Misschien omdat ze eerst op Hardstyle.com stonden?wrote:Waarom altijd alleen Hardstyle.com links? Dance Tunes is gewoon veel goedkoper.
Iig lekkere release! Zit stieken toch wel een Pollen sound in.
Misschien omdat ze eerst op Hardstyle.com stonden?wrote:Waarom altijd alleen Hardstyle.com links? Dance Tunes is gewoon veel goedkoper.
Dat is niet stiekem, Pollen heeft deze ook geproduceerd.wrote:Misschien omdat ze eerst op Hardstyle.com stonden?wrote:Waarom altijd alleen Hardstyle.com links? Dance Tunes is gewoon veel goedkoper.
Iig lekkere release! Zit stieken toch wel een Pollen sound in.
Omdat ik ze hier als eerste op zag staan? Ga niet alle 385 download portals af om hier alle linkjes voor jullie neer te gooien :'). Was meer een post van "Hey jongens de tracks zijn uit!", en dan kun je ze zelf wel opzoeken op je favo download portal toch? Zie het probleem niet.wrote:Waarom altijd alleen Hardstyle.com links? Dance Tunes is gewoon veel goedkoper.
Jij maakt nu eht grootste probleem.wrote:Omdat ik ze hier als eerste op zag staan? Ga niet alle 385 download portals af om hier alle linkjes voor jullie neer te gooien :'). Was meer een post van "Hey jongens de tracks zijn uit!", en dan kun je ze zelf wel opzoeken op je favo download portal toch? Zie het probleem niet.wrote:Waarom altijd alleen Hardstyle.com links? Dance Tunes is gewoon veel goedkoper.
Hij maakt helemaal geen discussie? En hij maakt ook geen probleem?wrote:Jij maakt nu eht grootste probleem.wrote:Omdat ik ze hier als eerste op zag staan? Ga niet alle 385 download portals af om hier alle linkjes voor jullie neer te gooien :'). Was meer een post van "Hey jongens de tracks zijn uit!", en dan kun je ze zelf wel opzoeken op je favo download portal toch? Zie het probleem niet.wrote:
Waarom altijd alleen Hardstyle.com links? Dance Tunes is gewoon veel goedkoper.
Wat een nuteloze discussie
Deze tracks zijn van Pollen?wrote:jammer dat je kan merken dat pollen niet meer voor hem produced
Deze zijn nog wel door Pollen gemaakt. Alleen dit zijn wel zijn laatste voor Dozerwrote:jammer dat je kan merken dat pollen niet meer voor hem produced
wrote:jammer dat je kan merken dat pollen niet meer voor hem produced
Sorry hoor. Vroeg het me alleen af. Jammer dat er dan meteen weer zo gereageerd moet worden.wrote:Omdat ik ze hier als eerste op zag staan? Ga niet alle 385 download portals af om hier alle linkjes voor jullie neer te gooien :'). Was meer een post van "Hey jongens de tracks zijn uit!", en dan kun je ze zelf wel opzoeken op je favo download portal toch? Zie het probleem niet.wrote:Waarom altijd alleen Hardstyle.com links? Dance Tunes is gewoon veel goedkoper.
Noem je ook meteen een oud nummerwrote:ok sorry dan heb ik het verkeerd begrepen maar vind ze niet matchen met bijvb church of the darkside
ik bedoel gewoon dat deze niet tof zijnwrote:Noem je ook meteen een oud nummerwrote:ok sorry dan heb ik het verkeerd begrepen maar vind ze niet matchen met bijvb church of the darksideKijk maar eens naar de recentere releases, het klinkt nog steeds als Pollen met Dozer
Meh me reactie kwam een beetje geirriteerd over, maar zo was het niet bedoelt :p. Kwam er gewoon op neer dat ik ze op hardstyle.com voorbij zag komen. Excuuswrote: Sorry hoor. Vroeg het me alleen af. Jammer dat er dan meteen weer zo gereageerd moet worden.
Verder gaan deze allebei aangeschaft worden
hier ook zo,wrote:niet de beste release van dozer/pollen maar op 1 of andere manier boeien die tracks me altijd!
Vetter dan dit?wrote:lekkere plaatjes![]()
maar waar Tony nu mee bezig is...![]()
wrote:Vetter dan dit?wrote:lekkere plaatjes![]()
maar waar Tony nu mee bezig is...![]()