hardste van het hele Dutch Master alias, toeval) omdat deze nog door Henry Sneijders is gemaakt, nu bekend als Slim Shore.
Saai zeg. Echt totaal geen drive in.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Kan het zijn dat de melodie als ie begint ook in een andere track voorkomt? Het komt me zo bekend voor namelijk...
Over de plaat. Het is wat saai
Hij doet me denken aan We Are Onewrote:Kan het zijn dat de melodie als ie begint ook in een andere track voorkomt? Het komt me zo bekend voor namelijk...
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
wrote:Hij doet me denken aan We Are Onewrote:Kan het zijn dat de melodie als ie begint ook in een andere track voorkomt? Het komt me zo bekend voor namelijk...
Daar lijkt hij idd op vindt ik