Een van me favorieten na XX RAW.. Helaas niet op HB geweest. maar kijk nu toch wel erg uit naar hun set op Rebirth. Dan gaan we deze beslist ook weer horen 
Na Hard Bass weet ik dit zeker: Wat een DIKKE plaat is dit! Mooie verhouding tussen screeches, melodie, vocals. Heerlijk!
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
110 postssince 2011
heerlijke plaat! 
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Ben ik het mee eens. Dat intro, ik blijf het maar spelenwrote:kan echt niet genoeg krijgen van die screesh, vind 'm zelfs beter dan de mid van Virus![]()
Die screech is uber geil ja. Ik weet nog wel toen die op hardbass ineens uit de speakers knalde.. Serieus mind was blown op dat moment. Dikke kippenvel meteen..
T
Hardtraxxer
last seen Oct 2012
245 postssince 2011
die screech gaat ook echt tot op het bot

Laatste producties van Freqs zijn echt super dik
Dit is ook weer een klappertje.
Dit is ook weer een klappertje.
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
1,458 postssince 2011
Wat een geile plaat weer zeg! 
Ik word zo übergeil van dit... Dit is voor mij al dé plaat van 2012! 
Vind deze net zo vet als Revolution in het begin, en dat is erg vet. Hoop alleen dat de replay-value wat hoger is bij deze. Zulk soort koorzang doet het altijd zo goed bij mij. 
Bij mij ook, vind ik echt een geniale sfeer aan een nummer toevoegen.wrote:Zulk soort koorzang doet het altijd zo goed bij mij.
In potentie 1 van de vetste tracks ooit, klinkt echt bizar vet. 
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
500 postssince 2012
Precies, helemaal mijn ding dit! Echt zo'n zieke sfeer in dit nummer. Hij kwam vanavond ook weer langs @ Xxlerator! HEERLIJKwrote:Bij mij ook, vind ik echt een geniale sfeer aan een nummer toevoegen.wrote:Zulk soort koorzang doet het altijd zo goed bij mij.
J
last seen Mar 2012
6 postssince 2012
Wel lekker, lekkere intro vooral.
Frequencerz is goed bezig de laatste tijd.
Frequencerz is goed bezig de laatste tijd.
View on YouTube
Zal dit oude topic maar gebruike voordat ik reacties krijg dat dit topic al bestaat.
Zal dit oude topic maar gebruike voordat ik reacties krijg dat dit topic al bestaat.
B
Artist
last seen Mar 2025
305 postssince 2011
Oeh deze klapte er tot twee maal toe zo gruwelijk hard op op Reverze

W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
3,252 postssince 2011
echt kippenvel jah!wrote:Oeh deze klapte er tot twee maal toe zo gruwelijk hard op op Reverze![]()
![]()
![]()
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
HEERLIJK!!!!

wrote:Oeh deze klapte er tot twee maal toe zo gruwelijk hard op op Reverze![]()
![]()
![]()
Die screetches
en dan dat 'hooooooooo' zachtjes op de achtergrond
de rest klinkt ook vol energie, erg vette plaat!
de rest klinkt ook vol energie, erg vette plaat!
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
500 postssince 2012
Kan hier geen genoeg van krijgen, alles klopt aan deze track! 
T
Hardtraxx Newbie
last seen Jan 2014
25 postssince 2012
ze maken er altijd een lekker sfeertje in die Frequencerz, ze hebben ook al een paar liedjes met E-force gemaakt die het in mijn ogen net als Frequencerz steeds beter doet!