wrote:Oeh deze klapte er tot twee maal toe zo gruwelijk hard op op Reverze![]()
![]()
![]()
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Gruwelijke plaat!
Echt 2 maal volop genoten en alles bij elkaar gestamptwrote:wrote:Oeh deze klapte er tot twee maal toe zo gruwelijk hard op op Reverze![]()
![]()
![]()
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
faq ik had hem alleen bij b-front gehoord.. tijdens survivors liep ik naar het sportpaleis..
Intro is echt heel erg vet
climax doet me niet zoveel.
beste plaat van Freqencerz imo, intro en climax + gezang 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
nooit weglopen voor het einde!wrote:faq ik had hem alleen bij b-front gehoord.. tijdens survivors liep ik naar het sportpaleis..
-
A
KOTU!!!!wrote:nooit weglopen voor het einde!wrote:faq ik had hem alleen bij b-front gehoord.. tijdens survivors liep ik naar het sportpaleis..
Ben ik de enige die dit op een hardere versie van Discorecord vind lijken?
Klinkt wel lekker hoor, maar echt origineel kan ik die melodie niet noemen. Intro is overigens wel geniaal.
Wajooooo!
Als ik deze live ga horen binnenkort, zullen de Duitsers jaloers zijn op het gat dat ik achterlaat in de grond.
Net als Attention en Fight for Survival superdikke topplaten!
Als ik deze live ga horen binnenkort, zullen de Duitsers jaloers zijn op het gat dat ik achterlaat in de grond.
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
ik heb het in de gaten!wrote:nooit weglopen voor het einde!wrote:faq ik had hem alleen bij b-front gehoord.. tijdens survivors liep ik naar het sportpaleis..
wrote:Intro is echt heel erg vetclimax doet me niet zoveel.
Intro is echt heerlijk, die jankende screeches zijn echt vet.
De climax is ook wel leuk maar lang niet zo goed als de intro.
De melodie lijkt niet echt op discorecord maar het trappetje noten heeft er wel wat van weg ja. Maar omdat de sounds compleet anders zijn en de sfeer ook valt het niet zo heel erg op vind ik.wrote:Ben ik de enige die dit op een hardere versie van Discorecord vind lijken?Klinkt wel lekker hoor, maar echt origineel kan ik die melodie niet noemen. Intro is overigens wel geniaal.
Onze nieuwe track “Bitch” is gemaakt op de vrijdag voor onze live-act in de Matrixx. Pepijn zei: “Moeten we niet een nieuwe track voor onze live-act hebben?”. Vervolgens lukte het ons om deze hele track in 36 uur in elkaar te zetten.
In 36 uur tijd z'n track neer zetten
?? Hij is op Thrillogy toch ook al gedraaid?
Klopt! Dit haal ik dit uit de interview van Rebirth Festival!wrote:?? Hij is op Thrillogy toch ook al gedraaid?
Dit maakt mijn verwachtingen waar! Wat een heerlijke track
-
K
Dit zijn voor mij de beste producers van het moment 
In de hardstyle
In de hardstyle
-
THardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Mijn woordenwrote:Wajooooo!![]()
vette artwork weer
..iets anders dan normaal