hele dikke releases
alleen jammer dat de stijlen van The Pitcher en Dozer zo op elkaar lijken..
ja dat komt omdat het door 1 dezelfde producer word gemaaktwrote:hele dikke releases![]()
wrote:(hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).

Offtopicwrote:View on YouTube
Deze track zie ik enkel als een bevestiging van mijn mening... de track moest weer per se zo rauw en hard en duister, maar die melodie is werkelijk waar om te janken, hij is vals, saai, en ik vind het totaal niet revolutionair. Iets wat ik structureel terug zie in de B-Front solo projecten.wrote:wrote:(hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).
View on YouTube
wrote:Deze track zie ik enkel als een bevestiging van mijn mening... de track moest weer per se zo rauw en hard en duister, maar die melodie is werkelijk waar om te janken, hij is vals, saai, en ik vind het totaal niet revolutionair. Iets wat ik structureel terug zie in de B-Front solo projecten.wrote:wrote:(hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).
View on YouTube

Oh mijn god :') :') :')wrote:Deze track zie ik enkel als een bevestiging van mijn mening... de track moest weer per se zo rauw en hard en duister, maar die melodie is werkelijk waar om te janken, hij is vals, saai, en ik vind het totaal niet revolutionair. Iets wat ik structureel terug zie in de B-Front solo projecten.wrote:wrote:(hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).
View on YouTube
wrote:dat noemt men enthousiasme, laten zien dat dit een heerlijke release is. exacte cijfers die helemaal kloppen geven ze op school. :')wrote:dat mensen hier tienen aan geven
Previews staan er al lang op he!wrote: Volgende week komt ie uit dus DROP THEOf bedoelen ze hier alleen de previews mee?
Maar vandaag is FUS72 al uitgekomen, hopelijk knallen ze er elke week een releasje doorheen voor een week of 5 want er staan nogal wat releases gepland.wrote:Previews staan er al lang op he!wrote: Volgende week komt ie uit dus DROP THEOf bedoelen ze hier alleen de previews mee?
Fusion released ongeveer om de +- 2 weken dus!
Juist zag het net op Hs.com, Volgende week vrijdag dan misschienwrote: Maar vandaag is FUS72 al uitgekomen, hopelijk knallen ze er elke week een releasje doorheen voor een week of 5 want er staan nogal wat releases gepland.
Zoiets heet een anti climaxwrote:In Full Effect leek mij zo lekkere nummer. maar dan denk je daar komt die..... waarna een soort outro verschijnten drop the bomb is wel een mooi nummer en daar houd het ook bij op