Zo slecht dat ik er nog om moest lachen ookwrote:Jathunterz hahahahaha
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
E-Force - Seven (#A2REC080)
Label: A2 Records
WEB release: 13/08/2014
Tracks:
E-Force - Seven
Samples:
View on YouTube
Bron: Scantraxx
Label: A2 Records
WEB release: 13/08/2014
Tracks:
E-Force - Seven
Samples:
View on YouTube
Bron: Scantraxx
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Langere HQ Preview
View on YouTube
View on YouTube
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Waarom wordt de OP niet aangepast als hij verplaatst wordt? 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dit dus. Kleine moeite om het bericht aan te passen en letterlijk te kopieeren.wrote:Waarom wordt de OP niet aangepast als hij verplaatst wordt?
Done.wrote:Dit dus. Kleine moeite om het bericht aan te passen en letterlijk te kopieeren.wrote:Waarom wordt de OP niet aangepast als hij verplaatst wordt?
Beetje gehyped, wel een prima plaat opzich. Vind hem niet zo denderend als de rest hier.
-
H
Omdat noob Fekete weer eens bezig was.. xDwrote:Waarom wordt de OP niet aangepast als hij verplaatst wordt?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Haha oké dan. 
Precies dit, vind het gewoon een erg goede plaat maar zeker geen track of the year zoals velen zeggenwrote:Beetje gehyped, wel een prima plaat opzich. Vind hem niet zo denderend als de rest hier.
Hoe durf jij...wrote:Eindelijk weer eens een plaat wat te vergelijken is met B-front & Frontliner - Magic voor mijn gevoel. Zo makkelijk en simpel maar zo dik. Ja plaat van het jaar tot nu toe
I dare you, I DOUBLE DARE YOU MOTHERFUCKER!
Inderdaad zeg, wat een belediging. Ook gewoon durven zeggen he. Vergelijkbaar, lol. Deze plaat is niet te vergelijken met Magic. Seven is namelijk veel beter.wrote:Hoe durf jij...wrote:Eindelijk weer eens een plaat wat te vergelijken is met B-front & Frontliner - Magic voor mijn gevoel. Zo makkelijk en simpel maar zo dik. Ja plaat van het jaar tot nu toe
/me runs
Seven is alleen productietechnisch gezien een stuk beter aangezien Magic best wel klinkt alsof het uit een aardappel komt haha.wrote:Inderdaad zeg, wat een belediging. Ook gewoon durven zeggen he. Vergelijkbaar, lol. Deze plaat is niet te vergelijken met Magic. Seven is namelijk veel beter.wrote:Hoe durf jij...wrote:Eindelijk weer eens een plaat wat te vergelijken is met B-front & Frontliner - Magic voor mijn gevoel. Zo makkelijk en simpel maar zo dik. Ja plaat van het jaar tot nu toe
/me runs
Beetje hetzelfde met Das Weite Land toch? Ook zo'n eenvoudig, maar hard nummer.
Een beetje zoals een kauwgombal. In het begin hard, maar na een tijdje te zacht en spuug je het uit...wrote:Jezus wat is dit dan?![]()
Overigens vind ik m nog steeds vet.
Dit gaat Kauwgombal niet leuk vinden... 
Last edited by Leonidas on 06 Aug 2014 16:32, edited 1 time in total.
Haha waarom zou ik dat doen?
Andere tijd, andere producers, andere smaak.
Andere tijd, andere producers, andere smaak.
wrote:Okay ruige rawstyle boyzzzz
Leg dit maar eens neer naast een Superplastik release![]()
Doei.
Precies, en nu we daar mee bezig zijn, laten we gelijk Tsunami naast een willekeurig nummer van Angerfist leggen.wrote:Okay ruige rawstyle boyzzzz
Leg dit maar eens neer naast een Superplastik release![]()
Doei.
OT : Track doet me nog altijd niet zo veel, zal vast hard gaan maar er is nog steeds niks speciaals aan deze track imo. En die "hardcore" kicks stoor ik me nog steeds aan.
'Hardcore' kicks vind ik bij deze juist nog wel meevallen?wrote:
Precies, en nu we daar mee bezig zijn, laten we gelijk Tsunami naast een willekeurig nummer van Angerfist leggen.
OT : Track doet me nog altijd niet zo veel, zal vast hard gaan maar er is nog steeds niks speciaals aan deze track imo. En die "hardcore" kicks stoor ik me nog steeds aan.
Die vlak voor de climax. Klinken als oudere hardcore kicks en die gaan imo wel een stukje harder, vervolgens gooit hij de andere kicks er in en dat haalt er voor mij flink wat kracht uit.
Ik heb ook iedere keer het idee dat iemand een willekeurige track van een Thunderdome album op zet uit 1997, het is net een oude hardcore track.wrote:OT : Track doet me nog altijd niet zo veel, zal vast hard gaan maar er is nog steeds niks speciaals aan deze track imo. En die "hardcore" kicks stoor ik me nog steeds aan.