Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

E-Force - Seven (A2REC080)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2REC080
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Rawbin wrote:Ik zie het nut er niet zo van in om hier een lijst neer te zetten, aangezien het slechts mijn mening is, maargoed:

The Machine - Rollin
The Machine - Within Each of Us
Titan - Hooked
A² All-Stars - The Resistance
Noisecontrollers - Come Wake Up
Phuture Noize - Wrong Attitude
Adventum - Clock is Ticking
Hit The Floor (E-Force Remix)
Typhoon - Glimpse of the Future
Outbreak - The Nightmare Factory
Jack of Sound - Starlight
Degos & Re-Done - Drugs of Choice
High Voltage - Dead Stars
Vazard - The Debt
Vazard & Delete - The End
Out of Control (Vazard & Delete Remix)
Before the Storm (The Machine Remix)
Warface - FTP
Warface - Schitzophrenic
Prefix & Density & Solutio - Artillery

Ik heb zelfs alleen naar het stevigere werk gekeken, mainstream niet meegerekend dus en dan zijn er nog de platen die ik enigszins gelijkwaardig beschouw aan Seven.
18/20 tracks vind ik minder goed dan Seven imo. FTP vind ik wel vet en al helemaal na dat momentje op Intents:P & Dead Stars, Maar de rest vind ik niet echt interessanter dan Seven :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Kwestie van smaak dus :P Maar om het bij E-Force te houden, ik vind The Game en LTBHTF Remix persoonlijk leuker. Ik krijg bij deze plaat meer dat 'geforceerde raw' gevoel wat sommige mensen bij RR hebben.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Rawbin wrote:Kwestie van smaak dus :P Maar om het bij E-Force te houden, ik vind The Game en LTBHTF Remix persoonlijk leuker. Ik krijg bij deze plaat meer dat 'geforceerde raw' gevoel wat sommige mensen bij RR hebben.
Vind op zich The Game indd ook wel wat beter, mja vind persoonlijk dit gewoon een track die je lekker met een hoger BPM op een feest moet knallen (wat E-force tot nu toe doet)
Want op een feest is dit nummer echt geniaal imo :woot:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Rawbin wrote:Kwestie van smaak dus :P Maar om het bij E-Force te houden, ik vind The Game en LTBHTF Remix persoonlijk leuker. Ik krijg bij deze plaat meer dat 'geforceerde raw' gevoel wat sommige mensen bij RR hebben.
The Game, Liberty, Crucifix en Attention blijven zn beste tracks vind ik :P en idd dat geforceerde raw is tegenwoordig een hype wat eigenlijk best jammer is. :(
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Blijft idd kwestie van smaak. :D Sterke lijst als nog wel hoewel ik er veel onder vind doen voor Seven.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Serieus? Die nep hardcore track? :P
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Weet er wel een aantal gave dingen uit te vissen. Die wazige screech, die lach, de breaks zijn gaaf gedaan. De kicks zijn in orde. Het gaafste vind ik die bazen kickrolls aan het begin van de 2e climax. Heel gaaf dit, maar zeker geen TOTY materiaal.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Geen TOTY inderdaad, maar wel een goede plaat. Sfeer in de break, lachje voor de climax en tempoversnelling zijn heerlijk. Een van de beste platen die ik hoorde op Defqon.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Broken Balance wrote:
Serieus? Die nep hardcore track? :P
Yup, normaal ben ik daar ook niet zo van, maar deze vind ik toch wel heel vet :P
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Half augustus is de release
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Seven (Brazilian remuxx)?
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Vette plaat. Eenvoudig maar toch effectief :) Live is hij echt gruwelijk. Thuis net wat minder maar kan hem erg waarderen! Maar om nu te spreken over een plaat die Magic evenaart? Vind ik wat ver gaan :P Komt ook bij lange na niet in aanmerking tot Track Of The Year.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Zin wrote:
The Game, Liberty, Crucifix en Attention blijven zn beste tracks vind ik :P en idd dat geforceerde raw is tegenwoordig een hype wat eigenlijk best jammer is. :(
Ik snap niet helemaal hoe je Liberty en Crucifix beter kan vinden dan Seven aangezien ze alle 3 dezelfde geluiden gebruiken, maar Seven wel de dikste kicks van de 3 heeft.

Dat is voor mij ook de reden dat Seven zo vet is, die wobbly E-Force sounds zijn weer terug :thumbsup:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Duke wrote:
Zin wrote:
Ik snap niet helemaal hoe je Liberty en Crucifix beter kan vinden dan Seven aangezien ze alle 3 dezelfde geluiden gebruiken, maar Seven wel de dikste kicks van de 3 heeft.

Dat is voor mij ook de reden dat Seven zo vet is, die wobbly E-Force sounds zijn weer terug :thumbsup:
Seven heeft idd de dikste kicks dat klopt, maar het gaat mij niet alleen om de kicks + Ik weet nog gewoon heel goed toen ik Crucifix en Liberty live hoorde op Qapital vorig jaar ik dat zo genieten vond :D
Seven is ook wel heerlijk live alleen hij word nu minder en minder, omdat hij nu teveel gedraaid word en ik heb zo'n voorgevoel dat dit nog maar net het begin van de hype is xd
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Vind deze plaat ook lang niet zo vet meer.. maargoed ik ben dan ook niet een ekte rauwstijl liefhebber.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Destination wrote:maargoed ik ben dan ook niet een ekte rauwstijl liefhebber.
Nou ben jij ff stoer.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Terakorts is tog fet raw man
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Rawbin wrote:Terakorts is tog fet raw man
Minus Militsia is veel rauwer maaan, iedereen kopieert hun kiks enzoooo >.<
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Ventrue wrote:
Rawbin wrote:Terakorts is tog fet raw man
Minus Militsia is veel rauwer maaan, iedereen kopieert hun kiks enzoooo >.<
omgg, wtf lol egt nie waar joh.

Iedereen kopieert tog alles van Headhunterzzzz, hij is egt du beste
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Jathunterz hahahahaha
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Vind hem wel vet, maar ben er lang niet zo kapot van als de meeste hier...
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
SL8492 wrote:Vind hem wel vet, maar ben er lang niet zo kapot van als de meeste hier...
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Twijfel zelf ook of ik The Game of Seven nou vetter vind.
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 3 days ago
iRon wrote:Twijfel zelf ook of ik The Game of Seven nou vetter vind.
Ik niet , ik maak me er niet zo heel erg druk om
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Daveytl wrote:Jathunterz hahahahaha
Begint die weer xd