Weer een bult energie! Hoor meer B-Front invloeden dan Adaro. Maar klinkt wel dik!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxx Newbie
- 46 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
He bah, die pitchkick klinkt echt slap op mijn onboard laptop speakers.
-
J
Kutplaat. En hij doet me denken aan een andere plaat van een van de twee heren samen met frequencerz ofzo..
Die sounds klinken in dit kleine stukje nu al weer heerlijk. Maar zo ontiegelijk jammer weer van die pitchkicks....
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Die screeches doen het hem weer!
Pitchkicks storen me totaal niet, geven ook een bak drive mee imo.
Benieuwd naar de rest, interesse: meer dan gewekt!

Benieuwd naar de rest, interesse: meer dan gewekt!
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Dit.wrote:Zonde van de pitchkick. Meestal klaag ik daar niet zo over maar hier is het wel storend. De rest klinkt wel goed tot nu toe!
Sounds klinken heel dik.
Had wel graag wat meer van Adaro willen horen, maar dit is een korte preview natuurlijk.
-
RHardtraxxer
- 157 posts member since 2012
- last seen May 2018
weet niet of t komt omdat ik eerst de reactie las en erop ging letten maar pitchkick past er inderdaad totaal niet bij, misschien was omlaag nog wel iets geweest maar omhoog had hij zeker niet gehoeven
voor de rest wel een lekkere track voor zover ik hier kan horen
voor de rest wel een lekkere track voor zover ik hier kan horen
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
lijkt meer op een b-front solo maar vind hem wel echt dik klinken, preview vind ik te kort om er nog meer over te kunnen zeggen
prima, hij heeft ergens wel een puntje, maar op een raw feest ga je geen pitchkick willen horen lijkt mij.wrote:Ik moest lachen om deze reactie op Youtube
![]()
LoopMeister 2 uur geleden
Op hardtraxx liggen ze weer te zeiken over de pitchkicks.... sommige zouden eens een pitchkick onder hun hol moeten krijgen en gewoon los gaan. ZEIKERS!
Vette track!!
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Het mooiste is dat er pas 30 seconden van het nummer bekend is gemaakt, nu al iedereen over de pitchkicks loopt te zeiken :p Misschien dat die andere 2 minuten dat kleine gedeelte wel helemaal overschaduwen 
dit lijkt me gewoon de 1e climax van het nummer.. neem aan dat er in de 2e climax dan ook gewoon pitchkicks in zitten.. Overigens zijn de reacties op de plaat redelijk positief op de pitchkick na , dus gelijk zeggen dat iedereen zit te zeiken vind ik beetje overdreven.. Bekijk het eens positief.wrote:Het mooiste is dat er pas 30 seconden van het nummer bekend is gemaakt, nu al iedereen over de pitchkicks loopt te zeiken :p Misschien dat die andere 2 minuten dat kleine gedeelte wel helemaal overschaduwen
OT : Klinkt wel lekker maar jammer van die pitchkick.. Te hoog en past er niet bij
Klinkt al erg vet, vind de pitchkick juist niet zo heel erg deze keer 
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Echt een zeer zieke mid in deze plaat. Hoop dat ze voor het feest toch nog even een HQ preview uploaden.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Kan hier nog weinig uit opmaken.. hoop idd dat ze nog een HQ plaatsen binnekort
Nondeju wat een zieke mid. Voor de rest ook hele dikke plaat 
zo die mid intro klinkt lekker zeg en wat een heerlijke drive
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Ja dit dus! Maargoed het is hier ook niet stoer om pitchkicks mooi te vinden héwrote:Die screeches doen het hem weer!Pitchkicks storen me totaal niet, geven ook een bak drive mee imo.
Benieuwd naar de rest, interesse: meer dan gewekt!![]()
OT: Wat zal deze het live ontzettend goed doen!
.. of het is gewoon smaak.wrote:Ja dit dus! Maargoed het is hier ook niet stoer om pitchkicks mooi te vinden héwrote:Die screeches doen het hem weer!Pitchkicks storen me totaal niet, geven ook een bak drive mee imo.
Benieuwd naar de rest, interesse: meer dan gewekt!![]()
![]()
Aii wat ik kan horen klinkt erg dik!
Heerlijke mid intro en screeches klinken ook erg lekker!
Hopelijk snel hq!
Heerlijke mid intro en screeches klinken ook erg lekker!
Hopelijk snel hq!
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
je voelt/hoort gewoon die heerlijke B-Front sfeer al 
Weet je hoeveel kicks pitchen?wrote:prima, hij heeft ergens wel een puntje, maar op een raw feest ga je geen pitchkick willen horen lijkt mij.wrote:Ik moest lachen om deze reactie op Youtube
![]()
LoopMeister 2 uur geleden
Op hardtraxx liggen ze weer te zeiken over de pitchkicks.... sommige zouden eens een pitchkick onder hun hol moeten krijgen en gewoon los gaan. ZEIKERS!
Vette track!!
Vind hem hier niet zo mooi, maar ook niet storend. Ben benieuwd naar de volledige track, klinkt alsof het best wel een originele plaat gaat worden.
Hoge pitchkicks zijn nooit fucking vet
En zoveel komen ze nou ook weer niet voor in de raw hardstyle, alleen in die zogenaamde raw hardstyle met mainstream kicks, zoals Adaro vaak heeft. Ga zo'n kick waar de nadruk op de punch ligt maar zo hoog pitchen, dat klinkt nog afschuwelijker.
En zoveel komen ze nou ook weer niet voor in de raw hardstyle, alleen in die zogenaamde raw hardstyle met mainstream kicks, zoals Adaro vaak heeft. Ga zo'n kick waar de nadruk op de punch ligt maar zo hoog pitchen, dat klinkt nog afschuwelijker.
Hij heeft het niet alleen over hoog pitchende kicks, die overigens soms ook heerlijk kunnen zijn.wrote:Hoge pitchkicks zijn nooit fucking vet![]()