What's in a name..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Drop The BombYouTube
- In Full EffectYouTube
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
vind ze niet zoveel hebben, maar niet slecht ofzo.. 
Full Effect
zet die maar es flink hard, heeeeerlijk
Inderdaad! Vind ik in The Tree Of Life ook heel erg vet!wrote:Die anti climax is wel heel vet, gewoon lekker rustig
Is deze gewoon gemaakt door Pollen of door Dozer zelf?
Want ik d8 hier ergens op HT gelezen te hebben dar er ook tracks door Dozer zelf gemaakt te zijn?
Want ik d8 hier ergens op HT gelezen te hebben dar er ook tracks door Dozer zelf gemaakt te zijn?
Deze tracks zijn inderdaad door mr. Dozer zelf gemaakt!
volgens mij was dit de laatste release van dozer die door pollen is gemaakt.
kan het ook mishebben natuurlijk
Dacht ik ook, en ik dacht dat hij al ergens nummer(s) draaide die hij zelf had gemaakt. Volgens mij is dit de laatste release van Dozer geproduceerd door Pollen.wrote:volgens mij was dit de laatste release van dozer die door pollen is gemaakt.
Foutje van mij! Dacht dat dit z'n nieuwe eigen platen waren. Jullie hebben gelijk!
Bron: Facebook van DozerThe past few years, Dozer has been working with Michel Pollen , But after releasing the latest hardstyle tracks, “In full effect” and “Drop the bomb” they’ve both decided to end the long-term cooperation and continue on their own. From now on, Dozer will be producing his own tracks and has already finished two massive ...tracks to start out with! So stay tuned everyone, there’s a lot more of Dozer coming your way!
Dan ben ik erg benieuwd hoe die nieuwe Dozer platen gaan klinken..
Deze zijn sowieso errrrrrg vet.
Deze zijn sowieso errrrrrg vet.
1 nummer van dozer had ik al voorbij horen komen op GZ. Weet niet of er ergens een filmpje van is. Maar het is zeker een bom van een track! 
-
THardtraxxer
- 249 posts member since 2010
FUSION 073-5 dus 
Toch onverwachts, wel nice
Nou niet onverwachts, vorige week was al aangekondigd dat hij vandaag uit zou komen.wrote:FUSION 073-5 dus
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Goed om te lezen dat Dozer de samenwerking beeindigd heeft en nu zijn eigen platen gaat maken. Ik ben nooit een pitcher fan geweest (zijn stijl ligt me gewoon niet) maar de laatste tijd was echt alles hetzelfde.
Wel
voor de heerlijk simpele anti climax in "in full effect" 
Wel
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
ik vind het best wel jammer dat dozer zn eigen platen gaat maken, ik vond dat Dozer/Pollen stijltje echt super
bijna alle Dozer releases zijn vet.
-
S
Ik ben ook benieuwd wat hier uitkomt.wrote:ik vind het best wel jammer dat dozer zn eigen platen gaat maken, ik vond dat Dozer/Pollen stijltje echt superbijna alle Dozer releases zijn vet.
Haha oke compleet gemist, dan was het alleen voor mij nog een verassingwrote:Nou niet onverwachts, vorige week was al aangekondigd dat hij vandaag uit zou komen.wrote:FUSION 073-5 dus
Toch onverwachts, wel niceWel een hele vette release.
Even een quote van jezelf:wrote:Haha oke compleet gemist, dan was het alleen voor mij nog een verassingwrote:Nou niet onverwachts, vorige week was al aangekondigd dat hij vandaag uit zou komen.wrote:FUSION 073-5 dus
Toch onverwachts, wel niceWel een hele vette release.
wrote:Even bij de les blijven
Waarom altijd alleen Hardstyle.com links? Dance Tunes is gewoon veel goedkoper.
Jezus die kicks in de anticlimax! BAMBAMBAM.
Echt he.. vind er eigenlijk niet zo heel erg veel speciaals aan! Alleen In Full Effect klinkt lekker, maar dat stijltje van Michel Pollen / zo'n beetje alle Fusion tracks komen me nu wel m'n strot uit.wrote:dat mensen hier tienen aan geven
Het doet me dan ook enigsinds goed om te horen dat hij z'n eigen platen gaat maken.. misschien dat het dan wat interessanter word.