Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ga dr maar vanuit dat morgenochtend het filmpje weer weg is 
-
DHardtraxx Veteran
Die kans is er idd. Maar hij staat er al de hele dag..wrote:Ga dr maar vanuit dat morgenochtend het filmpje weer weg is
-
D
Dat doen ze normaal gesproken toch niet met hardstyle platen (verwijderen i.v.m. copyright)? Of is dat wat nieuws?wrote:Die kans is er idd. Maar hij staat er al de hele dag..wrote:Ga dr maar vanuit dat morgenochtend het filmpje weer weg is
Zeg het niet snel. Maar vind er eigenlijk vrij weinig aan.. 
Valt me helaas tegen
Hij is niet slecht maar ik ben zoveel beter gewend van de Donkey's.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wat een track zeg! 
-
A
wrote:Het zal jullie nog gaan verbazen van wie deze track is...
Vind het meer op een wat rauwere plaat van The Pitcher klinken. Niet echt speciaal dus.
Vind 'm best vet, en uniek vooral
Weer een mooie.wrote:
Nee dit is echt 100% Donkey Rollers Ft. B-Front.. ander wordt ik gek, zo'n duidelijke b-front invloed namelijk.
Duidelijk B-Front, kan NIET anders!
Ik vind hem wel erg vet, maar doet onder als je hem vergelijkt met andere Donkey Rollers platen. Mist toch dat speciale wat andere DR platen wel hebben, maar dat maakt hem niet slecht. Vind die synth echt heerlijk.
Ik vind hem wel erg vet, maar doet onder als je hem vergelijkt met andere Donkey Rollers platen. Mist toch dat speciale wat andere DR platen wel hebben, maar dat maakt hem niet slecht. Vind die synth echt heerlijk.
-
DHardtraxx Veteran
Hahawrote:Weer een mooie.wrote:
Nee dit is echt 100% Donkey Rollers Ft. B-Front.. ander wordt ik gek, zo'n duidelijke b-front invloed namelijk.
Wat een supergave plaat
Niet normaal!
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
vindt dit echt niks. altijd diezelfde synth / melodie/ kick van fusion voor mij.
wrote:Weer een mooie.wrote:
Vind er veel te veel een the pitcher gevoel aan zitten, toch jammer, een van de weinige donkey tracks die me een beetje tegenvalt
De donkey's hebben wel wat weg van bob.wrote:Lijkt wel heel erg op B-Front? Misschien een Donkey Rollers Ft. B-Front track?
ik dacht ook al dat Deze van B-front was maar dat bleek ook niet zo te zijn
dus misschien gaan de donkeys wel wat meer die kant op, who knows
dit dus, kvind dit meer klinken als een The Pitcher plaatje omdat zn beetje alle sounds van hem komen heb ik het ideewrote:Valt me helaas tegenHij is niet slecht maar ik ben zoveel beter gewend van de Donkey's.
dit precies.wrote:dit dus, kvind dit meer klinken als een The Pitcher plaatje omdat zn beetje alle sounds van hem komen heb ik het ideewrote:Valt me helaas tegenHij is niet slecht maar ik ben zoveel beter gewend van de Donkey's.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Een donkey plaat bevat altijd sfeer, dit alweer! Live gaat dit zo bizar lekker
Donkey-Power!
Donkey-Power!
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
MEGA kippenvel tijdens 10 years Matrixx dit...