Goed om te lezen dat deze plaat in de smaak valt bij de kritische luisteraars
Stelletje Bitches!

Stelletje Bitches!
Idd, die klinkt live zo heerlijkwrote:Die Mid-Intro, wat een screech![]()
![]()
vet dat jullie nu ook hier op het forum zittenwrote:Goed om te lezen dat deze plaat in de smaak valt bij de kritische luisteraars![]()
![]()
Stelletje Bitches!![]()
Hier sluit ik me bij aanwrote:Die screeches in de intro zijn echt fucking geil.Lekkere melodie ook en verder klinkt het ook weer als een dik plaatje, zoals gewoonlijk. Kicks kan ik nog niet echt over oordelen. Freqz worden echt steeds beter en beter.
Hahawrote:Goed om te lezen dat deze plaat in de smaak valt bij de kritische luisteraars![]()
![]()
Stelletje Bitches!![]()
Kon het niet anders of beter verwoorden!wrote:Die screeches in de intro zijn echt fucking geil.Lekkere melodie ook en verder klinkt het ook weer als een dik plaatje, zoals gewoonlijk. Kicks kan ik nog niet echt over oordelen. Freqz worden echt steeds beter en beter.
Dacht ik ook eerst op Hardbasswrote:echt een heerlijke melodie al doet ie mij veel denken aan Extreme Loudnezz van Frontliner![]()
wrote:WIEEEEEEEEEEUUUUWWWWWWWWWWWWWW!! Kippenvel![]()
Moet wel de beste Frequencerz-plaat tot nu toe zijn
+1wrote:Hier sluit ik me bij aanwrote:Die screeches in de intro zijn echt fucking geil.Lekkere melodie ook en verder klinkt het ook weer als een dik plaatje, zoals gewoonlijk. Kicks kan ik nog niet echt over oordelen. Freqz worden echt steeds beter en beter.
. Klonk gruwelijk op Hard Bass!