Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

B-Front & Adaro - Worth Fighting For (Qapital 2013 Anthem)

Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
last seen 33 minutes ago
Weer een bult energie! Hoor meer B-Front invloeden dan Adaro. Maar klinkt wel dik!
B
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2012
last seen Nov 2014
He bah, die pitchkick klinkt echt slap op mijn onboard laptop speakers.
J
Kutplaat. En hij doet me denken aan een andere plaat van een van de twee heren samen met frequencerz ofzo..
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Die sounds klinken in dit kleine stukje nu al weer heerlijk. Maar zo ontiegelijk jammer weer van die pitchkicks....
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Die screeches doen het hem weer! :worship: Pitchkicks storen me totaal niet, geven ook een bak drive mee imo.
Benieuwd naar de rest, interesse: meer dan gewekt! :love: :love:
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Nando wrote:Zonde van de pitchkick. Meestal klaag ik daar niet zo over maar hier is het wel storend. De rest klinkt wel goed tot nu toe!
Dit.
Sounds klinken heel dik.
Had wel graag wat meer van Adaro willen horen, maar dit is een korte preview natuurlijk. ^^
R
Hardtraxxer
157 posts member since 2012
last seen May 2018
weet niet of t komt omdat ik eerst de reactie las en erop ging letten maar pitchkick past er inderdaad totaal niet bij, misschien was omlaag nog wel iets geweest maar omhoog had hij zeker niet gehoeven

voor de rest wel een lekkere track voor zover ik hier kan horen
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
lijkt meer op een b-front solo maar vind hem wel echt dik klinken, preview vind ik te kort om er nog meer over te kunnen zeggen
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
iMark wrote:Ik moest lachen om deze reactie op Youtube

:D
LoopMeister 2 uur geleden
Op hardtraxx liggen ze weer te zeiken over de pitchkicks.... sommige zouden eens een pitchkick onder hun hol moeten krijgen en gewoon los gaan. ZEIKERS! :(
Vette track!!
prima, hij heeft ergens wel een puntje, maar op een raw feest ga je geen pitchkick willen horen lijkt mij.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Het mooiste is dat er pas 30 seconden van het nummer bekend is gemaakt, nu al iedereen over de pitchkicks loopt te zeiken :p Misschien dat die andere 2 minuten dat kleine gedeelte wel helemaal overschaduwen :)
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Basshunterzz wrote:Het mooiste is dat er pas 30 seconden van het nummer bekend is gemaakt, nu al iedereen over de pitchkicks loopt te zeiken :p Misschien dat die andere 2 minuten dat kleine gedeelte wel helemaal overschaduwen :)
dit lijkt me gewoon de 1e climax van het nummer.. neem aan dat er in de 2e climax dan ook gewoon pitchkicks in zitten.. Overigens zijn de reacties op de plaat redelijk positief op de pitchkick na , dus gelijk zeggen dat iedereen zit te zeiken vind ik beetje overdreven.. Bekijk het eens positief.

OT : Klinkt wel lekker maar jammer van die pitchkick.. Te hoog en past er niet bij
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Klinkt al erg vet, vind de pitchkick juist niet zo heel erg deze keer :P
T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
View on YouTube
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Echt een zeer zieke mid in deze plaat. Hoop dat ze voor het feest toch nog even een HQ preview uploaden.
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Kan hier nog weinig uit opmaken.. hoop idd dat ze nog een HQ plaatsen binnekort
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
online now
Nondeju wat een zieke mid. Voor de rest ook hele dikke plaat :drool:
Hardtraxxer
149 posts member since 2013
last seen Nov 2015
zo die mid intro klinkt lekker zeg en wat een heerlijke drive
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Qlown wrote:Die screeches doen het hem weer! :worship: Pitchkicks storen me totaal niet, geven ook een bak drive mee imo.
Ja dit dus! Maargoed het is hier ook niet stoer om pitchkicks mooi te vinden hé :P

OT: Wat zal deze het live ontzettend goed doen! :drool:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
M-bition wrote:
Qlown wrote:Die screeches doen het hem weer! :worship: Pitchkicks storen me totaal niet, geven ook een bak drive mee imo.
Ja dit dus! Maargoed het is hier ook niet stoer om pitchkicks mooi te vinden hé :P
.. of het is gewoon smaak.
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Aii wat ik kan horen klinkt erg dik!
Heerlijke mid intro en screeches klinken ook erg lekker!
Hopelijk snel hq! ^^
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
je voelt/hoort gewoon die heerlijke B-Front sfeer al :drool:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
teupie wrote:
iMark wrote:Ik moest lachen om deze reactie op Youtube

:D
LoopMeister 2 uur geleden
Op hardtraxx liggen ze weer te zeiken over de pitchkicks.... sommige zouden eens een pitchkick onder hun hol moeten krijgen en gewoon los gaan. ZEIKERS! :(
Vette track!!
prima, hij heeft ergens wel een puntje, maar op een raw feest ga je geen pitchkick willen horen lijkt mij.
Weet je hoeveel kicks pitchen? :P Ook in rauwe tracks. Fucking vet kan dat juist zijn!
Vind hem hier niet zo mooi, maar ook niet storend. Ben benieuwd naar de volledige track, klinkt alsof het best wel een originele plaat gaat worden.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hoge pitchkicks zijn nooit fucking vet :list:
En zoveel komen ze nou ook weer niet voor in de raw hardstyle, alleen in die zogenaamde raw hardstyle met mainstream kicks, zoals Adaro vaak heeft. Ga zo'n kick waar de nadruk op de punch ligt maar zo hoog pitchen, dat klinkt nog afschuwelijker. xd
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
teupie wrote:raw feest
:lol:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Lyst wrote:Hoge pitchkicks zijn nooit fucking vet :list:
En zoveel komen ze nou ook weer niet voor in de raw hardstyle, alleen in die zogenaamde raw hardstyle met mainstream kicks, zoals Adaro vaak heeft. Ga zo'n kick waar de nadruk op de punch ligt maar zo hoog pitchen, dat klinkt nog afschuwelijker. xd
Hij heeft het niet alleen over hoog pitchende kicks, die overigens soms ook heerlijk kunnen zijn.