Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

E-Force - Seven (A2REC080)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2REC080
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Lekker nummer hor :-)
Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
last seen 29 minutes ago
hoebedoelje wrote:Ik heb ook iedere keer het idee dat iemand een willekeurige track van een Thunderdome album op zet uit 1997, het is net een oude hardcore track.

:/
Als iets klinkt als oude hardstyle is het vet en als het klinkt als oude hardcore is t niets? Huh? :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Oude hardcore uit 1997 is dan ook precies het zelfde als oude hardstyle :')
Hardtraxx Veteran
last seen 29 minutes ago
dawasiknie wrote:Oude hardcore uit 1997 is dan ook precies het zelfde als oude hardstyle :')
Dat bedoel ik toch niet. :P Als een hardstyle plaat het oude gevoel boven brengt is het meestal juist iets wat hier op HT aangemoedigd wordt. Maar blijkbaar als het als een oude hardcore plaat klinkt niet. Toch beetje vreemd ergens. :P
Donateur
last seen Mar 2017
Maar ik bedoel het wel, wat snap jij niet aan het argument dat oude hardstyle iets totaal anders is dan oude jaren 90 hardcore en dat een hoop mensen hier daar geen fan van zijn omdat het 2 totaal verschillende dingen zijn?

Ik hou ook van oude kaas, maar oude wijn vind ik vies. Of is dat ook vreemd?
Hardtraxx Veteran
last seen 29 minutes ago
Haha het gaat meer om het gevoel wat je kan krijgen als je luistert naar iets wat je doet herinneren aan hoe de muziek 'vroeger' klonk. Als je als kind vaak oude kaas at en oude wijn dronk en je doet dat nu niet meer maar je proeft nu een keer iets wat je doet denken aan oude kaas of oude wijn, dan kan het wel hetzelfde zijn ja.

Maar deze dit gaat helemaal nergens meer over. :P Vond het gewoon opvallend dat klinken als oude hardstyle gewaardeerd wordt en klinken als oude hardcore niet. That's it. ^^
Donateur
last seen Mar 2017
Maar ik vond als kind oude wijn nooit lekker.
Snap je het nu? Ik zelf bijvoorbeeld (en zo zijn er denk ik nog een hoop hier) vind de oude hardcore uit de jaren 90 voor een groot deel saai. Dus als het dan klinkt als een oude hardcore plaat dan word ik er niet zo heel vrolijk van. Oude hardstyle is echter hele andere koek ;)

Ik hoop dat je het je nu voor kan stellen. xd
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Vond hem de eerst 2x dat ik hem hoorde live superdik. Ben hem nu alweer meer dan zat :( Vind er niks meer aan
Hardtraxx Veteran
last seen 29 minutes ago
dawasiknie wrote:Maar ik vond als kind oude wijn nooit lekker.
Snap je het nu? Ik zelf bijvoorbeeld (en zo zijn er denk ik nog een hoop hier) vind de oude hardcore uit de jaren 90 voor een groot deel saai. Dus als het dan klinkt als een oude hardcore plaat dan word ik er niet zo heel vrolijk van. Oude hardstyle is echter hele andere koek ;)

Ik hoop dat je het je nu voor kan stellen. xd
Gaven ze jou als kind oude wijn? :oh:

Nee maar tuurlijk snap ik je wel. Maar ik vond het gewoon opvallend. ^^
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Ik snap alleen niet hoe je deze plaat gaat vergelijken met early hardcore xd
D
Hardtraxx Newbie
36 posts member since 2014
last seen Aug 2014
full hq + download voor de liefhebbers :thumbsup:
Dit is geen MP3 sharing forum. De enige MP3's die wij met elkaar delen zijn livesets omdat dit door de artiesten zelf wordt gezien als promotie voor hun tracks. Artiesten steken veel tijd en energie in het maken van de tracks die jij graag luistert. Respecteer dit, en koop de tracks!
Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Dvyv33 wrote:full hq + download voor de liefhebbers :thumbsup:
Dit is geen MP3 sharing forum. De enige MP3's die wij met elkaar delen zijn livesets omdat dit door de artiesten zelf wordt gezien als promotie voor hun tracks. Artiesten steken veel tijd en energie in het maken van de tracks die jij graag luistert. Respecteer dit, en koop de tracks!
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
Ban inc?
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Dit bericht is reeds gemeld.

Ik wens je een prettige reis terug! :kiss:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
provehito wrote:Respecteer dit, en koop de tracks!
Wel grappig eigenlijk. Ik heb enorm veel respect voor artiesten maar ik koop zelden tracks.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Qlown wrote:Dit bericht is reeds gemeld.
:thumbup:
Hardtraxxer
257 posts member since 2008
last seen Jan 2017
Bijna alles aan de track klinkt lekker, maar ik vind persoonlijk dat gelach in de eerste climax super irritant! Erg jammer, want de tweede climax en de opening daarvan met die kickrolls is gruwelijk
Hardtraxxer
166 posts member since 2010
last seen Jul 2026
KAUWGOMBAL :D
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
provehito wrote:
Dvyv33 wrote:full hq + download voor de liefhebbers :thumbsup:
Radical Redemption geeft zelf al aan dat ze geen hol verdienen aan tracks.
In de huidige muziekindustrie verdien je vrijwel niets aan het uitbrengen van muziek.
A
Het gaat om het principe^
W
Hardtraxxer
118 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Toch gaat ie voor mij ook door als TOTY.. Vorig jaar op Loudness verliefd geworden op Seven en nu nog streeds hetzelfde verliefde gevoel als ie ingemixt wordt en je dat lachje hoort :loving:
Maakt me ook niet uit in hoeveel setjes in hem voorbij hoor komen op een feest, hier word ik nooit zat van.
T
Hardtraxxer
106 posts member since 2014
last seen Jan 2015
Komt me helemaal de strot uit dit nummer. Bump is dan ook vrij vervelend Wianda, ondanks de mooie woorden :(
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
tpr wrote:Komt me helemaal de strot uit dit nummer. Bump is dan ook vrij vervelend Wianda, ondanks de mooie woorden :(
Ik dacht dat jij hier niet meer terug zou komen? :huh:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik blijf 'm ook helemaal geweldig vinden. Gewoon niet te vaak luisteren ^^
T
Hardtraxxer
106 posts member since 2014
last seen Jan 2015
Leonidas wrote:
tpr wrote:Komt me helemaal de strot uit dit nummer. Bump is dan ook vrij vervelend Wianda, ondanks de mooie woorden :(
Ik dacht dat jij hier niet meer terug zou komen? :huh:
Ik heb me bedacht :P